Inbound Marketing?
De ce sa ai o Strategie Online optimizata in recesiune?
Nu iti lega la ochi Echipa de Vanzari in 2013!
Ciclu Diferentiere / Profit 2013 » 2015! Push vs Pull Marketing?
“While Push Marketing focuses on the most likely potential customers, Pull Marketing should be focused on a totally different group of people – non-customers who are not yet ready to become customers at this time.”
“Pull Marketing Strategies are very uncomfortable for most marketers, and as a result most companies have no pull to balance their push.”
Te lasam sa analizezi pe Innovation Excellence concluziile Pull vs Push, noi am vrut doar sa iti reamintim importanta Strategiilor de Marketing Pull si faptul ca in recesiune comunicarea constanta cu potentialii tai prospecti este parte esentiala pentru Sales Pipe-ul Echipei de Vanzari din 2013 si pentru procesul Diferentiere » Profit.
Da, este o cursa lunga insa in acelasi timp este o cursa pe care deja trebuia sa o incepi! Finalul lui 2012 este aproape in consecinta analizeaza cu atentie acest reminder, iti poate oferi o directie extrem de clara asupra Strategiei Online 2013.
De ce Strategie Online? De ce Tehnologie? 3.0 Era?
Funnel-ul de Marketing este in continua modificare si chiar daca in Romania 99% din companii vad inca mediul online plasat in P-ul promovare incearca sa arunci o privire in viitor si o sa constientizezi ca in scurt timp o sa devina principalul canal de distributie pentru majoritatea industriilor, produselor si serviciilor.
Contribuie esential inca de pe acum la influentarea deciziei de cumparare si din ce in ce mai frecvent si la finalizarea ciclului.
In Statele Unite se manifesta un fenomen extrem de interesant pe segmentul B2C, clientul final analizeaza in Online diferentiatorii produselor pe care intentioneaza sa le achizitioneze, se informeaza despre alternative, trece prin offline si testeaza finalizand ciclul de cumparare tot in online.
Ce se intampla daca nu ai integrata notiunea de Online in Strategia de Marketing 2013?
Am spus de multe ori asta in 2012 si 2011, “Nu iti lega Echipa de Vanzari la ochi in 2013”!
Nu mai ai cum sa controlezi Funnel-ul de Marketing in 2013! Stim, Pull vs Push este o comparatie care iti scoate Marketing Managerul din starea de confort dar trebuie sa iti optimizezi Strategia de Marketing astfel incat pe termen mediu sa reusesti sa transformi non clientul in prospect prin Diferentiere.
Diferentiere » Optimizare Marketing Mix » Dezvoltare categorii noi de produse » Inovatie » Pull Marketing » Non Customer » Prospect » Profit 2013 – 2015.
Referitor la ciclul de mai sus care trebuie sa fie o constanta in procesul intern de Marketing Strategic avem doar o mentiune de facut:
“Stop benchmarking the competition. The more you benchmark your competitors, the more you tend to look like them“.
In momentul in care procesul de Marketing Strategic este optimizat iar ciclul Diferentiere » Profit 2013 – 2015 este calibrat ajungem la Tehnologie si la Mediul Online care este cu siguranta cea mai performanta cale pentru Strategia proprie de Pull Marketing » transformarea Non Customer – Prospect – Client.
SEO » Inbound Marketing » Pozitionare 2013?
Nu am mai scris de mult despre Marketing Online pe Blog, in consecinta pentru ca se apropie perioada de analiza 2012 ne-am decis sa facem aceasa sinteza si sa iti oferim inca de pe acum o resursa pentru pozitionarea propriei Strategii Online in 2013.
Acum ca am rezolvat cea mai mare problema a companiilor in recesiune, Strategia de Marketing si ciclul Diferentiere – Profit putem sa trecem sa detaliem etapele principale din Online pentru o strategie pull eficienta.
Trebuie sa ai vizibilitate. SEO – Search Engine Optimization sau Search Engine Optimizer.
Am selectat ca resursa Blogul lui Daniel, in primul rand pentru ca are un limbaj usor de inteles pentru o plaja larga de audienta, tehnica si non tehnica. Al doilea motiv a fost pasiunea lui pe care am observat-o in retelele de socializare precum si acuratetea informatiilor. Lasam viziunea lui sa te ajute sa iti clarifici elementele de baza despre SEO.
Ce este SEO? Ce inseamna SEO? www.seoarch.ro
Trebuie sa iti construiesti o comunitate targetata profilului de activitate. Trebuie sa dobandesti abilitati de utilizare a Social Media. Inbound Marketing.
Trebuie sa iti pozitionezi continutulin functie de profilul audientei. Copywriting? Parte integranta din SEO » Inbound Marketing. Blog de nisa – Copywriting. Analizeaza-l atent!Cum sa scrii texte care vand? Romanian Copywriter
EveryThing is Marketing. Trebuie sa ai in atentie constant schimbarile mediului economic in care activezi.
Principalele 29 de bloguri despre Marketing din Romania – www.drconsultants.ro
Trebuie sa monitorizezi constant propria Strategie Online!
Analizeaza un infografic interesant despre Auditul Tehnic periodic efectuat pe un esantion de 800 companii.
Infografic Audit SEO – SilkWeb
Traditional Strategy vs Online in Romania?
Iti recomandam deasemenea doua sinteze din grupul nostru de pe LinkedIn pe care le-am dezvoltat pe parcursul anului 2012 referitoare la decizia strategica de a include notiunea de Online in Strategia de Marketing:
Traditional Strategy is Dead si Online in Romania
Daca ai rabdare » “The Science of Inbound Marketing”!
Pentru ca pana la urma in tot acest post am discutat despre Inbound Marketing » Lead Generation si despre calea pe care trebuie sa o urmezi pentru a te pozitiona in Mediul Online am considerat extrem de util si urmatorul video. Este un pic cam lung dar iti sintetizeaza eficient toate resursele de mai sus. Enjoy!
Mai pot neglija companiile pozitionarea in Online pentru 2013-2015?
2012 » 2015? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l! | Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
Tags: 2013, Brian Solis, Consultanta, Copywriting, Diferentiere, Dr Consultants, Echipă vânzări, Ethinos, Inbound, Inbound Marketing, Inbound Marketing Blog, Inovare, Inovaţie, Lead Generation, ligia adam, Marketing 3.0, Marketing Online, Marketing Strategic, Online, Pull Marketing, Push Marketing, Romanian Copywriter, SEO, SilkWeb, Social Media, Strategie Dezvoltare, Strategie Marketing, Strategie Online, Strategie Social Media, Tehnologie, Vanzari