Brand Equity Route? Redefine the value of your company’s brand without compromising the quality and experience your customers have come to expect.

Strategie de Brand Orange vs Vodafone

Strategie Retail Orange:

Strategie de Brand » Orange Romania vs Vodafone Romania?

Together we can do more” vs “Impreuna suntem mai puternici”.

Leader vs Follower

2008 vs 2012

Orange Romania vs Vodafone Romania

Sursa foto: www.mobilenewscwp.co.uk

Sa fie aceasta pozitionare Vodafone doar o “simpla directiva” de la Grup? Strategie Brand la nivel global? In Romania?

Orange Romania 2008 “Together we can do more”, O noua viziune – IQAds

“Ne indreptam spre o faza mai activa. Intr-un fel, ne intoarcem spre ceea ce este esential, spre ceea ce suntem. Nu e un mesaj care sa te lase rece.

Orange a venit cu viziunea de a ne concentra nu asupra tehnologiei in sine, ci asupra ceea ce poate aduce tehnologia pentru a ne face viata si viitorul mai bune. Astazi ne concentram chiar mai mult asupra valorii interactiunii…interactiune, comunitate si ce putem face impreuna.”

vs

“Vodafone Romania 2012: Impreuna suntem mai puternici” – IQAds

“Viziunea brandului Vodafone este sa fie alaturi de oamenii si comunitatile care au ideile, curajul si determinarea de a actiona spre binele comun…in puterea romanilor de a-si construi un viitor mai bun, impreuna.”

Sinteza scurta de mai sus nu are nici o legatura cu perioada din cariera mea in Orange!

Nu este un advertorial dar mi-am amintit ca sunt extrem de “asemanatoare” pozitionarile de mai sus. Am scris despre asta in reteua LinkedIn acum ceva vreme si astazi mi-am reamintit de acel post in discutia despre pozitionarea unei Strategii de Brand cu un client din portofoliu. Am decis sa reiau aici postul pentru o vizibilitate mai mare din simplul fapt ca efectiv sunt curios de opiniile voastre referitoare la aceste doua pozitionari.

Singura diferenta pe care o identific » Vodafone are un decalaj de 4 ani!!!

Nu am intrat in detalii, atribute de brand… structura brand… si nici nu vreau sa intru mai mult decat aceasta analiza preliminara…

Vodafone, follower iremediabil?

Are sanse Vodafone sa redevina leader curand in Romania?

Sunt curios de opiniile voastre. Este doar o coincidenta pozitionarea asta din 2012?

In acelasi timp pentru ca in era 3.0 intr-adevar apropierea de spiritul uman este esentiala si se poate sa nu fi avut alta sansa la nivel de grup…

Oare in acest fel accepta faptul ca nu au anticipat tendintele spre era 3.0?

Strategie Brand?

Strategie Brand? Codul emotional al culorilor in Branding:

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

2007, lansarea iPhone, o lecţie de poziţionare unică ...
Storytelling branding * The little red riding hood
M-a făcut mama oltean ...
De ce o să eşueze afacerea ta ?
Bahto Delo, Delo ...
Mafia din industria alimentară

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Simfonia Franei
Poet » Copywriter » Copywriting

Copywriting? "...când ajungem la capăt de drum deschidem în loc de poartă o oglindă spartă la mijloc în care privim...

Oportunitati
Criza Economica

Criza Economica » Marketing in Recesiune » ...peste umbra mea pot sări dar peste a ta nu." Poetul Marius Stefan...

Close