* cum arata arhitectura brandului tau ?
[ b2b-strategy.ro/g-r-e-e-n-f-u-t-u-r-e ]
(Re)Branding, Strategie brand / Brand equity management
update: structura proces rebranding 2016
Proiect marketing strategic holding de companii Green Future, industrie bedding & mattress, pozitionare Blue Ocean Strategy.
Au reusit +78% crestere a cifrei de afaceri!
Strategie Business » Segmente de piata:
B2B, B2B2C & B2C
Intr-adevar este o presiune mare sa lucrezi pentru un client care a fost declarat campion in business (eveniment Ziarul Financiar, Enterprise Investors şi BCR) * 2011
Arhitectura brand & Pozitionare
Strategie de comunicare
We change our path. Alin Neagu, Director General – Green Future
[nggallery id=12]
A. Competitive positioning. Tipologie strategie / Blue Ocean Strategy
• Positioning strategy
• Value proposition & Value innovation
• Diferentiere prin inovatie si creativitate
• Product development: categorii de produse / beneficii / profil de client / oportunitati neexplorate de competitie
• Buyer experience cycle
• Market profile
• Customer segments
• Competitive analysis – SWOT
• Reducerea costurilor de achizitie prin cresterea volumului targetat de vanzari / categorie de produse / material finit » Eliminate / Reduce cost vs Raise and Create value
• Suprapunerea beneficiilor clientilor / atributele gamelor de produse / Strategie brand » Branding » Rebranding
• Brand equity management
B. Strategie marketing. Marketing mix 5P – Produs, Pret, Plasament, Promovare, “People”
• Target final strategie de marketing 5P / 5C = Blue Ocean Strategy, bedding industry
C. Branding » Rebranding
• Strategie brand si Arhitectura brand
• Branding de produs si design de ambalaj
• Design de retail, concept store Green Future
D. Strategie vanzari
• Aliante strategice
• Dezvoltare canale distributie B2B (horeca), B2BC (reselleri – producatori mobila), B2C – retail concept store Green Future
• Dezvoltare strategie de negociere / Canal distributie
• Dezvoltare echipa de vanzari
• Balans private label vs Own label
E. Strategie de comunicare
• Mesaj / Atribut game de produse / Mix media, target final, constructie brand equity Green Future
• Blogging si pozitionare mesaj new media / Social Media, comunitati / atribute produse
F. Marketing online
• Strategie pozitionare
• Social media
• Inbound marketing
G. Marketing operational
• Concept layout campanii Outdoor / Social media
• Concepte materiale operationale, B2B, B2C, de prezentare companie
• Dezvoltare campanii social media
Interesat de metodologia Blue Ocean Strategy ?
Este proiectul numarul 4 in care ne orientam spre pozitionarea BOS (Blue Ocean Strategy) in care Value Innovation este determinanta pentru crearea segmentului de piata precum si in generarea nevoii de consum a grupului tinta.
Am optimizat cele 14 etape din structura procesului nostru de marketing strategic » BOS » Rebranding pentru o pozitionare diferentiata.
Ne sustine in aceasta initiativa de pozitionare tipologia actionariatului Claudiu Stepan, Cristian Badea si Alin Neagu care in plina criza economica au reusit aceasta crestere spectaculoasa de +78% a cifrei de afaceri fiind declarati campioni in business alaturi de cei mai de succes antreprenori din Romania.
.
Ne bucuram si salutam pe aceasta cale increderea care ne-a fost acordata sa participam la transferul catre urmatorul nivel al Holdingului de companii Green Future (* Alcam International, Super Ball, Super Ball International si Softex.) cu o Cifra de Afaceri cumulata in jurul a 13 milioane de euro.In perioada de audit am regasit nevoia de dezvoltare a produselor prezenta in companie ca si prioritate stringenta unde inovatia, creativitatea si testele continue sunt la ordinea zilei.
Suprapunerea tehnologiei peste experienta umana si traditie ne ofera noua ca si marketeri toate ingredientele pentru a crea impreuna “oceanul albastru” si te invitam sa accesezi resursele noastre, B2B STRATEGY si Green Future pentru a analiza pozitionarea finala:
Blue Ocean Strategy ?
Analizează în blog ” gamele de produse, impedimente pentru inovaţie ? “
Click to tweet: “The aim of #marketing is to make #selling unnecessary.” Totul despre industria de #Bedding & #Mattress in #Romania.
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]