|
Comunitatea
de ♦ Energie ♦
Arhitectura de Brand la 360 °
Manual reBranding reSTART Energy
& Branding de produs reSTART ROMÂNIA
Am construit modelul de comunicare al lui Simon Sinek “START WITH WHY” începând de la profilul de consumator mămica și principale sale trei priorități, casa – copilul – familia, de unde am extras principalul atribut al brandului de produs – siguranță. Am mers mai departe și am construit povestea brandului – extensia de comunicare și de brand de produs – Nastrusnicul – năzbâtii din copilărie – pentru a dezvolta în online Comunitatea de Energie împreună cu mămica nastrusnicului, tăticul Meșteșugar al aceluiași Năstrușnic și nu în ultimul rând, cu intenția declarată, să stăm la o poveste prin Givanul Bunicilor despre creștinizarea României – Crucea Sfântului Andrei. Potrivit Evangheliei Ioan 1.40-41, Andrei a fost primul apostol chemat de Iisus Hristos. După Pogorârea Sfântului Spirit, Apostolului Andrei i-a revenit Scythia, pentru convertirea locuitorilor acelor locuri, la noua religie.
Manualul de Brand / Arhitectura
Am unificat abordarea tehnică – rațională cu cea emoțională – povestea, prin stilizarea motivului din etnografia Românească P R E V I O A R A spre Crucea Sfântului Andrei finalizând cu modelul valorii absolute din matematică – noua valoare absolută din energie.
Într-o țară unde 98% din populație este creștină cu un focus de business pe transformarea Restart Energy în motorul financial al globalizării RED – MWhat – Cryptocurrency, al liberalizării pieței de energie, considerăm că am reușit transferul spre tipologia Blue Ocean prin adăugarea la servicii a laturii de echipamente în dezvoltarea brandurilor noi de produs.
Am construit, în mod similar, pe fiecare de target de audiență atribute ale brandurilor de produs:
• siguranță • autonomie • economie • independență • inovație • Blue Ocean Strategy 😉
Misiune – WHY Liberalizăm piața de energie. Elevator pitch – HOW Digitalizăm industria energetică. USP / unique selling proposition – WHAT Împreună, de la eficiență spre autonomie energetică. Promisiune brand: Experimentează viitorul energiei. Reducem costul și creștem valoarea adăugată pentru client. RESTART ENERGY ♦ noua valoare absolută din energie & RESTART ROMÂNIA ♦ energia neamului românesc.
Vezi mai mult la 360 °♦ Manual brand vs Arhitectură brand ♦ |
Tags: Agenţie Branding, Agenţie ReBranding Timişoara, Arhitectură Brand, Atribut brand, B2B Strategy™, Blue Ocean Strategy, Comunicare, Cryptocurrency, Daniel ROŞCA, Design thinking, MWhat, Previoară, reBranding, RED, reSTART Energy