Totul despre inovaţie în România

Strategie Dezvoltare 2013

De ce nu vinzi in recesiune?

Evoluţie proiecte marketing. Sleep Evolution Green Future 3Evoluţie proiecte marketing. Sleep Evolution Green Future 2Evoluţie proiecte marketing. Sleep Evolution Green Future 1

Avantaj Competitional 5 » 1 versus Competitie?

Vineri ne-am intors de la Forumul pentru Inovare in Romania unde am avut o surpriza extrem de placuta sa vedem un mixt interesant intre mediul de cercetare, cel universitar si cel privat definit de companii care activeaza in consultanta si diverse companii inovatoare din industrie, cu preponderenta segment B2B.

ARoTT Forumul InovariiANCS Forumul InovariiEuropean Commission Enterprise and Industry Forumul pentru Inovatie

2013 » “Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant”!

Ne inselam cu aceasta pozitionare in 2013? Care sunt diferentiatorii Echipei tale de Vanzari?

Strategie Dezvoltare Mediu Academic, de Cercetare si de Business » 2013?

Fundatie Post Privatizare. Peter Barta

Florin Talpes » Bitdefender

Forum Performanta. Daniel Rosca

Daniel Rosca » B2B STRATEGY

Academia Romana

C. Dobre » Academia Romana

S-a discutat despre masurile necesare astfel incat translatia inovatiei sa inceapa inca din mediul universitar unde tinerii sa fie incurajati spre antreprenoriat. Au continuat discutiile cu orientare spre Strategia de Dezvoltare a mediului de Business astfel incat sa fie capabil sa absoarba patentele cercetatorilor si impreuna sa reuseasca in 2013 o pozitionare competitiva versus competitia multinationala.

In Mediul de Business cred ca trebuie sa se produca insa prima schimbare de mentalitate!

Ca sa reusesti sa te Diferentiezi in 2013 in primul rand trebuie sa introduci Inovatia in procesul intern de Marketing Strategic! Da, in acest moment exista o ruptura intre mediul de business care din pacate in Romania nu este orientat spre inovatie si cel de cercetare unde trebuie intr-adevar sa se produca o schimbare de mentalitate (Focus spre monetizarea Inovatiei).

Am intalnit insa o multime de oameni pasionati in randul cercetatorilor, ceea ce nu este deloc rau pentru perspectivele de Business 2013. Spre aceasta directie nu ezita sa te informezi despre nivelul Cercetarii in Romania, ARoTT si ANCS pot sa fie unul din primii tai pasi spre pozitionare diferentiata prin inovare in 2013 a companiei pe care o reprezinti.

Totul despre Inovatie in Romania?

inovatie in romania

Am prezentat studiul de caz al Holdingului de Companii Green Future:

Arhitectura Brand Green Future

Pentru audienta noastra o sa incercam in urmatoarele randuri sa detaliem prezentarea de la Forum astfel incat concluzia finala “In 2013 Departamentul de Vanzari NU este responsabil pentru scaderea Cifrei de Afaceri” sa fie evidenta si transparenta!

Am prezentat studiul de caz al ultimului proiect de Strategie Dezvoltare unde am pornit de la Rebrandingul identitatii de companie, am repozitionat intreg portofoliul de produse si am finalizat chiar in aceste zile translatia Strategiei de Business prin definitivarea Strategiei de Vanzari pentru 2013.

Analiza SWOT » Segmentare » Strategie Dezvoltare Diferentiatori:

Branding » Totul din Lana

Pozitionarea este pilonul de baza in Mixul de Marketing, in aceasta directie incepand cu luna iulie 2012 am analizat mediul de Business al clientului nostru si impreuna cu Top Managementul companiei am dezvoltat diferentiatorii lor pe baza carora construim Strategia de Dezvoltare 2013 – 2015.

Puful si Pana de Gasca, Nanofibra, Bambusul si Lana reprezinta diferentiatorii proveniti din capacitatile de productie si procesare. Analizand competitia si profilul clientilor finali, B2B si B2C, am continuat proiectul de Strategie in Business prin pozitionarea unica a acestor diferentiatori.

Am sustinut Top Managementul in dezvoltarea tehnica a produselor care sa alcatuiasca in final un “angrenaj de confort integrat” pentru clientul final fie ca discutam de segmentul B2B – Hoteluri, Retail Mobila sau de cel B2C definit de consumatorul final. Am anticipat evolutia naturala a segmentului de confort din Romania.

In acest moment aceasta pozitionare este singura alternativa integrata pentru nevoile tale!

“Totul din Lana: Green Future Wool”

Saltea » Top Saltea » Pilota » Perna » Lenjerie » Acelasi Material » Aceleasi proprietati » Senzatie unica client final.

Pozitionare Diferentiata prin Inovatie in Marketing si Tehnologica » Dezvoltare Game de Produse integrate / beneficiul clientului.

Exemplu, Material Nanofibra (ultima tehnologie antialergica), Prospect Final alergic la materiale naturale: Gama integrata de produse din Nanofibra, Green Future Life.

Rebranding » Strategie Dezvoltare 2013-2015 » Pozitionare null.

Strategie Dezvoltare 2013 Green Future

Avand Strategia Diferentiatorilor creata urmatoarea etapa a fost Rebrandingul Identitatii de Companie. Pentru ca in Branding “a desena frumos” nu este suficient pentru profitabilitate am transpus atributele de brand create in identitatea vizuala de mai sus.

Extinderea Identitati Vizuale spre Brandingul de Produs si sustinerea acesteia prin Strategia de Copywriting a fiecarei game dezvoltand Strategia de Comunicare in aceasi directie sunt elemente complementare care maximizeaza pozitionarea si care in final o sa constituie calea spre Brand Equity Green Future.

In principal fiecare element din Branding, incepand cu Namingul fiecarei categorii de produse, continuand cu sloganele acestora care sustin atributele brandului finalizand cu Designul de Ambalaj au scopul de a reduce investitiile in Advertising printr-o Strategie de Comunicare eficienta si simpla.

In acelasi timp fiecare Gama de Produse are rolul sau extrem de exact in Design-ul Brand Equity-ului Green Future. Pentru ca doar a “desena frumos” nu defineste procesul de Branding!

Branding de Produs » Unificare Diferentiatori » Strategie Diferentiere:

Branding Produs B2B » Business to Customer » 2013 » Daniel Rosca

B2B: Ca sa fie mai evident ROI clientului final poti sa iti imaginezi care este beneficiului unui hotel de 4 stele in momentul in care introduce in pozitionarea proprie optiunea de cazare in “Camere pentru clienti finali alergici” » Green Future Life / Material Nanofibra.

B2C: Extindem aceasta gama pana la nivelul consumatorului final » Green Future Life / Material Nanofibra unde te intrebam in cazul in care esti alergic la materiale naturale care este nivelul tau de confort si de siguranta in acest moment? Dar alternativele tale?

Sunt intr-adevar doua intrebari retorice! Nu ai alternative si nici hotelul nu are in acest moment.

Este o pozitionare null cu orientare spre “Reduce Cost / Raise and Create Value” care are scopul final sa redefineasca conceptul de confort in industria somnului.

In acelasi timp acest producator nu are competitie pe piata din Romania / Europa Centrala si de Est si te rugam pe aceasta cale sa ne dai un semn in caz ca exista o alternativa pentru tine sau pentru business-ul tau.

Multumim!

Gamele de produse au fost create pentru a raspunde nevoilor din ce in ce mai complexe ale utilizatorilor in mod integrat:

Strategie Comunicare » Atribut Brand “Traditie”» Gama produse » Gama de Produse din Lana:

Strategie Comunicare Green Future Romania

Monitorizezi Brand Equity Route in compania ta?

Suntem pe finalul procesului de dezvoltare a Strategiei de Business, optimizam in prezent Strategia de Vanzari 2013 unde translatam la nivel tactic spre Echipa de Vanzari Green Future avantajul competitional provenit din Gamele de Produse 5 » 1 vs Competitie.
A fost interesant! Felicitari D-ului Gabriel Vladut, ARoTT si ANCS pentru organizare.

Daniel Rosca. Forum Inovare

Daniel Rosca

forum inovare

Forum Inovare 2012

Marketing vs Vanzari in 2013?

Mai exista presiune pe Departamentul de Vanzari? Am rezolvat dilema slide-ului 4 din prezentarea noastra de la Forum?

2013? ClientFidel? “Client nou”? Instabilitate? Schimbari? Pret? Presiune pe Departamentul de Vanzari? Anticipare? Diferentiere? Strategie Dezvoltare 2013?

Pentru 2013 ar trebui sa iei in considerare urmatoarele:

  • Care sunt atributele de Brand ale Identitatii Companiei tale?
  • Cum este efectuata translatia de la Strategie – Marketing Strategic la Implementare – Nivel Tactic – Departament Vanzari? Exista Sinergie?
  • Care sunt avantajele pe care le oferi Echipei de Vanzari?
  • Care sunt diferentiatorii produselor si serviciilor proprii vs competitie?
  • Strategia de Comunicare urmareste Brand Equity Route-ul propriu?
  • Exista o viziune 2013 – 2015? Care sunt etapele intermediare?

Lucreaza cu noi! Garantam contractual diferentierea prin Inovatie!

Strategie Business 2013 » Forum National Inovatie from Daniel Rosca

Va doresc un 2013 optimizat cu ajutorul inovatiei prezente in interiorul procesului de Marketing Strategic!

Analizeaza rezultatul intermediar al proiectului de Strategie Green Future » Sleep Evolution:

Blue Ocean Strategy & Work with us

2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l! | Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Ce mai fac clienţii noştri?
Storytelling branding * The little red riding hood
{ * mâna întinsă care nu ..... } [ training comunicare ]
Vitalitate din natură
[ ce mai fac clienţii noştri * II ]
[ promo video ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
CMO
Why CMOs Are Facing Extinction?

Marketing 3.0 » CMO » Philip Kotler. Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!

Top 100 2011
Despre creativitate in procesul de Consultanta

Firme consultanta? Infuzie externa de expertiza? Dezvoltare segmente noi de piata? Pozitionare » Strategie Diferentiatori » Dezvoltare de produs »...

Close