“Solutiile si-au aratat beneficiile in timp scurt! Sunt multumit!” Sorin Luca, CEO – Cedru
Proiect Marketing Strategic sustinut prin Training Vanzari la nivel de Echipa.
Adaptare la mediul economic actual? Ramai informat! Cu siguranta o cale sigura spre evolutie!
Rezultate maximizate prin Business Coaching la nivel Executiv. Industrie Materiale Constructii, Tamplarie Lemn Stratificat & Masiv.
Training in Vanzari, Leadership, Marketing Strategic si Strategie Vanzari la nivelul Echipei de Vanzari si al echipei de Top Management.
Consultanta in Management la nivel STRATEGIC: Audit Marketing, Analiza Marketing – SWOT, Analiza Marketing – PEST, Pozitionare, Segmentare game de produse, Audit Strategie Vanzari, Evaluarea si scurtarea ciclului de Vanzari.
Optimizarea diferentiatorilor de produs versus competitie maximizat prin proces de Business Coaching la nivel Executiv.
Consultanta in Management la nivel TACTIC: Optimizarea Strategiei de Vanzari prin analizarea si recalibrarea intregului lant decizional, de la productie si pana la consumatorul final:
• Producator
• Vanzari directe
• Centre de Cost
• Parteneriate Strategice
• Distribuitori Retail
• Antreprenoriat in Constructii
• Constructori, Cabinete de Arhitectura & End User Top Spender
Strategie Marketing
industrie Materiale Constructii
PVC vs Lemn:
Consultanta in Management la nivel OPERATIONAL: Optimizarea tipologiei de Management in conturi strategice precum si dezvoltarea relationarii cu casele de arhitectura relevante la nivel national. Maximizarea investitiilor in expozitiile de specialitate prin introducerea si managementul optim al palniei de vanzari rezultate in urma participarii.
Situatie:
• cel mai mare producator Roman de Tamplarie in lemn stratificat si masiv din partea de vest a Romaniei, Bihor, Beius, Cedru Grup. Producator activ in industria Constructii (Ferestre si Usi din lemn stratificat si masiv) www.cedrugroup.ro.
• o cifra de afaceri constanta de 4 milioane de euro cu evolutie ascendenta de la inceputul recesiunii.
• vanzare medie de 35000 de euro pe o lucrare, ferestre din lemn masiv si stratificat, industrie de lux materiale constructii.
• Strategie Marketing: o singura gama de produse reprezentate de un singur brand, CEDRU, leaderul autohton din Romania destinat consumatorilor cu puteri de cumparare ridicate avand concurenta doar din partea companiilor multionationale.
Importanta Arhitecturii Brandului in Strategia de Marketing. Constructii / Segment PVC » Barrier Romania:
Nevoi:
Provenite din intentiile de dezvoltare pe termen mediu: • singurul segment de clienti al companiei era reprezentat de gama de consumatori premium cu venituri minime lunare de peste 4000 de euro / familie.
Pozitionarea stabila a companiei pe piata era provenita din acest aspect al consumatorilor carora le erau destinate produsele dezvoltate dar in acelasi timp era si o amenintare in ceea ce priveste potentialul de dezvoltare pe termen mediu si lung prin nepozitionarea companiei si pe gama de consumatori cu venituri medii de sub 2000 de euro.
•reactie ingreunata la actiunile de atac provenite din partea competitiei, prin categorii de produse medii calitative, pe segmentul premium de consumator.
Strategie AdePlast?
Bogdan Pirvu, AdePlast: pretul, cel mai important punct din Marketing Mix.
• ciclu de vanzare cu durata crescatoare. Amenintare provenita din Tactica competitiei care abordau segmentul premium de consumatori cu game de produse inferioare, exercitand in felul acesta o presiune indirecta pe brandul CEDRU si una directa la nivelul operational al companiei pe Echipa de Vanzari, care se confrunta la nivelul End User-ului cu multe comparatii de produse eronate din punct de vedere al caracteristicilor tehnice.
• necesitatea de a intra pe noi piete reprezentate de gama de consumatori cu putere de cumparare medie care puteau accesa un produs superior Termopanului cu profil PVC ( Plastic / Nenatural) Provenite din amenintarile prezente in mediul de business:
• in perioada de recesiune competitia provenita cu preponderenta din mediul multinational ataca segmentul de clienti premium cu game de produse diferite, dez-accesorizate, de calitate medie.
• riscul de a afecta reputatia brandului CEDRU, construit incepand cu 1997 din experienta ownerilor in industria de lemn din Romania de peste 20 de ani, prin scaderea calitatii gamei de produse a companiei (in cazul in care compania decidea sa se alinieze la Tactica competitiei de a scadea pretul, prin dez-accesorizarea gamelor de produse) axata exclusiv pe segmentul PREMIUM de consumatori. Amenintare majora.
• cresterea cererii pe segmentul de piata al Lemnului = Natural / Sanatate versus Termopan PVC = Plastic / Artificial – Non ECO. Maturizarea consumatorului final din Romania.
Solutii:
• Optimizare Strategie Marketing: repozitionarea directiei de dezvoltare a companiei cu orientare spre segmentarea consumatorilor in profile de clienti, cu atitudini de cumparare diferite. Am dezvoltat impreuna cu clientul categorii de produse separate pe nivelul Strategic al abordarii cu finalitate la nivel Tactic, prin diferite tipologii de Tehnici in Negociere, orientate spre obiceiurile de consum ale noilor categorii de prospecti.
•Analiza Marketing SWOT / PEST. Translatarea rezultatelor la nivel Tactic prin repozitionarea Strategiei de Vanzari.
2015? “Now is not the time to stop Marketing, it is time to re-evaluate your current Brand Image strength and Marketing Strategy.”
• Segmentarea gamelor de produse in 6 categorii: Rapsodie, Intermezzo, Madrigal, Opera, Tempo, Simfonie. Gama Simfonie a devenit produsul de top al companiei prin dezvoltarea caracteristicilor tehnice spre UNICAT / Hand Made, lemn placat cu BRONZ.
• Restructurare Strategie de Vanzari / Canale de Distributie – Directe, Indirecte.
•Dezvoltare Strategie de Negociere / Categorie de Produs: de la intrarea in etapa de negociere vs oferta comerciala de intrare, pana la modalitati de rabat comercial / beneficii win – win = procent diferit de incasare a contractelor aflate in executie.
• Dezvoltarea canalului de vanzari Indirecte reprezentat de Producatori Tamplarie PVC, cu retele de distributie nationale, care aveau posibilitatea prin aceasta asociere strategica sa ofere un produs superior categoriilor proprii de clienti care intrau in punctele lor de vanzare dar care nu erau profilati pe Tamplarie PVC. Prin aceasta asociere strategica maximizandu-si propriul profit operational. Desi aparent, la o prima vedere, producatorii din Tamplarie PVC erau catalogati ca si competitie, exemplu Helios – Baia Mare cu puncte de vanzare in 18 judete la nivel national, Grup BDM, www.bdm.ro, Producator PVC Helios, www.ferestrehelios.ro au devenit dealeri CEDRU.
• Sustinerea Top Managementului Cedru prin proces de Business Coaching la nivel Executiv in vederea antrenamentului pentru dezvoltarea si utilizarea la randament maxim a intregului concept provenit din serviciul de Consultanta in Management: Proces Marketing Strategic generator de optimizare a Strategiei de Marketing & Vanzari precum si a tipologiei de Management in Vanzari.
• Sustinerea Top Managementului in negocierea contractelor de distributie la nivel national cu aceste profile de pe canalul de vanzari Indirecte nou creat in intalniri regionale, Baia Mare, Sibiu si Bucuresti.
• Asigurarea de feedback si Project Managementin relatia companiei cu agentia de publicitate care a executat procesul de rebranding si de re-denumire a noilor categorii de produse create.
Rezultate:
• Infintarea Centrelor de Profit regionale in Bucuresti, Timisoara si Cluj.
• Stabilitatea companiei in ceea ce priveste dezvoltarea prin 3 puncte de vanzari incluse in profitul operational al companiei mama.
• Incurajarea Directorilor Regionali de Vanzari spre antreprenoriat de catre Top Managementul Cedru pentru o mai buna acoperire in piata si pentru un serviciu de Customer Service mai performant cu dezvoltare de echipe vanzari regionale. Un exemplu este filiala Bucuresti, una din cele mai active echipe de vanzari in industria Constructii – Ferestre Lemn din capitala, Sorin Luca – General Manager – Cedru Trade.
• Diminuarea ciclului de profit prin prezenta regionala.
• Cresterea semnificativa a prospectilor din palnia de vanzari pe toate segmentele de clienti: Vanzari Directe si Indirecte, Antreprenori Generali Constructii, Cabinete Arhitectura, Dealeri regionali, Clienti finali premium.
• Crestere profitului operational cu 23% dupa primele 6 luni de la implementarea noului concept de dezvoltare. Iti doresc un proces de Marketing Strategic optimizat pentru performanta! Pentru dezvoltarea capacitatilor de Marketing Strategic te invitam sa accesezi intr-o prima etapa solutiile B2B STRATEGY de Training Top Management iar pentru aprofundarea notiunii te asteptam la un proces de Business Coaching la nivel Executiv.
Nu ezita sa ne contactezi chiar in momentele in care business-ul tau este pe trend crescator.
Sunt cele mai oportune momente care iti permit sa iti asiguri intr-o etapa viitoare scalabilitatea lui si sa iti castigi dreptul de a beneficia pe deplin de rezultatele muncii tale prin timpul pe care iti promitem ca o sa il poti dedica vietii personale!
Multumesc pentru timpul acordat!
4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]