Hai să povestim despre accelerarea vânzărilor!

4 etape pentru accelerarea vânzărilor

Ritmul vânzărilor în 2022

1. Prospectul tău „ridică mâna” pentru că ceva ce ai spus sau făcut i-a stârnit curiozitatea. Te-ai conectat cu el într-un mod care îl face să vrea să audă mai mult. 2. Prospectul tău învață mai multe despre tine * storytelling, compania și produsele tale. El ajunge să simtă că da, voi, oameni buni, aveți expertiză. 3. Prospectul tău împărtășește situația lui personală. Trebuie să ajungă într-un loc în care să simtă că îl înțelegi cu adevărat. 4. Faci o recomandare și închizi afacerea.

Pentru a accelera ritmul vânzărilor, încetiniți și ghidați-vă prospectul prin toate etapele de mai sus. Refuzați să vorbiți despre produsul dvs. înainte ca acesta să treacă prin nivelurile 2 și 3.

Hai să povestim despre accelerarea vânzărilor / managementul comunităților!

* citește mai departe:

Fiecare vânzător trebuie de fapt să fie un bun specialist în comunicare !
O sculptură nu se sfârşeşte niciodată, ci se continuă în cer, în piedestal – şi în pământ. Brâncuşi
Povestea brandului video...
360 ° atelier route to market
Procesul de implementare BOS P⊕vestea Locurilor la 360 °
reThink how YOU work

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Branding BIO Manual Brand Pronat Scufita ROSIE
Recalibrarea prețului la inflație

Procesul de achiziție post-pandemie 🔥

Urs Lead Generation B2B Strategy
Procesul de achiziție post-pandemie

reThink how YOU work

Close