360 ° manual brand L I M I T L E S S

Manualul de brand

Ce este un manual
de brand / reBrand!?

Design ♦ t h i n k i n g ♦
& echipă multidisciplinară 😉

Soluția B2B Strategy oferă afacerilor antreprenoriale o variantă optimă de dezvoltare a proceselor de branding într-un mediu de lucru complet digital începând de la poziționare – route to market – strategie de comunicare și până la dezvoltarea diferențiatorilor – reBranding sau branding de produs / optimizarea arhitecturii de brand – stationary inclus… sintetizând, dezvoltarea manualului de brand al companiei.

Cu alte cuvinte, manualul de brand ♦ este calea spre dezvoltare ♦ spre maturitate a brandului și în același timp este calea prin care se optimizează toate invesțiile ulterioare în brand. Dacă în acest moment diferențiatorii companiei nu sunt corect optimizati, dacă nu există brand de produs și mai ales dacă nu există conexiunea ♦ profil de client ♦ atribut de brand ♦ mai mult ca sigur, compania pe care o reprezinți cheltuie mult mai multe resurse pentru a explica “mai ușor” prospecților tot ceea ce poate fi explicat mult mai ușor 😉 prin dezvoltarea corectă a manualului de brand.

Te invităm să analizezi un studiu de caz compex din industria de energie.

Comunitatea
de ♦ Energie ♦

Arhitectura de Brand la 360 °

Manual reBranding reSTART Energy
& Branding de produs reSTART ROMÂNIA

Am construit modelul de comunicare al lui Simon Sinek “START WITH WHY” începând de la profilul de consumator mămica și principale sale trei priorități, casa – copilul – familia, de unde am extras principalul atribut al brandului de produs – siguranță. Am mers mai departe și am construit povestea brandului – extensia de comunicare și de brand de produs – Nastrusnicul – năzbâtii din copilărie – pentru a dezvolta în online Comunitatea de Energie împreună cu mămica nastrusnicului, tăticul Meșteșugar al aceluiași Năstrușnic și nu în ultimul rând, cu intenția declarată, să stăm la o poveste prin Givanul Bunicilor despre creștinizarea României – Crucea Sfântului Andrei. Potrivit Evangheliei Ioan 1.40-41, Andrei a fost primul apostol chemat de Iisus Hristos. După Pogorârea Sfântului Spirit, Apostolului Andrei i-a revenit Scythia, pentru convertirea locuitorilor acelor locuri, la noua religie.

Manualul de Brand / Arhitectura

Am unificat abordarea tehnică – rațională cu cea emoțională – povestea, prin stilizarea motivului din etnografia Românească P R E V I O A R A spre Crucea Sfântului Andrei finalizând cu modelul valorii absolute din matematică – noua valoare absolută din energie.

Într-o țară unde 98% din populație este creștină cu un focus de business pe transformarea Restart Energy în motorul financial al globalizării RED – MWhat – Cryptocurrency, al liberalizării pieței de energie, considerăm că am reușit transferul spre tipologia Blue Ocean prin adăugarea la servicii a laturii de echipamente în dezvoltarea brandurilor noi de produs.

Am construit, în mod similar, pe fiecare de target de audiență atribute ale brandurilor de produs:

• siguranță • autonomie • economie • independență • inovație • Blue Ocean Strategy 😉

Misiune – WHY Liberalizăm piața de energie. Elevator pitch – HOW Digitalizăm industria energetică. USP / unique selling proposition – WHAT Împreună, de la eficiență spre autonomie energetică. Promisiune brand: Experimentează viitorul energiei. Reducem costul și creștem valoarea adăugată pentru client. RESTART ENERGY ♦ noua valoare absolută din energie & RESTART ROMÂNIA ♦ energia neamului românesc.

Vezi mai mult la 360 °

Manual brand vs Arhitectură brand
Click to Tweet ♦ reSTART ROMÂNIA

Manual de brand reSTART Energy Fierarul de demult arhitectura brand de produs

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
În timp real Marketing B2B
4 levels for branding

[ next generation branding ]

Vasile Lupasc si cartile sale pentru copii
[ d i n a s t i a ]

Dinastia Regală & Următoarea Generație la 360 °

Close