360 ° Studii de caz reBranding

reBranding STRAJA & Pasul Vâlcan

Managementul destinației turistice Ținutul Lupilor
reBranding turism, stațiune STRAJA & Pasul Vâlcan

A. Ținutul Lupilor, etimologie, poziționare marcă de regiune & marcă de produs / denumire pârtie / pârtii.
B. C O N T I N U I T A T E, atributul de marcă principal. Elementul vizual al mărcii.
C. Sinteză, arhitectură marcă & transferul de la turismul de iarnă spre turism în 4 anotimpuri.
D. Pârtia ALFA, ideală pentru familie.

Descoperă 💙💛❤ Vatra Neamului 🇷🇴 Țara Momârlanilor la 360 ° 🐑 tradițiile momârlanilor 🐑 ♰ circuit ecumenic regional ♰ ۞ mitologie ۞ harta urieșilor ۞ ♦ pelasgi ♦ vlahi ۞ momârlani ♦ 🐎 pitorescul ancestral al zonei 🐎 🐺 legendele ținutului ancestral al lupilor 🐺 Vino împreună cu familia ta să explorezi în siguranță ținutul ancestral al lupilor ❄️ STRAJA & Pasul Vâlcan ❄️ Descoperă Ținutul Lupilor la 360 ° Managementul destinației turistice. Vezi mai mult despre stuctura procesului de reBranding a stațiunii: Strategie Digitală STRAJA & Povestea Brandului STRAJA / Storytelling Branding.

reBranding statiune STRAJA