B2B Strategy ™ strategie branding * reBranding B2B

Echilibru spre dinamism…

Ciclurile somnului

Formă propusă este o sintetizare a unei forme de fulg în linii sensibile și variații de nuanțe asemănătoare, care pot fi extinse diferit pentru sub-branduri. Simbolul în linii mari reprezintă somnul / starea de confort și relaxare dar mai ales trezirea cu energie, având un incadrament inspirat din perfectă îmbinare a două forme, plin-gol, YIN YANG. Echilibru spre dinamism, forme unduite, ușor și totodată prestant (greutate bine echilibrată). Se știe că somnul se desfășoară în mai multe cicluri, de unde și formele compuse din simbol, toate însă echilibrate armonios cu vecinele ei. În același timp linia ascendentă a simbolului reprezintă continuitate, dezvoltare, evoluție accentuând mesajul primordial al elementului vizualSLEEP EVOLUTION.

Yin Yang

Deși nu aparat cu aceași frecvența ca și svastica, simbolurile religioase Ying și Yang folosite adeseori în metafizica chineză apar pentru prima oară în Cultura Cucuteni pe un vas de acum 6500 de ani cu o mie de ani înainte de a fi semnalate în China. Chinezii au trimis după anul 2000 specialiști care au examinat cu mare atenție caracteristicile acestei culturi fără a se grăbi să formuleze concluzii. Ulterior, la cererea expresă a Chinei au fost organizate expoziții cu artefacte Cucuteniene pe continentul asiatic. Există o similaritate șocantă între ceramica Cucuteni și cea a civilizației neolitice Yangshao / Huaxia de pe răul galben.

Echilibru spre dinamism în procesele de Branding / reBranding

Design handmade logo B2B

We will #reinvent the #blueoceanstrategy. 8500 years of #continuity. #Romania #OldEurope. #YINYANG @B2BStrategy2 Click To Tweet

* citește mai departe:

* totul despre inovaţie în România
Yin-Yang ? Reflectivity, adapt … sleep evolution.
Pilele, rudele, amantele, cunoştinţele … sunt numai potrivite pentru o asemenea experienţă ...
* how to create 89,042 new jobs ...
Romania OLD Europe * 8500 years of continuity
Hunedoara, locul de naştere al poporului român… !

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
thṓth uriașul
[ ţΘώθ * thṓth ]

[ p⊕vestea brandului România ]

reBranding Bitdefender @ Aneta Bogdan Brandient
De ce nu exportăm nimic?

ADN-ul brandului România / Bitdefender @ Aneta Bogdan

Close