Brand Equity Management? Redefine the value of your company’s brand without compromising the quality and experience your customers have come to expect. Arhitectura Brand?

Segmentare » Arhitectura Brand

Segmentare. Arhitectura Brand. Marketing Mix.

Marketing Online. Pozitionare… Dezvoltare continut. Pinterest…

“Unitatea Diferentiatorilor”… Marketing 3.0

Marketing 3.0 Era: “… more human and more connected…”:

Pozitionare & Strategie Brand? Marketing Mix? Marketing 3.0? Branding & Rebranding?

Rebranding Green Future

Scopul mesajului nostru de astazi nu este acela sa recapitulam importanta segmentarii in alcatuirea Mixului de Marketing, suntem convinsi ca este o prioritate in activitatea fiecaruia… In schimb avem intentia sa va comunicam opinia noastra asupra modalitatii optime de utilizare a retelei Pinterest pentru dezvoltarea business-ului vostru.

Stiam de ceva vreme de aceasta noua retea sociala, parerile fiind in egala masura pro si contra…“desi aplauzele pentru performantele sale nu mai sunt atat de puternice”, nu ne exprimam opinia in aceasta directie in schimb va prezentam modalitatea in care incepand de saptamana aceasta o sa utilizam functionabilitatea retelei.

  • Arhitectura Brand?
  • Comunicare diferentiatori?
  • Segmentare?
  • Pozitionare & Strategie Brand?

Implicatie in alte 2, 3 sau chiar 4 retele sociale? Anticipare?

Continut care in functie de caracteristicile retelelor (LinkedIn, Facebook, Twitter…) “se pierde” si scade in vizibilitatea feed-urilor? Campanii orientate pe toti diferentiatorii sau partial pe anumite laturi din arhitectura de brand?

Cursivitate, dezvoltare continut, unicitate si “UNITATEA” diferentiatorilor?

Da, cred ca este mai mult decat clar faptul ca prin functionalitatea “board-urilor” din Pinterest poti sa rezolvi multe din aspectele de mai sus si poti sa sustii in Strategia ta de Marketing Online cel mai usor (opinie personala) constructia si dezvoltarea arhitecturii brandului tau.

In consecinta, cum noi suntem orientati spre Anticipare, Inovatie, Diferentiere, Marketing Strategic / 3.0 si Strategie de Business, pastram focusul spre acest flux de informatii iar aceasta platforma ne asigura pana in acest moment posibilitatea tehnica sa facem unitar aceste eforturi.

Inovatie:

Inovare

Strategie Business:

Piloni Strategie Business

Anticipare:

Route to Market

In orice moment intra in funnel-ul nostru de Marketing, fie ca amintin de un potential prospect, posibil partener de business sau un viitor coleg…pot sa aiba intr-un mod unitar viziunea noastra temporala asupra acestor atribute care fac parte din arhitectura noastra de brand si pe care le avem incluse in Strategia de Comunicare.

Daca acest ipotetic coleg / partener / prospect ar accesa insa oricare alta platforma online in care activam nu ar avea posibilitatea sa aiba instant o imagine de ansamblu!Noi numim principalul avantaj pe care l-am sesizat pana acum la reteaua Pinterest, “unitatea diferentiatorilor”.

Daca alaturam acest principal avantaj la posibilitatea de a asocia mesajul tau unei forme vizuale (total diferit de Facebook) credem ca obtinem al doilea diferentiator semnificativ.

Platforma orientata spre impact vizual!

Parametrii de utilizare a retelei (monitorizati in exteriorul Romaniei) referitor la viralitate, timpul pe care membrii il aloca, categoriile de varsta…ne consolideaza punctul de vedere.

In procesul de constructie al brandului companiei pe care o reprezinti creativitatea si asocierea vizuala a atributelor brandului sunt decisivi atat in procesul de comunicare al diferentiatorilor dar mai ales in cel de constructie al Arhitecturii de Brand / Strategiei de Brand.

Analizeaza importanta pozitionarii elementului vizual in Strategia de Comunicare / Unificare a Diferentiatorilor :

Branding B2C » Agil Timisoara vs Caroli Campofrio Strategie Marketing » Business Strategy

Nu stim cum o sa fie in Romania evolutia comunitatii Pinterest dar indiferent de forma si rapiditatea de dezvoltare a acesteia poti folosi continutul creat integrandu-l eficient in canalele online existente cu scopul de a oferii targetului business-ului pe care il reprezinti imaginea de ansamblu asupra diferentiatorilor proprii.

Te ivit sa analizezi un slide show despre “Pinterest generates more traffic (onaverage) thanYoutube, Google+ and LinkedIn combined.” precum si despre parametrii tehnici ai retelei / modalitatea de utilizare in business-ul propriu:

Pinterest for business

View more presentations from Gregory Pouy

Marketing 3.0 Era: “…more human and more connected…”
Si nu uita!

In Marketing 3.0 ajungi mult mai usor prin New Media, Tehnologie…Social Media…Marketing Online!

Update: 29.06.2012

“In zilele noastre te ajuta informatia pentru o “viata mai buna” sau este din ce in ce mai greu sa o selectezi?”: Comunicatii integrate. Tehnologie. IT

Interesat de o structura a procesului de Branding / Rebranding / Arhitectura Brand?

O zi reusita,

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Evoluţie în B2B marketing vs B2C marketing
P-ul numărul 4, Promovare
Păcatele unui antreprenor...
{ * mâna întinsă care nu ..... } [ training comunicare ]
[ promo video ]
Libertate, egalitate, fraternitate ...

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Linkedin vs Facebook
Strategie Social Media Romania 2012 / 2013

Strategie Social Media? Inbound Marketing » Pull Marketing » Marketing Online? Nu iti lega la ochi Echipa de Vanzari in...

3.0 Era. Marketing 2.0
Marketing Online » Strategia de Marketing 2013?

Consultanta Marketing Online? Integrarea in Strategia de Marketing a notiunii Online, o pozitionare strategica obligatorie. Strategie Marketing 2013?

Close