Strategie Business 2013 » Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!

Conferinta Marketing Strategic, Athenee Palace Hilton » Concluzii:

Cum contribuie compania ta in Cifra de Afaceri a clientilor? 2013?

Performanta Departamente Marketing & Vanzari. Noncustomers, program intensiv de optimizare, Daniel Rosca

Un scurt review al Conferintei de Marketing B2B 2012, Athenee Palace Hilton, Bucuresti, de la care tocmai ne-am intors:

Conferinta Marketing B2B 2012 Athenee Palace Hilton, Ema Grigore, Daniel Rosca, B2B STRATEGY

Am prezentat 6 intentii strategice pentru profitabilitate in 2012 / 2013. Extrem de multe informatii utile, speakeri cu experienta relevanta in Business Development! In viitor aceasta tipologie de conferinta urmata de un Workshop o sa aiba un impact mult mai mare in comunitatea de business:

Am sintetizat pentru audienta de business din Romania concluziile prezentarii noastre.

Concluzii pentru performanta companiilor 2012 / 2015:

1. In 2012 include in procesul propriu de Marketing Strategic notiunea de anticipare.

2. Anticipand o sa reusesti sa te diferentiezi fata de competitia ta si o sa reusesti sa evadezi din lupta de querilla clasica.

3. Incearca sa iti raspunzi la intrebarea:

Cum contribuie compania mea in Cifra de Afaceri a clientului meu? Cu siguranta o sa gasesti calea spre dezvoltare in recesiune in urma analizarii raspunsului!

4. Incepe sa pozitionezi notiunea de Marketing Online din P-ul Promotion – Mix Media – PR in cel de Plasament.

5. Marketing Online, Social Media, Blogging…noile canale de distributie ale viitorului.

6. Adaptive Advantage – The Boston Consulting Grup vs Harta Profitabilitate 2012 – B2B STRATEGY: planificarea strategica pentru 5 ani sufera modificari conceptuale.

A. Foloseste mediul online pentru cercetare, testare, satisfactie clienti, feedback in timp de real, dezvoltare comunitati, diferentiere, monetizare.

B. Incurajeaza echipa ta sa inoveze.

C. Resursele Umane in 2012 o sa reprezinte unul din cei mai importanti diferentiatori in business.

D. Capacitatea de reactie la modificarile mediului economic, alt diferentiator decisiv.

Tendinte Business 2012 – 2013. Adaptive Advantage vs Harta Profitabilitate.

Tendinte 2013 from Daniel Rosca

A fost interesant!

Felicitari Cristian Manafu si Evensys pentru organizare.

Weekend placut!

Business Coaching 2012 – 2015? Management Strategic » Marketing Strategic:

Business Coaching 2012 - 2013. Management Strategic » Marketing Strategic - Daniel Rosca - B2B STRATEGY

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Sincronizarea proceselor de vânzări şi marketing
Viitorul în publicitate
Ce strategie are Coreea de Sud?
Oamenii vor mai mult cu mai puţin ...
Insula Thassos
[ live IMEX USA 2016 ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Daniel Rosca Blue Ocean Strategy Business Strategy
Tu ce viziune aveai acum 12 ani?

Daniel Rosca » Strategie Dezvoltare 2013 » Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!

Conferinta Marketing B2B Athenee Palace Hilton, 19 Aprilie 2012
Te invitam la conferinta de Marketing B2B, 19 Aprilie, Athenee Palace Hilton, Bucuresti

Marketing B2B? Cum contribuie compania pe care o reprezinti in Cifra de Afaceri a clientului tau?

Close