Daniel Rosca » Strategie Dezvoltare 2013 » Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!

Tu ce viziune aveai acum 12 ani?

Diferentiatori Strategie Business?

Banii de la banci depind de planul de afaceri.

Viziune Resurse Umane? Implementare » translatia strategiei?

“In general, planul trebuie sa contina elementele reale ale afacerii – de la care se porneste analiza – si o proiectie pe viitor.

De fapt, ca sa-ti faci un plan de afaceri este nevoie de o viziune sistemica asupra intregii afaceri si a dinamicii acesteia in timp, adica trebuie sa vezi cum va evolua”, afirma Ema Grigore, consultant la Codecs.”

Discutam cu Ema zilele trecute despre importanta pozitionarii in mediul online pentru viitor si despre structura prezentarii noastre la conferinta de Marketing din 19 Aprilie, iar ca sa fim practici ne-am propus sa facem o scurta analiza a prezentei noastre in online, unde surprinzator am gasit acest interviu acordat in Capital acum 12 ani!

Daca in anii 2000 pentru companii planul de afaceri era vital pentru dezvoltarea lor, in 2012 de data asta este vital pentru supravietuirea acestora.

In recesiune imi place sa vad doar oportunitatile pe care aceasta perioada le ofera si cred ca este vremea pozitionarii companiilor pentru viitor, pentru finalul recesiunii si pentru evolutie.

Nu esti singur in acest mediu economic dificil!

Si competitia ta este supusa la aceleasi provocari.

Important este sa privesti in viitor si cred ca daca o sa reusesti sa traversezi aceasta perioada dand dovada de creativitate cu siguranta peste inca 12 ani o sa iti readuci aminte cu placere de aceasta recesiune care de fapt a pus o presiune constructiva pe tine si pe echipa ta.

Concluzia mea este ca trebuie sa dai dovada de creativitate si sa incluzi in procesul tau de Marketing Strategic notiunea de anticipare.

Incurajeaza-ti echipa spre inovatie, diferentiaza-te si sustine implementarea ei.

Cu siguranta peste inca 12 ani cand o sa gasesti de data asta tu articolul acesta pe net o sa iti aduci aminte cu nostalgie de acest scurt memento peste timp.

Steve Jobs 1989

In 1989 Steve Jobs miza pe anticiparea nevoilor clientilor si pe evolutie…in 2012 profitul Apple este mai mare decat cifra de Afaceri a lui Google.

In 2000 companiile aveau nevoie de planuri de afaceri pentru dezvoltare, acum in mijlocul recesiunii, putem discuta de creativitate, inovatie si diferentiere pentru a iesi din aceasta perioada economica dificila?

Te asteptam in 19 aprilie 2012 la Conferinta de Marketing Business to Business, Athenee Palace Hilton, Bucuresti, sa analizam impreuna aceasta perioada economica dificila.

Sala Le Diplomat, ora `14.00!

Sarbatori fericite!

Comunicat de presa: Viziune, Evolutie, Profit, Marketing Strategic

Update 22.04.2012:

Analizeaza concluziile conferintei prin care in calitatea ta de CEO / Leader al organizatiei tale te poti diferentia in 2012 sustinand strategia de dezvoltare in implementare prin sinergia organizatiei tale.

Cu siguranta o sa reprezinte un diferentiator relevant in acest context economic!

Business Strategy » Plan Marketing Manager » Managementul Riscului?

Succes!

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

... a battle of perception!
Cea mai performanta reclama:
Simona Halep vs Nadia Comăneci
Reclame memorabile prin neuroştiinţă * neuromarketing
Cum pierdem ≈ 23% din PIB anual ...
Mafia din industria alimentară

Tags: , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
Conferinta Marketing B2B Athenee Palace Hilton, 19 Aprilie 2012
Cum ar reactiona competitia ta daca in 2012 ai castiga 1.5 milioane de euro prin integrarea in Strategia de Marketing a notiunii de Marketing Online?

Inovatie? Totul despre Inovatie in Romania? Esti invitatul nostru la un Brainstorming.

Conferinta Marketing B2B Athenee Palace Hilton, 19 Aprilie 2012
Te invitam la conferinta de Marketing B2B, 19 Aprilie, Athenee Palace Hilton, Bucuresti

Marketing B2B? Cum contribuie compania pe care o reprezinti in Cifra de Afaceri a clientului tau?

Close