Transmiterea diferențiatorilor produsului – atragerea atenției clientului

[ design ]

[ labeling design ]

Brașov – Sibiu – Timișoara

Integrăm latura noastră de design cu cea de copywriting pentru că sunt principalele surse generatoare a procesului de diferențiere în etapa de implementare a strategiei de marketing iar sinergia celor două procese este esențială pentru rezultatul final.

8 etape în procesul de design

0. concept strategie comunicare
1. captarea atenției
2. interes / segment audiență
3. unicitate » punerea în valoare a diferentiatorilor din strategia de marketing
4. implicare » engagement » emoțional » generare nevoie cumpărare
5. reacție
6. non-agresivitate
7. ciclicitate / obiective vânzări & obiective Brand Equity Route

[ PROMO Next LABEL: design etichete flexo – termice – de preț ]

Click to tweet: 8 etape în procesul de #design [ n e x t #labeling ]
[ 0. concept 1. atenție 2. segment #audiență 3. #unicitate ]

* citește mai departe:

* plăteşti dezvoltarea conţinutului » » primeşti gratuit serviciile competiţiei
Mormântul lui Vlad Ţepeş ( * Dracula) | Mănăstirea Snagov
[ neuroştiinţă * neuromarketing ] [ comunicare B2B vs B2C ]
R⊕mânia * 8500 de ani de continuitate
Nu există reguli pentru fotografiile bune, există doar fotografii bune. A. Adams
„iadul de gheață” vs Dunărea ... Amazonul Europei …

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Black friday 2019 B2B Strategy Training Vanzari reBranding branding comunicare
[ black friday ]

[ black friday 2018: reBranding, branding, comunicare - social media ]

logo-facturone-gri
[ facturone ]

[ advertorial ]

Close