Proiect Marketing Strategic FMCG – B2C. Studiu de caz Marketing B2C. Optimizeaza-ti strategia de Marketing B2C » Route to Market?

Agil Timisoara: Proiect Marketing Strategic » FMCG » B2C

Proiect Marketing B2C. Fabrica Producator Agil. Timisoara. Design de Ambalaj integrat in Strategia de Marketing?

“3 words: visionary, resourceful & reliable. Thank you!” Gabriel Bordea, Owner Agil

Private Label B2C? “Do you like spending 20 dollars / month on brand name razors? 19$ go to Roger Federer…”

Consultanta in Management la nivel STRATEGIC: Analiza de Piata, Branding, Strategie de Brand, Creare Concept Design Ambalaj. Proces maximizat prin Business Coaching la nivel Executiv.

Consultanta in Management la nivel TACTICOptimizarea Strategiei de Vanzari si definitivarea Strategiei de Advertising aferenta lansarii gamelor noi de produse create, sustinute prin Business Coaching la nivelul Echipei de Vanzari.

Consultanta in Management la nivel OPERATIONAL: Optimizarea tipologiei de Management in Vanzari.

O noua sinergie spre o noua abordare!

Returnarea investitiei este greu de cuantificat din prisma cifrei ridicate de afaceri a beneficiarului. Nu am dori sa exageram prin prezentarea unor indicatori eronati dar estimam o crestere anuala a vanzarilor companiei de plus 10% versus trendul de evolutie normal.

Industrie FMCG Food » Segment B2C / Carne Procesata

Situatie:

un leader regional din partea de vest a Romaniei, activ in industria FMCG | B2C | FOOD (industrie carne procesata – fabrica mezeluri). www.agil.ro

o cifra de afaceri de 15 milioane de euro cu evolutie ascendenta in ultimii 3 ani.

o singura gama de produse, reprezentate de un singur brand, destinat consumatorilor cu puteri de cumparare diferite.

Nevoi:

Provenite din amenintarile prezente in mediul de business:

competitie prin pretin crestere pe segmentul de consumator LOW.

riscul de a afecta identitatea si reputatia companiei mama daca s-ar fi incercat alinierea la strategia de vanzari a competitiei, manifestata prin scaderi masive de marje comerciale pe segmentul de consumatori B2C cu putere mica de cumparare.

Segmentare? Impactul proceselor de Design & Copywriting in Branding?

Segmentare, Design & Copywriting

Provenite din intentiile de dezvoltare pe termen mediu:

finalizarea procesului tehnic de dezvoltare a unei noi game de produse 100% naturale fara Nitriti, Fosfati, Azotati…(fara conservanti artificiali)!

imposibilitatea de pozitionare a noii game de produse dezvoltate, din punct de vedere al procesului tehnic de fabricatie, pe gama de segment al consumatorilor premium prin singurul brand de care dispunea compania. Competitia accesa segmentul de consumatori cu putere mica de cumparare precum si pe cel cu putere ridicata de cumparare prin branduri separate cu strategii tactice pret/calitate diferite.

amanarea deciziei de lansare pentru a contracara miscarile competitiei pe segmentul LOW.

necesitatea de a intra pe noi piete reprezentate de lanturile nationale si internationale de supermarket-uri gen: Kaufland, Real, Auchan.

Solutii Proiect Marketing Strategic:

Concept de Marketing Strategic FMCG – B2C integrat cu urmatoarele particularitati tehnice:

dezvoltarea viziunii noii abordari de piata in industria FMCG – B2C la nivel STRATEGIC.

abordarea segmentelor de consumatori prin branduri diferite suprapuse pe atributele specifice gamei de consumatori targetate. Energie – Low, Sanatate – Premium.

Analizeaza importanta pozitionarii elementului vizual in Branding:

Branding B2C » Agil Timisoara vs Caroli Campofrio Strategie Marketing » Business Strategy

analiza de piata: intervievarea unui numar de 500 magazine si 1000 de consumatori finali.

evaluare in teren a mediului de afaceri impreuna cu toata echipa de vanzari a clientului precum si cu Top Managementul companiei.

audit comercial al retelei de distributie existente precum si auditarea capacitatii interne de abordare a noilor canale de distributie targetate.

pregatirea si sustinerea echipei de vanzari a clientului, prin Business Coaching la nivel de Echipa, pentru noua provocare reprezentata de noii diferentiatori pe care Top Managementul companiei se pregatea sa ii ofere in noua abordare de piata prin cele doua marci noi de produse.

optimizarea comunicarii si armonizarea sinergiei Echipei de Vanzari cu Top Managementul companiei prin serviciul de Business Coaching la nivel Executiv suprapus peste cel la nivel de Echipa.

segmentarea gamei de produse in 3 branduri distincte girate de identitatea companiei mama.

“Redefine the value of your company’s brand without compromising the quality and experience your customers have come to expect.” Daniel Rosca

dezvoltare concept nou de game de produse, de la Identitate Vizuala si pana la Identitatea de Ambalaj, pentru cele doua noi game de produse create Low » ROTOFEI si Premium » BIO+.

optimizare Strategie de Vanzari pe nivel TACTIC in vederea lansarii abordarii noi de piata prin pozitionarea pe retele de distributie, precum si dezvoltare Strategie Operationala de Advertising in momentul lansarii gamelor noi de produse.

finalizare proiect si start in piata a noii abordari in 4 luni de la prima intalnire.

Rezultate Proiect B2C:

cresterea vanzarilor pe segmentul B2C LOW de consumatori cu 18% dupa 3 luni de la lansarea noului brand creat – ROTOFEI.

pastrarea identitatii companiei neafectata, avand posibilitatea de a reactiona la miscarile competitiei pe segmentul LOW si Premium prin brand-uri separate de identitatea de baza a companiei.

construirea unei strategii alternative de dezvoltare in conformitate cu tenditele pietei de consumatori Premium cu accent pe SANATATE si NATURAL prin integrarea in identitatea companiei a gamei noua de produse creata BIO+.

optimizarea dezvoltarii integrate a companiei pe toate segmentele de consumatori FMCG – B2B2C.

elemente vizuale simetrice intre identitatea gamei LOW si identitatea Premium! Avantaj care o sa constituie un diferentiator important in strategia de dezvoltare a celor doua branduri precum si a companiei in industria FMCG.

mobilizarea, motivarea si eliminarea timpilor morti de executie din tactica Echipei de Vanzari la lansarea in piata a noilor game de produse prin Antrenamentul de Afaceri la nivel de Echipa desfasurat pe o perioada de 3 luni.

procesul de Business Coaching la nivel Executiv ne-a ajutat sa constientizam Top Managementul de perioada critica aferenta lansarii si de amenintarile acesteia asupra asupra Echipei de Vanzari, reusind implicarea acestora in suportul Operational al Echipei.

Lansarea cu succes a gamelor noi de produse prin participare comuna Top Management – Echipa de Vanzari este poate cel mai important beneficiu obtinut:

O noua sinergie spre o noua abordare!

Identitate de Ambalaj gama Low: Rotofei & Identitate de Ambalaj gama Premium: BIO+

Brand Equity Route » Images without words from Daniel Rosca

Nu ezita sa ne contactezi in cazul in care exista necesitatea unui Proiect de Design Ambalaj, industrie FMCG – B2C, integrat in Strategia de Marketing.

Multumesc pentru timpul acordat!

4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]