Blue Ocean Strategy, segment B2B, industrie Indoor Advertising. Studiu de caz BOS. Strategie vs Implementare? Is no effective way to implement a bad idea…

BDN Connect: Blue Ocean Strategy » Indoor Advertising

De ce nu poate sa te ajute o Agentie de Publicitate?

“Attire the company goal & competent to motivate his team.” Calin Pascu, Agentia de Print

• un proiect in Marketing Strategic dezvoltat prin Interimatul Departamentului Comercial.
• optimizare Strategie Vanzari si dezvoltare tipologie de Management in Vanzari prin conducere temporara Departament Comercial.
• consultant B2B STRATEGY alocat pe perioada de interimat. Industrie Indoor Advertising.

Consultanta in Management la nivel STRATEGIC:

analiza SWOT
• pozitionare categorie de serviciu in industria de Indoor Advertising
• evaluare proces optim Start-Up companie
• optimizare diferentiatori de produs versus competitie

Definire strategie de dezvoltare maximizata prin proces de Business Coachingla nivel Executiv. Suport acordat Owner-ului agentiei de publicitate in clarificarea viziunii de dezvoltare a retelei de Indoor Advertising nou creata pe termen mediu si lung in momentul exit-ului din acest Joint Venture.

Imagineaza-ti, 2 ani inaintea competitiei… !

Consultanta in Management la nivel TACTIC: Optimizarea Strategiei de Vanzari si Trainingul echipei de vanzari Directe si Indirecte.

Consultanta in Management la nivel OPERATIONAL: Optimizarea tipologiei de Management Vanzari a consultatului alocat pe acest proiect.

Cateva detalii despre Blue Ocean Strategy:

Inainte sa te invitam sa analizezi viziunea noastra despre pozitionarea acestui produs prin 15 avantaje diferentiate fata de competitie poti analiza in detaliu modalitatea de definire a Strategiei de Business prin metodologie Blue Ocean Strategy.

Pentru ca in plina recesiune daca ai posibilitatea sa iti pozitionezi serviciile prin aceasta metodologie de formulare a Strategiei de Business competitia devine irelevanta iar profitabilitatea nu o sa mai fie o incertitudine!

Pentru o pozitionare Blue Ocean Strategy trebuie ca business-ul tau sa fie stabil in Red Ocean!

Sinteza Blue Ocean Strategy

Situatie:

O companie de publicitate Timisoreana, Badina Badina.
O idee noua de business in Indoor Advertising.
Joint Venture.
Un inceput de drum. Start-Up companie BDN | Connect, vezi web.

Nevoi:

Companie de publicitate cu parc propriu de panouri Outdoor in Timisoara.
Pentru obtinerea unui mix de medii in publicitate cu expunere pe Timisoara (Outdoor si Indoor) agentia dorea pe langa reteaua de panotaje Outdoor si existenta unui mediu de publicitate Indoor.
Pornind de la ideea de baza a owner-ului agentiei, barter spatii Indoor intre viitorii membrii ai retelei cu cedarea spre agentie a unor spatii interioare pentru revanzare, am dezvoltat tot conceptul de Marketing Strategic.

Solutii:

Analiza SWOT, PEST, 5C. Dezvoltare Strategie de Marketing, pozitionare Blue Ocean Strategy.

Analiza diferentiatorilor competitiei Indoor – Oops Media (publicitate in toalete), Elevate (publicitate in lift), Get Indoor (publicitate in Hypermarket-uri), Spot on Wheels (publicitate in Taxi), City Visual (publicitate video in mijloacele de transport in comun).

Analiza diferentiatorilor TV, Print, Online, Outdoor, Radio
Pozitionarea produsului prin 15 avantaje versus competitie, competitie inexistenta, Blue Ocean Strategy.
Translatia de la nivel Strategic (pozitionare produs prin avantaje) la nivel Tactic prin includerea in Strategia de Vanzari a elementelor contractuale (loc central afisare in locatia clientului) cu rol de calibrare a celor 15 diferentiatori calitativi versus competitie.(Ex. Avantaj 4 – pozitionare premium in hot spot-urile locatiilor).
Dezvoltarea strategiei de negociere a produsului cu ownerii de locatii pentru crearea masei critice de start-up a retelei de publicitate Indoor.
Dezvoltarea pozitionarii comerciale catre consumatorii potentiali de publicitate (Advertiseri – agentii de media – resellleri sau clienti directi finali gen Dedeman) pe spatiile cedate de membrii retelei de barter catre agentia Timisoreana.
Forecastul de profitabilitate al marjelor comerciale ale produsului vs costuri start-up retea necesare owner-ului agentiei de publicitate.
Posibilitate ulterioara de migrare spre mediu digital de advertising.

Agentie Strategie

Controlul Departamentului Comercial prin consultant alocat agentiei cu responsabilitati de Management Echipa de Vanzari – Directa si Indirecta.
Definirea tipologiei de Management Vanzari canale Directe si Indirecte.
Supervizarea consultantului cu responsabilitati de Management Vanzari.
Dezvoltarea si implementarea modulelor de Training aferente start-upului companiei – Traininguri de produs si de vanzari.
Reseller Recruitment – terte companii cu profile de activitate complementare – agentii de publicitate reselleri pentru publicitate radio, agentii de evenimente, consultanti externi pentru vanzare directa.
Recrutare echipa de vanzari, vezi web.
Suport implementare concept Marketing Strategic prin antrenamentul owner-ului agentiei in definirea viziunii de dezvoltare pe termen mediu si lung a retelei de Indoor Advertising nou creata.

Rezultate:

In 15 iunie 2010, la 4 luni de la demararea analizei SWOT, agentia de publicitate Timisoareana avea o retea directa de 100 de contracte semnate cu o medie proprie de 4 panouri in fiecare locatie obtinute in urma serviciilor de barter asigurate membrilor retelei.
Din motive interne ale agentiei (montarea tehnica a panourilor in celor 100 de locatii) lansarea a fost efectuata in 13 octombrie 2011 si chiar in aceasta perioada ruleaza pe mediile de advertising locale, radio si outdoor, campania de lansare. Le dorim succes!
In iunie 2010, cele 100 de locatii Indoor din Timisoara au pozitionat conceptul pe locul 1 in retelele de Indoor Advertising.
Iulie 2010 exit Joint Venture.

Interesat de Blue Ocean Strategy?

Totul despre Inovatie:

4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]