Strategie Marketing 2013? Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant! Marketing Strategic in Recesiune? Optimizare proces?

Second Revolution » Strategie 2013

Second internet revolution?

…is happening!

  Informatiile de mai jos noua ne-au schimbat atat viata cat si compania in 2012! Asta iti dorim si tie in 2013, ramane doar sa le pui la “naftalina” pentru analiza inceputului de an!

Proces Marketing Strategic 2013 » Digital » New Media » Marketing Online » Diferentiere:

In cele 5 minute pe care le-am urmarit mai sus tocmai am realizat ca “se intampla”? Hai sa recapitulam impreuna sugestiile pe care ti le-am inaintat in 2012.

 

Pe acest final de an te invit sa analizezi sugestia noastra pentru pozitionarea procesului intern de Marketing Strategic 2013 spre Era 3.0.

 

O sa fie interesant de analizat la final rolul New Media / Digital / Tehnologie! 2013? Daca in 2012 ai analizat sugestiile noastre de mai sus sunt convins ca anul ce tocmai este pe cale sa inceapa o sa aiba o proiectie mult mai clara in pofida recesiunii! Desi sunt foarte multe momente de amintit in acest an 2012 mi-am propus sa selectez doar 12 etape de interes astfel incat sa reusesc sa iti construiesc o imagine de ansamblu despre cum poti sa folosesti acest blog in 2013 pentru cazul in care acuma il descoperi.

 

12 Link-uri pentru performanta in 2013:

Pozitioneaza-te spre Era 3.0 prin Online: “In cazul in care prezenta ta in Marketing Online ar fi zero, oare nu ti-ai lega de fapt la ochi Echipa ta de Vanzari?  

Diferentiaza-te: “Puterea companiilor care reusesc sa aplice o strategie a diferentierii sta in accesul la surse de cercetare, in oameni foarte creativi si inventivi, intr-o echipa puternica de vanzari, care poate comunica eficient avantajele produsului si in reputatia pe care si-o construieste compania in piata.”  

Anticipeaza: “When change is so rapid, how can one year or worse, five year planning cycle stay relevant? Adaptive Advantage – The Boston Consulting Group vs 6 initiative strategice pentru 2012 – B2B STRATEGY”  

Fii creativ: “Lasam videoclipul sa vorbeasca despre empatia pe care trebuie sa o demonstreze o companie de consultanta si despre intelegerea “sufletului clientului”, noi am numi l-am numi core business, finalizand prin creativitate si inovatie.”  

Evadeaza din lupta de querilla clasica » New Media: “Marketing Online, Social Media, Blogger…noile canale de distributie ale viitorului.”  

Urmeaza-ti viziunea: “In ianuarie cand am anticipat concluzia lui Kotler, “spre Marketing 3.0 se ajunge mai usor prin New Media”, am intampinat o rezistenta interesanta din partea interlocutorilor din bransa, acum, viziunea noastra este sustinuta. “The Old School Marketing guard” trebuie sa evolueze impreuna cu mediul de business actual!  

Transmite-ti unitar diferentiatorii: “Cursivitate, dezvoltare continut, unicitate si “UNITATEA” diferentiatorilor? Da, cred ca este mai mult decat clar faptul ca prin functionalitatea “board-urilor” din Pinterest poti sa rezolvi multe din aspectele de mai sus si poti sa sustii in Strategia ta de Marketing Online cel mai usor (opinie personala) constructia si dezvoltarea arhitecturii brandului tau.”  

Inoveaza: “De ce nu vinzi in recesiune » Pozitionare » Diferentiere » Strategie si Dezvoltare » Inovatie? Studiu de caz Inovatie in Marketing Strategic.”  Nu imita:Stop benchmarking the competition. The more you benchmark your competitors, the more you tend to look like them! “Together we can do more” vs “Impreuna suntem mai puternici”. Leader vs Follower”

Share your knowledge: “Daca nu oferi este aproape imposibil să obtii!”  Si o sa ai 5 avantaje vs competitie: “Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!”  

De fapt ai ajuns la Pull Marketing prin New Media: “Ciclu Diferentiere » Profit 2013 – 2015! Push vs Pull Marketing?”  Si in final la Blue Ocean Strategy: “Eliminate / Reduce Cost vs Raise and Create Value”.

2013? Analizeaza, ramai informat! Cu siguranta cel mai important diferentiator la inceputul lui 2013!

De la jumatatea lui 2012 noi am sacrificat traficul web si am migrat spre integrarea & dezvoltarea comunitatilor din LinkedIn » Facebook » Twitter » Pinterest:

Cum sa ajungi in era 3.0 prin Marketing Online - New Media - Tehnologie - Marketing 3.0 - Strategic 2013

Retelele noastre de socializare ne ofera posibilitatea sa introducem in Strategia proprie de Pull Marketing peste 10.000 de specialisti. Baza de date de E-mail Marketing cu peste 6000 de adrese de companii corelata cu Strategia de Inbound Marketing in care tactica de SEO ne-a ajutat sa monopolizam segmentul targetat sunt elementele care ne ofera posibilitatea sa iti confirmam rezultatul testului nostru.

Da, New Media | Tehnologia si Era Digitala sunt viitorul, noi deja beneficiem de suportul lor cu rezultate mult mai mari decat ne-am asteptat pentru acest an 2012!

In 2013, targetul nostru este sedimentarea comunitatii noastre! Al tau? Iti multumesc ca ai fost alaturi de noi in 2012 si te astept si in 2013.

Multumesc deasemenea anticipat pentru orice feedback acordat “oriunde” in funnel-ul nostru Online! 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Pull Marketing. Inbound
Inbound Marketing » Pull Marketing vs Push

While Push Marketing focuses on the most likely potential customers, Pull Marketing should be focused on a totally different group...

Branding Produs
Strategie Dezvoltare 2013

Totul despre inovaţie în România ...

Close