Ținutul Momârlanilor, marca de comunicare oficială a Văii JIULUI.

Arhitectura de marcă Ținutul Momârlanilor

Brandul Văii JIULUI

Atribut marcă VALEA JIULUI / Ținutul Momârlanilor – HCL 88 / 2021 Petrila – continuitate Ținutul Momârlanilor – credință, obiceiuri, tradiții, perenitate, stabilitate – continuitate. Atribute patrimoniu industrial – Mineriade, Planeta PETRILA – întuneric – miner – agresivitate / pericol. Se observă extrem de clar opoziția celor două direcții de comunicare – patrimoniu industrial – purtătorul implicit al atributelor de marcă care provin din evenimente de tristă aminitire pentru Valea Jiului, mineriadele, în contradicție cu atributul principal care derivă din inițiativa la care UAT Petrila a aderat în 2021 – atribut principal marcă Ținutul Momârlanilor – continuitate – atribute secundare care au scopul de a construi prin comunicare / promovare atributul de marcă principal – obiceiuri, tradiții, perenitate, stabilitate, gustul de demult, datini, istorie Maica Domnului cu Pruncul în brațe – credință

Tags: , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Tricolor NFT ROMANIA OLD EUROPE Genesys Old Europe
România Educată

🧒 Identitate Națională 👧

Structura unui proces de rebranding Agentie reBranding B2B Strategy
reBranding pe nivel strategic 1600 î. Hr.

🇷🇴 arhitectura de marcă multimilenară 🇷🇴

Close