Firme consultanta? Infuzie externa de expertiza? Dezvoltare segmente noi de piata? Pozitionare » Strategie Diferentiatori » Dezvoltare de produs » Route to Market? Fara competitie?

Despre creativitate in procesul de Consultanta

Generare nevoie de cumparare?

Despre inovatie, creativitate, expertiza si profitul care rezulta din Procesul de Consultanta.

“Every sale has five basic obstacles: no need, no money, no hurry, no desire, no trust.” Zig Ziglar

Fara Competitie. Daniel Rosca, B2B Strategy, Interviu Romania Incotro, Blue Ocean Strategy Workshop

“Formal education will make you a living; self-education will make you a fortune.” Jim Rohn

Firme Consultanta in Afaceri: Proces Marketing Strategic » Inovatie » Creativitate » Externalizare?

In 2011 John Jay, Global Executive Creative Director al agentiei de publicitate integrata Wieden Kennedy a fost desemnat de catre Fast Company pe locul 41 in topul celor mai creativi executivi. Despre diferentiatorul strategic pentru dezvoltare care rezulta in urma infuziei de expertiza externa prin Consultanta.

Lasam videoclipul sa vorbeasca despre empatia pe care trebuie sa o demonstreze o companie de consultanta si despre intelegerea “sufletului clientului”, noi am numi l-am numi core business, finalizand prin creativitate si inovatie.

Consider ce este cel mai relevant material pentru a intelege de fapt ce trebuie sa cauti in momentul in care vrei infuzie externa de expertiza!

In acelasi timp vreau cu aceasta ocazie sa iti transmit si ultimul diferentiator al nostru ca si entitate, cel comercial, pentru ca stiu ca in recesiune este unul din cei mai importanti factori in procesul de selectie al furnizorilor.

Lucreaza cu noi incepand de la 500 Euro lunar:

O sa lucrezi cu mine in urmatoarele 12 luni, sau in functie de necesitatile business-ului tau cu intreaga echipa si o sa dezvoltam Strategia de Marketing ideala pentru afacerea ta.

O sa fiu langa tine la fiecare etapa de dezvoltare si o sa iti arat exact ce trebuie sa faci pentru ca sa nu ai competitie la finalul acestei perioade.

In acelasi timp conceptul ofera:

  • rentabilitatea investitiei
  • siguranta investitiei
  • flexibilitate
  • expertiza superioara multidisciplinara livrata doar prin consultanti seniori
  • customizare pe profilul de business definit de tipologia distributiei, a gamelor de produse si a industriei
  • pozitionare pe stadiul de dezvoltare real al Echipei de Vanzari
  • pozitionare pe Profilul, Tactica si Strategia de Dezvoltare a competitiei

Mixt de servicii integrat conceput din expertiza echipei in Marketing Strategic, Strategie Vanzari, Management Vanzari si Resurse Umane. Principalii diferentiatori ai nostri pe care ne bazam in sustenabilitatea acestui concept sunt capacitatea de inovatie a echipei si expertiza superioara care rezulta din backgroundul profesional al consultantilor!

Update 14.10.2012: Te invitam la Forumul pentru Inovare in Romania.

Interesat de performantele unei solutii de consultanta in afaceri? Analizeaza etapele si structura unui proces de inovatie in consultanta – pozitionare Blue Ocean Strategy.

In acelasi timp poti analiza brainstorming-ul nostru “Totul despre Inovatie”.

Sa auzim de bine!

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Trenduri vânzări 2016 | Strategie vânzări 2016
Ce strategie are Coreea de Sud?
Beneficii externalizare arhivă @ Stanciu Marian, Savedoc
Oamenii vor mai mult cu mai puţin ...
[ ce mai fac clienţii noştri * II ]
Searching for Romania’s Legacy …

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Aliante Strategice

Aliante Strategice? Externalizare Departament de Marketing sau Brand Equity Management?

Dezvoltare Personala
Dezvoltare personala. Cariera. Pozitionare

Dezvoltare personala » Cariera » Pozitionare Diferentiata. Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant » Choose my Vision!

Close