Criza Economica » Marketing in Recesiune » …peste umbra mea pot sări dar peste a ta nu.” Poetul Marius Stefan Aldea

Criza Economica

Criza Economica? “Corporate Agility”? “Adaptive Advantage”? Anticipare?

Cate oportunitati ti-ai creat in recesiune?

Accenture: Six ways to make volatility your friend

“Corporate Agility: Six Ways to Make Volatility Your Friend – Podcast”:

“As volatility becomes a mainstay of the global economy, it is becoming apparent that a minority of high-performance businesses are using market uncertainty to create opportunity.”

The Boston Consulting Group, Adaptive Advantage: “Looking to the future, how will companies compete successfully? In this new world, we must shift supplement traditional, static strategy with an dynamic, Adaptive Strategy.”

Ambele sinteze pun in prin plan notiunea de anticipare, pe care noi o pozitionam pe locul 2 in capabilitatile unui Marketing Manager pe timp de criza economica.

Cu aceasta ocazie am anticipat corect si concluziile Accenture, te lasam sa asculti materialul de 9 minute de mai sus si in limita timpului tau te invitam sa revezi principalele etape pentru performanta in criza economica prin Marketing B2B.

Brainstorming, platforma LinkedIn?

Criza economica. Anticipare?

O zi reusita,

* citește mai departe:

Pilele, rudele, amantele, cunoştinţele … sunt numai potrivite pentru o asemenea experienţă ...
Citeşte mai mult » » » Biroul mobil Savedoc
Soluţii pentru mediul de afaceri ? Care este marca de ţară cea mai potrivită ?
O sculptură nu se sfârşeşte niciodată, ci se continuă în cer, în piedestal – şi în pământ. Brâncuşi
[ #provocare2018 ] cum pot fi ajutaţi antreprenorii [ campanii comunicare]
[ procesul de consultanţă B2B * Business to Business @ Daniel ROŞCA ]

Tags: , , , , , , , , , , , ,

One Response

  1. ora exacta says:

    Si cand te gandesti cati ar avea nevoie sa citeasca asta,
    dar nu prea stiu de site…

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Resurse Umane in Board
HR Strategic? CEO » CFO » CMO » Strategie Business 3.0?

HR Strategic? Translatie Strategie Business, sinergie in climatul organizational?

Why CMOs Are Facing Extinction?

Marketing 3.0 » CMO » Philip Kotler. Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!

Close