De ce nu poate sa te ajute o Agentie de Publicitate?
“Attire the company goal & competent to motivate his team.” Calin Pascu, Agentia de Print
• un proiect in Marketing Strategic dezvoltat prin Interimatul Departamentului Comercial.
• optimizare Strategie Vanzari si dezvoltare tipologie de Management in Vanzari prin conducere temporara Departament Comercial.
• consultant B2B STRATEGY alocat pe perioada de interimat. Industrie Indoor Advertising.
Consultanta in Management la nivel STRATEGIC:
• analiza SWOT
• pozitionare categorie de serviciu in industria de Indoor Advertising
• evaluare proces optim Start-Up companie
• optimizare diferentiatori de produs versus competitie
Definire strategie de dezvoltare maximizata prin proces de Business Coachingla nivel Executiv. Suport acordat Owner-ului agentiei de publicitate in clarificarea viziunii de dezvoltare a retelei de Indoor Advertising nou creata pe termen mediu si lung in momentul exit-ului din acest Joint Venture.
Imagineaza-ti, 2 ani inaintea competitiei… !
Consultanta in Management la nivel TACTIC: Optimizarea Strategiei de Vanzari si Trainingul echipei de vanzari Directe si Indirecte.
Consultanta in Management la nivel OPERATIONAL: Optimizarea tipologiei de Management Vanzari a consultatului alocat pe acest proiect.
Cateva detalii despre Blue Ocean Strategy:
Inainte sa te invitam sa analizezi viziunea noastra despre pozitionarea acestui produs prin 15 avantaje diferentiate fata de competitie poti analiza in detaliu modalitatea de definire a Strategiei de Business prin metodologie Blue Ocean Strategy.
Pentru ca in plina recesiune daca ai posibilitatea sa iti pozitionezi serviciile prin aceasta metodologie de formulare a Strategiei de Business competitia devine irelevanta iar profitabilitatea nu o sa mai fie o incertitudine!
Pentru o pozitionare Blue Ocean Strategy trebuie ca business-ul tau sa fie stabil in Red Ocean!
Situatie:
• O companie de publicitate Timisoreana, Badina Badina.
• O idee noua de business in Indoor Advertising.
• Joint Venture.
• Un inceput de drum. Start-Up companie BDN | Connect, vezi web.
Nevoi:
• Companie de publicitate cu parc propriu de panouri Outdoor in Timisoara.
• Pentru obtinerea unui mix de medii in publicitate cu expunere pe Timisoara (Outdoor si Indoor) agentia dorea pe langa reteaua de panotaje Outdoor si existenta unui mediu de publicitate Indoor.
• Pornind de la ideea de baza a owner-ului agentiei, barter spatii Indoor intre viitorii membrii ai retelei cu cedarea spre agentie a unor spatii interioare pentru revanzare, am dezvoltat tot conceptul de Marketing Strategic.
Solutii:
• Analiza SWOT, PEST, 5C. Dezvoltare Strategie de Marketing, pozitionare Blue Ocean Strategy.
• Analiza diferentiatorilor competitiei Indoor – Oops Media (publicitate in toalete), Elevate (publicitate in lift), Get Indoor (publicitate in Hypermarket-uri), Spot on Wheels (publicitate in Taxi), City Visual (publicitate video in mijloacele de transport in comun).
• Analiza diferentiatorilor TV, Print, Online, Outdoor, Radio
• Pozitionarea produsului prin 15 avantaje versus competitie, competitie inexistenta, Blue Ocean Strategy.
• Translatia de la nivel Strategic (pozitionare produs prin avantaje) la nivel Tactic prin includerea in Strategia de Vanzari a elementelor contractuale (loc central afisare in locatia clientului) cu rol de calibrare a celor 15 diferentiatori calitativi versus competitie.(Ex. Avantaj 4 – pozitionare premium in hot spot-urile locatiilor).
• Dezvoltarea strategiei de negociere a produsului cu ownerii de locatii pentru crearea masei critice de start-up a retelei de publicitate Indoor.
• Dezvoltarea pozitionarii comerciale catre consumatorii potentiali de publicitate (Advertiseri – agentii de media – resellleri sau clienti directi finali gen Dedeman) pe spatiile cedate de membrii retelei de barter catre agentia Timisoreana.
• Forecastul de profitabilitate al marjelor comerciale ale produsului vs costuri start-up retea necesare owner-ului agentiei de publicitate.
• Posibilitate ulterioara de migrare spre mediu digital de advertising.
• Controlul Departamentului Comercial prin consultant alocat agentiei cu responsabilitati de Management Echipa de Vanzari – Directa si Indirecta.
• Definirea tipologiei de Management Vanzari canale Directe si Indirecte.
• Supervizarea consultantului cu responsabilitati de Management Vanzari.
• Dezvoltarea si implementarea modulelor de Training aferente start-upului companiei – Traininguri de produs si de vanzari.
• Reseller Recruitment – terte companii cu profile de activitate complementare – agentii de publicitate reselleri pentru publicitate radio, agentii de evenimente, consultanti externi pentru vanzare directa.
• Recrutare echipa de vanzari, vezi web.
• Suport implementare concept Marketing Strategic prin antrenamentul owner-ului agentiei in definirea viziunii de dezvoltare pe termen mediu si lung a retelei de Indoor Advertising nou creata.
Rezultate:
• In 15 iunie 2010, la 4 luni de la demararea analizei SWOT, agentia de publicitate Timisoareana avea o retea directa de 100 de contracte semnate cu o medie proprie de 4 panouri in fiecare locatie obtinute in urma serviciilor de barter asigurate membrilor retelei.
• Din motive interne ale agentiei (montarea tehnica a panourilor in celor 100 de locatii) lansarea a fost efectuata in 13 octombrie 2011 si chiar in aceasta perioada ruleaza pe mediile de advertising locale, radio si outdoor, campania de lansare. Le dorim succes!
• In iunie 2010, cele 100 de locatii Indoor din Timisoara au pozitionat conceptul pe locul 1 in retelele de Indoor Advertising.
• Iulie 2010 exit Joint Venture.
Interesat de Blue Ocean Strategy?
4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]