Optimizare proces Marketing Strategic vs Strategie Vanzari 2014
De ce trebuie sa gandesti diferit?
Astazi iti propun doua materiale video si o analiza SWOT interesanta. Cei care ma cunosc stiu aceasta intrebare… DE CE? Clientii mei stiu exemplul pe care il dau constant pornind de la acest DE CE:
“Tati, de ce ploua?”
Pentru ca… se evapora apa din natura… cu ajutorul soarelui care incalzeste…
“Dar de ce soarele incalzeste?”
… de ce 5… 7… 🙂
Pornind de la acest “DE CE infinit” ajungi de fapt sa intelegi natura provocarii! Eu functionez de o perioada lunga de timp cu acest DE CE intiparit la nivel subliminal… video-ul de mai jos iti ofera efectele / beneficiile rationale ale intrebarii.
* ne auzim mai jos dupa 19 minute!
De ce reuseste Apple sa se diferentieze? “Why you do it?”
Think Different » “People don’t buy what you do, they buy why you do it.” @simonsinek
Analiza SWOT?
Despre bucatari, stele Michelin & povesti » pozitionare vs competitie:
De ce nu gandesti diferit?
“Because the purpose of business is to create and keep a customer, the business enterprise has two, and only two, basic functions: marketing and innovation.
Marketing and innovation produce results; all the rest are costs. Marketing is the distinguishing, unique function of the business.” Peter Drucker
Promovare, Plasament, Pret, Produs vs 5C:
Think Different » “Nu pune presiune distructiva pe Echipa de #Vanzari in 2014! #Romania” @b2bstrategy1 & @onera_fr
Cum arata pozitionarea companiei pe care o reprezinti vs competitie?
2014? 4P vs 5C / Diferentiere » Audit Gratuit » Programeaza-l!
Ramai informat(a) » » » Despre performanta in Romania
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
Tags: 4P, 4P vs 5C, 5C, Analiză SWOT, Anticipare, Diferentiere, Digital, Echipă vânzări, Florin Paun, Forum Inovare, Forum Inovaţie, Forum National Inovatie, Innovation, Inovaţie, Inovatie in Romania, Marketing, Marketing Strategic, Onera, Peter Drucker, Poziţionare, Simon Sinek, Strategie Vânzări, Strategie Vanzari 2014, SWOT, Think Different