Alege-ți digital destinația!

“Mobile Moment” @ MoLoSo

ROPO @ MoLoSo

* planificarea unei vacanțe circuit

Astăzi discutăm pe scurt despre marketing online, optimizare SEO, performanță PPC, digital, social media, SEO… @ MoLoSo… Mobile Moment pentru piața de travel din România. Despre o agenție de turism digitală & planificarea unei vacanțe. Studiu de caz, vacanță în Hunedoara [ circuit HUNEDOARA ]

Deși rata de conversie, în continuare, este mai mare pe desktop, o strategie corectă de marketing implică o concentrare mai mare în campaniile de mobil. 54% din utilizatorii care au achiziționat pachete turistice (leisure) au declarat că funcționalitatea greoaie și experiența acestora pe versiunea mobilă a site-ului au fost motivul principal pentru care aceștia au finalizat achiziția pe desktop.

Conform comunicatului transmis de Zaga Brand, deși în general interesul pentru vacanțe e crescut în mediul online, în continuare românii aplică principiul ROPO – Research Online, Purchase Offline. Rămâi alături de noi și caută idei, alege-ți destinația, rezervă și ulterior împărtășește experiența ta. Prima etapă, înscrie-te în baza noastră de e-mail. Idei pentru o vacanță unică:

MoLoSo, vacanțe circuit, marketing online MoLoSo

#Vacanțe #circuit / statistici #marketing #online @molosoro, @B2BStrategy1 & @Povestea8500 Click To Tweet

* citește mai departe:

Web : push vs pull marketing ?
Brandul de Ţară NU este IA, NU este Dacia … Daci, NU este Cucuteni ... !
Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia … !
* atribute brand PICster ™
[ procesul de consultanţă B2B * Business to Business @ Daniel ROŞCA ]
Vezi mai mult 360 ° [ teambuilding în HUNEDOARA ]

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Despre rolul serviciilor de traduceri in globalizare
Rolul unui birou de traduceri specializat

[ advertorial ] birou traduceri BIG TRANSLATION.

Daniel ENE la trainingul de SEO complex
SEO, o disciplină complexă…

SEO [ decoded ] [ ADN ]

Close