Ritmul vânzărilor în 2022
1. Prospectul tău „ridică mâna” pentru că ceva ce ai spus sau făcut i-a stârnit curiozitatea. Te-ai conectat cu el într-un mod care îl face să vrea să audă mai mult. 2. Prospectul tău învață mai multe despre tine * storytelling, compania și produsele tale. El ajunge să simtă că da, voi, oameni buni, aveți expertiză. 3. Prospectul tău împărtășește situația lui personală. Trebuie să ajungă într-un loc în care să simtă că îl înțelegi cu adevărat. 4. Faci o recomandare și închizi afacerea.
Pentru a accelera ritmul vânzărilor, încetiniți și ghidați-vă prospectul prin toate etapele de mai sus. Refuzați să vorbiți despre produsul dvs. înainte ca acesta să treacă prin nivelurile 2 și 3.
Hai să povestim despre accelerarea vânzărilor / managementul comunităților!
Tags: Ciclu Vânzări, Community management, Echipă vânzări, Lead Generation, Storytelling