Branding » ReBranding? “We change our path.” Alin Neagu

Holding de companii Green Future: pozitionare BOS » branding & rebranding

Arhitectură brand / Gamă de produse din bambus

* cum arata arhitectura brandului tau ?

[ b2b-strategy.ro/g-r-e-e-n-f-u-t-u-r-e ]

(Re)Branding, Strategie brand / Brand equity management

update: structura proces rebranding 2016

Design handmade logo B2B

Proiect marketing strategic holding de companii Green Future, industrie bedding & mattress, pozitionare Blue Ocean Strategy.

Au reusit +78% crestere a cifrei de afaceri!

Strategie Business » Segmente de piata:

B2B, B2B2C & B2C

Intr-adevar este o presiune mare sa lucrezi pentru un client care a fost declarat campion in business (eveniment Ziarul Financiar, Enterprise Investors şi BCR) * 2011

Arhitectura brand & Pozitionare

Strategie de comunicare

We change our path. Alin Neagu, Director General – Green Future

[nggallery id=12]

A. Competitive positioning. Tipologie strategie / Blue Ocean Strategy

Positioning strategy

Value proposition & Value innovation

Diferentiere prin inovatie si creativitate

Product development: categorii de produse / beneficii / profil de client / oportunitati neexplorate de competitie

Buyer experience cycle

Market profile

Customer segments

Competitive analysis – SWOT

Reducerea costurilor de achizitie prin cresterea volumului targetat de vanzari / categorie de produse / material finit » Eliminate / Reduce cost vs Raise and Create value

Suprapunerea beneficiilor clientilor / atributele gamelor de produse / Strategie brand » Branding » Rebranding

Brand equity management

B. Strategie marketing. Marketing mix 5P – Produs, Pret, Plasament, Promovare, “People”

Target final strategie de marketing 5P / 5C = Blue Ocean Strategy, bedding industry

C. Branding » Rebranding

Strategie brand si Arhitectura brand

Branding de produs si design de ambalaj

Design de retail, concept store Green Future

D. Strategie vanzari

Aliante strategice

Dezvoltare canale distributie B2B (horeca), B2BC (reselleri – producatori mobila), B2C – retail concept store Green Future

Dezvoltare strategie de negociere / Canal distributie

Dezvoltare echipa de vanzari

Balans private label vs Own label

E. Strategie de comunicare

Mesaj / Atribut game de produse / Mix media, target final, constructie brand equity Green Future

Blogging si pozitionare mesaj new media / Social Media, comunitati / atribute produse

F. Marketing online

Strategie pozitionare

Social media

Inbound marketing

G. Marketing operational

Concept layout campanii Outdoor / Social media

Concepte materiale operationale, B2B, B2C, de prezentare companie

Dezvoltare campanii social media

Interesat de metodologia Blue Ocean Strategy ?

Este proiectul numarul 4 in care ne orientam spre pozitionarea BOS (Blue Ocean Strategy) in care Value Innovation este determinanta pentru crearea segmentului de piata precum si in generarea nevoii de consum a grupului tinta.

Am optimizat cele 14 etape din structura procesului nostru de marketing strategic » BOS » Rebranding pentru o pozitionare diferentiata.

Ne sustine in aceasta initiativa de pozitionare tipologia actionariatului Claudiu Stepan, Cristian Badea si Alin Neagu care in plina criza economica au reusit aceasta crestere spectaculoasa de +78% a cifrei de afaceri fiind declarati campioni in business alaturi de cei mai de succes antreprenori din Romania.
.
Ne bucuram si salutam pe aceasta cale increderea care ne-a fost acordata sa participam la transferul catre urmatorul nivel al Holdingului de companii Green Future (* Alcam International, Super Ball, Super Ball International si Softex.) cu o Cifra de Afaceri cumulata in jurul a 13 milioane de euro.

In perioada de audit am regasit nevoia de dezvoltare a produselor prezenta in companie ca si prioritate stringenta unde inovatia, creativitatea si testele continue sunt la ordinea zilei.

Suprapunerea tehnologiei peste experienta umana si traditie ne ofera noua ca si marketeri toate ingredientele pentru a crea impreuna “oceanul albastru” si te invitam sa accesezi resursele noastre, B2B STRATEGY si Green Future pentru a analiza pozitionarea finala:

Arhitectura Brand Green Future

Blue Ocean Strategy ?

Analizează în blog ” gamele de produse, impedimente pentru inovaţie ? “

Game de produse Sleep Evolution Green Future

Click to tweet: “The aim of #marketing is to make #selling unnecessary.” Totul despre industria de #Bedding & #Mattress in #Romania.

 

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

 

[vCitaMeetingScheduler]