reBranding România * 7528 de ani de continuitate

reBranding

reBranding RESTART ENERGY

reBranding

* naming » branding de produs

Noţiunea de reBranding, în proporţie covârşitoare, este legată de strategia de dezvoltare! Rebrandingul este o decizie dificilă pentru companie şi implică costuri adiacente ridicate:

• repoziţionarea tuturor materialelor companiei
• alinierea resurselor umane la noile valori definite de viziunea nouă de dezvoltare
• perioadă de instabilitate până la sedimentarea noii abordări
• incertitudinea reuşitei procesului, indiferent de furnizorul ales
oferă competiţiei o ocazie prielnică pentru repoziţionare în cazul în care apar erori în proces. Vezi mai mult despre structura procesului de reBranding la 360 °.

reBranding
Alcam International

ReBranding Holding de Companii Green Future » Sleep Evolution

Concept Sleep Evolution

reBranding
Electric Plus

ReBranding Barrier Romania

Brand Equity Route

reBranding Global Treat:

ReBranding HemoTreat

Concept Dincolo de Limite

reBranding Cedru Prod:

ReBranding Cedru

Marketing în construcţii