Strategie Comunicare » Lead Generation? “A tiny change today brings a dramatically different tomorrow.” Bach. Nu iti lega la ochi Echipa de Vanzari!

Vanzari digitale? Ce se intampla in 5 zile de Social Media?

Despre tipologia Vanzatorului Digital…

Strategie Comunicare vs Lead Generation:

Oare cate imprimante are Rompetrol? 🙂 Tu ce produse / servicii vinzi?

Sa te introduc in subiect… este vorba despre un proces de Audit Gratuit efectuat saptamana trecuta in care am analizat… Strategie de Comunicare vs Segmentare / Lead Generation pentru un furnizor de solutii tehnice / IT.

Da, folosesc blogul pentru Lead Generation dar mai ales il folosesc pentru exemple concrete referitoare la serviciile noastre, astfel incat, ulterior contactului initial, sa ne cunoastem mai bine si in acelasi timp sa poti asimila mai usor metodologia noastra.

Toata saptamana trecuta am discutat despre Marketing (Strategie de Comunicare?)… acum, incepem sa facem legatura intre Pozitionare / Segmentare… Vanzari & Lead Generation.

Sinergie?

Cum ti-am spus, prin Pull Marketing poti sa atragi spre afacerea ta genul de profile pe care le ai in Harta de Strategie pentru 2014!

Strategie Comunicare vs Lead Generation? Cum am reusit?

Imagineaza-ti ca in exemplul de astazi iti arat concret doar un canal de comunicare (LinkedIn) si doar rezultatele unui profil de persoana fizica… subsemnatul.

* nu suntem inca conectati pe LinkedIn? Reteaua personala de conexiuni te poate ajuta!

Cele 102 interactiuni prezentate in banner au doua tipuri de valori:

Vanzari » Lead Generation: iti arata o potentiala intentie de cumparare si / sau iti confirma ca esti pe calea cea buna in Strategia de Comunicare.

Marketing » Notorietate: Te ajuta sa ajungi la un numar impresionant de potentiali prospecti… 5 zile… 20.000 de vizualizari pe segmentul targetat?

Ce se poate intampla in 365 de zile?

Revenim la Marketing » Strategie de Comunicare:

Nu vreau sa te fac sa visezi frumos… desi este un exemplu concret, rezultatele tale pot sa fie departe de aceasta comparatie pentru ca in primul rand se bazeaza pe scheletul afacerii!

Pozitionare / Atribute Brand / Game de Produse / Proces Marketing Strategic… Strategie de Comunicare, Lead Generation… Vanzari!

Marketing vs Vanzari? Strategie Comunicare vs Lead Generation?

Sunt deja destule informatii pe care trebuie sa le analizezi… Philip Kotler are dreptate, fiecare entitate de business se transforma in platforma media.

Mediul digital iti confera oportunitatea sa ai o abordare unica si diferentiata in segmentul tau!

* totul gratuit… (partial gratuit… content is the king :)!)

Fii sociabil, ajuta-ti un apropiat sa inteleaga mediul digital. Share?

Tweet this: Strategie Comunicare vs Lead Generation? Nu iti lega la ochi Echipa de Vanzari in 2014!

2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l!
Ramai informat(a) » Despre Performanta…

Daniel Rosca, Sales & Marketing Manager
+40744336643
roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* multumesc anticipat! Sinergie Marketing » Vanzari? Tu cum controlezi procesul?

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

De ce eşuează agenţiile de marketing, freelancerii şi consultanţii?
Cumpărătorul în era digitală ...
Timişoara în alb & negru
{ * mâna întinsă care nu ..... } [ training comunicare ]
Old Europe
[ strategie de marketing vs marketing strategic ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Think Different. Procesul de diferentiere Apple
Think Different! Nu pune presiune distructiva pe Echipa de Vanzari in 2014!

Promovare, Plasament, Pret, Produs vs Companie, Colaboratori, Clienti, Competitie, Context? “The aim of marketing is to make selling unnecessary.”

Price Strategy. Roland Berger Strategy Consultans Romania
Politica de preturi? Despre COGS:

Strategie Vanzari / Pret vs Pozitionare? “The key is not to call the decision maker. The key is to have...

Close