[ optimizare route to market ]

HORECA premium

SWOT HORECA

În industria de ape minerale definită în continuare FMCG FOOD principala provocare este definită de procesul de diferențiere la raft. Dacă reușești să dezvolți un diferențiator atractiv atât pentru partenerul tău comercial – distribuitorul – cât și pentru clientul tău final – consumatorul – ai reușit să motivezi / controlezi întreg lanțul de profitabilitate dezvoltând în principal plecarea de pe raft cât mai rapidă a produsului tău și implicit profitabilitate cât mai mare pentru partener, profitabilitate definită de rulajul mare.

Dacă în același timp reușești să poziționezi produsul în segmentul premium reușești să te capitalizezi pentru a dezvolta resursele necesare pentru controlul lanțului de distribuție: buget de comunicare BTL – buget de insentivare parteneri – logistică. În FMCG – Food – ape mierale canalele de distribuție sunt relativ blocate de competiția multinațională. Producătorii de sucuri carbogazoase care dețin în portofoliul de produse și ape minerale – Ex. Coca Cola și DORNA, producători de bere care în același timp dețin și ape minerale etc.

Poziționare horeca vs strategie brand produs premium

Pentru a penetra canale de distribuție împreună cu clientul nostru am început de la analiza SWOT, am dezvoltat poziționarea premium PERENNA destinată exclusiv canalelor HORECA premium pornind în principal de la calitatea produsului – 2 stele Michelin. Strategia de brand și comunicare a fost dezvoltată în direcția de a oferi consumatorului final o experiență în momentul achiziției – experiență definită de designul de ambalaj fosforescent similar unei șampanii de lux.

Pozitionand în acest fel produsul – încă de pe nivelul de prêț am reușit din draftul de strategie să capitalizăm conceptual clientul nostru astfel încât să fie capabil pe o perioadă medie de timp să fie competitiv în lupta cu bugetele multinaționalelor care blochează efectiv canalul HORECA – principalul canal de distribuție.

Prin bugetul de marketing al sucului carbogazos COCA COLA se blochează contractual obiectivul HORECA premium. Dezvoltând harta de strategie ROUTE to Market pe conceptul descris mai sus am ușurat semnificativ calea spre profitabilitate a clientului nostru precum și calea spre prognoza indicatorilor de performanță – trimestriali – anuali – 3 ani – ROI / break even.

360 ° [ route to market fmcg ] [ design de ambalaj fmcg ]

Click to tweet: #SWOT Prin bugetul de #marketing al sucului carbogazos #COCACOLA se blochează contractual obiectivul #HORECA #premium… [ #routetomarket #fmcg #food #blueoceanstrategy ]

* citește mai departe:

[ promoţie pachete video ] [ parametrii brand ]
R⊕Mania's Lost Heritage * the Philistines / Canaanites ...
[ marketing digital * începând de la 350 € / lună ]
Ce știi despre turismul din România ?
Despre poziţionare, segmentare... elefanţi!
Strategie Hunedoara * de la industrie la turism * concept

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Problemele turismului in Romania
Problemele turismului

Flying the flag - discover the most valuable nation brands

http://b2b-strategy.ro/b2b/wp-content/uploads/Mestesugul-transparentei-Povestea-fara-sfarsit.jpg
P⊕veste fără sfârșit…

[ 89,042 - locuri de muncă noi ]

Close