Poziționare premium?

Cum definești sloganul!?

Visezi cu ochii deschiși?

Slogan [brand vs comunicare ]

În primul și în primul rând trebuie să înțelegem elementele de construcție ale unui brand astfel încât ulterior să așezăm în sertarele corespunzătoare fiecare atribut care în final construiesc visul antreprenorului.

În proiectul de reBranding de mai jos am început de la poziționare iar în momentul în care am înțeles procesul tehnic de construcție al produselor am realizat că acel vis este mult mai complex decât părea la prima vedere. În procesul de diferențiere am dezvoltat împreună cu antreprenorul game de produse – construite din aceeași materie primă – suprapusă peste un beneficiu al clientului final. Până ajungem la gama de produse feeling destinată segmentului ultra premium – materie primă: puf și pană de gască, mergem direct la final și îți prezentăm succint elementele din arhitectura de brand.

Slogan companie: sleep evolution.
Slogan gamă de produse: dream sensation.
Nume / naming gamă de produse: feeling.
Design de ambalaj: campanie de comunicare – slogan campanie – visezi cu ochii deschiși.

[nggallery id=53]

Canale de comunicare / KPI

Având în vedere segmentul țintă de consumatori al acestei game de produse sloganul campaniei de comunicare dezvoltată pentru această gamă a avut un rol multiplu. De la definirea vocii brandului în mediul digital… visezi cu ochii deschiși la 1… 2… 3… * înlocuiește tu numerele și o să înțelegi mai ușor… și până la integrarea în sloganul gamei de produs “dream senation”. Procese absolut necesare pentru etapa de awareness. Dacă logica pentru notorietatea brandului a fost finalizată am mers mai departe cascandând beneficiile gamelor de produse până la ultima etapă – brand loyalty – sleep evolution. Etape evoluție brand: brand awareness, brand consideration, brand preference – purchase – brand loyalty.

Visul antreprenorului pe termen mediu și lung în multe cazuri diferă de soluția tehnică furnizată. Din acest motiv, pentru că ne respectăm încă vizunea inițială – noi nu desenăm doar că să desenăm frumos în branding, ne-am optimizat soluția și în 2019 începem să definim împreună cu antreprenorul calea tehnică spre atingerea visului său.

Resurse: manual brand Green Future; Brandul de produs vs brandul de companie; Route to Market HORECA Premium & 8 etape în procesul de design. Te invităm alături de noi în atelierul de strategie de comuniare digitală Pânza de păianjen ™.

Click to tweet: Visul antreprenorului – calea tehnică spre atingerea visului său

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Bibus Training Marketing Digital Marketing Strategic Customizare Materiale
În spatele scenei…

[ bonus video 360 ° ]

http://b2b-strategy.ro/b2b/wp-content/uploads/Atribute-brand-CONTINENTAL.jpg
Cum se compune o reclamă!?

0. concept 1. captarea atenției 2. interes 3. unicitate

Close