Pânza de păianjen ™
2020 & 2021 training mixt
Strategia de vânzări
🔥 🔥 C O V I D 19 🔥 🔥
Strategia de vânzări 🥊🥊🥊
în noua realitate economică!
Dacă în 2012 la Conferința Marketing B2B organizată de Cristian Manafu am anticipat trendul de migrare spre procesul de vânzări digitale în 2014 la Conferința Romanian Sales Conference organizată de Business Mark am anticipat un alt trend extrem de interesant: DISPARIȚIA VÂNZĂTORILOR ÎN 5 ANI! Rămâi alături de noi în următorii 5 ani, ai numai de câștigat! Oamenii în 2020 vor mai mult cu mai puţin… ne asumăm dezvoltarea continuă a soluțiilor noastre în conseciinţă astăzi îți prezentăm conceptul LIVE STRATEGY – training în marketing digital – pull marketing, concept care are inclusă o sesiune practică de dezvoltare în timp real a soluțiilor necesare pentru performanță în vânzări. Sintetizând, în 2 zile ai planul anual de marketing digital + prima campanie.
Maximizează oportunitățile
și elimină riscurile!
Diferentiatorul principal al nostru este ♦ experienţa în viaţa reală ♦ ultima poziție de angajat ♦ vânzări B2B ♦ Regional Corporate Sales Manager ♦ Orange România ♦ Spre deosebire de companiile clasice de training care aduc pe piaţa din România licenţe de training internaţionale şi le implementează cu traineri fără experienţă practică, propunerea noastră este experienţa. Un alt aspect extrem de important este customizarea soluţiei pe industria clientului şi pe nivelul de experienţă al echipei!
Tipologia de strategie Blue Ocean Strategy impune reducerea de cost dar în același timp creșterea valorii produsului / serviciului. Pentru 2020 lansăm o altfel de abordare, module integrate de training * beneficii integrate / reducere de costuri! Poți să analizezi programul de training, structura pachetelor dar mai ales rezultatele pe care echipa ta poate să le obțină:
[ teambuilding în sălbăticie ]
[ teambuilding companii mici ]
Trenduri vanzări 2021
|
|
|
3 articole: opinii & sugestii
despre viziunea noastra.
• evita tensiunea dintre marketing si vanzari
• sinergia este capitala pentru performanta
• analizeaza atent expertiza furnizorului
Metodologie conversie prospect – client
|
* suna cunoscut scenariul?
|
* pana la urma esecul este al tau?
|
Customizare Training
In 2020 motivatia membrilor din Departamentul Comercial corelata cu nivelul lor de abilitati o sa reprezinte un diferentiator decisiv pentru profitabilitatea companiei.
Un alt diferentiator o sa fie definit de sinergia Echipei precum si de corelarea executiei la Nivel Operational cu obiectivele strategice ale companiei trasate prin proces de Marketing Strategic.
Pe finalul abordarii noastre in optimizarea performantei prin Training va prezentam 6 module cu adresabilitate pe nivelurile de Middle Management si Top Management.
In urma experientei directe provenite din implementarea sesiunilor de Training in interiorul organizatiilor clientiilor nostri va propunem ca varianta de optimizare corelarea acestui proces cu sesiuni de Business Coaching adresate in functie de situatie la nivel Strategic, Tactic sau Operational pentru a maximiza investitia efectuata.
Click to Tweet: “Teama de #esec?
Inscrie-te la sesiunile de #Training.”
Training B2B, Vanzari & Marketing Strategic
* customizat 100%
* maxim 6 persoane / companie
Studiu de caz Training Vanzari Orange, Romcom:
* structura completa Training on the job , Orange
Structura • Analiza SWOT 1 zi |
Documente Livrabile • Top Management: Harta definire Strategie de Marketing |
Programeaza-ti sesiunea de audit gratuit. Zero obligatii!
Metodologie de optimizare a Ciclului de Vanzari.
Training in Vanzari » Management » Marketing:
Structura Module de Training
Strategie Vanzari: 5 etape de calibrare.
Solutiile de Training Organizational B2B STRATEGY sunt optimizate si implementate cu ajutorul procesului ulterior de Business Coaching dezvoltat din expertiza directa in mediul multinational din Romania pe segmentul B2B. Ultima pozitie de angajat fiind in cadrul leader-ului pietei de Telecomunicatii din Romania, Orange Business Services, Regional Corporate Sales Manager.
Structura Optimizare Ciclu Vanzari » Cursuri Vanzari & Management
Click to Tweet: Totul despre procesul de #Training in #Vanzari & #Marketing Strategic
* format Training: genereaza nevoia de cumparare!
Va invitam sa analizati structura celor 10 programe de Training destinate Departamentului de Vanzari, Middle si Top Managementului cu accent spre Marketing Strategic, Management & Strategie de Vanzari in recesiune. Procent de returnare investionala maximizat cu ajutorul procesului ulterior de sustinere in implementare prin Business Coaching.
Management in Vanzari: 8 etape de calibrare.
Regasiti in urmatoarele randuri beneficiile pe care noi estimam ca le puteti obtine cu ajutorul celor 4 programe de optimizare performante Departament Comercial prin metodologia detaliata de cele 8 etape de calibrare a performantei:
S (suspect) P (prospect) A (analiza) N (negociere) C (contract) R (retentie) D (dezvoltare) P (profit)
Metodologie Training Vanzari & Marketing:
10 programe de optimizare performante organizationale prin Training
* structura & beneficii
Pentru dezvoltarea profitabilitatii companiei puteti analiza deasemenea si cele 6 programe de Training orientate pe dezvoltarea capacitatilor de Management Strategic, Tactic si Operational.
• 4 programe de Training in Vanzari pentru optimizarea procesului de Vanzari al companiei pe care o reprezentati.
• 3 programe de Training orientate pe dezvoltarea Middle Managementului.
• 3 programe de Training orientate pe optimizarea capacitatilor de Management Strategic si Tactic adresate Top Managementului organizatiei:
Pentru ca doar 10% din informatia unui Training ramane intiparita pe parcursul a maxim 2 saptamani in memoria participantilor sustinem in implementare procesul prin sesiuni de Business Coaching la nivel Executiv, Individual sau de Echipa.
Externalizare proces Lead Generation?
Aceste sesiuni de antrenament vor fi sustinute pe parcursul urmatoarelor doua saptamani dupa finalizarea procesului de Training pentru sedimentarea informatiilor furnizate cu scop final de maximizare a rezultatelor si de evitare a unei investitii cu randament de recuperare nesemnificativ din partea clientilor nostri.
* structura Training & Traineri
O sa detaliem in continuare modulele cu adresabilitate pe nivelul Operational al companiei, la nivelul Echipei de Vanzari, continuand cu solutii dezvoltate pentru Nivelul Tactic al acesteia, implicand Middle Managementul organizatiei in procesul de dezvoltare.
Finalizam propunerea noastra prin modulele de dezvoltare al rolurilor strategice si tactice din companie adresate Departamentulului de HR, Marketing si Management General.
Module individuale de Training Echipa Vanzari, Middle & Top Management:
Cursuri Vanzari » Management » Cursuri Marketing & Resurse Umane
Modul 1
Ce este procesul de vanzari, cum ne dezvoltam prin el si mai ales cum performam?
Utilitate: Nivel Mediu
• Recomandat in procesul de constant de integrare in Echipele de Vanzari a membrilor aflati la inceput de cariera si / sau pentru companiile aflate la primele investii in programe de Training.
• Recomandat companiilor cu rulaj mare de personal si cu procentaj mare de vanzatori entry level in structura Echipei de Vanzari.
• Recomandat companiilor care nu au departament intern de Training sau companiilor care nu au definitivat procesul de optimizare Strategie Vanzari.
Beneficii:
• Din experientele clientilor nostri, procesul de retentie al acestei categorii de angajati creste cu pana la 50%, maximizand investitiile initiale ale companiei aferente primei perioade de ne-productivitate a tipologiei de angajati amintite.
• Avem colaborari constante ca si furnizor de optimizare a inceputului de cariera si va spunem din experienta ca ulterior acestor sesiuni de Training Vanzari B2B initiale putem maximiza performantele echipei prin solutii de Training customizate pe industria clientului. Sesiuni dezvoltate ulterior integrarii in angrenajul de performanta al echipei, asigurand in acest fel un proces de externalizare a intregului proces de Training din companie.
Modul 2
Bazele negocierii in vanzari.
Utilitate: Nivel Mediu
• Recomandat echipelor de vanzari care activeaza in portofolii de clienti constanti.
Beneficii:
• Creste randamentul de retentie al propriei baze de clienti si ajuta in procesul de vanzari orientat spre noi categorii de clienti prin standardizarea proceselor de reducere ciclu repetitiv de vanzare, dezvoltare client, relationare multipla in interiorul organizatiei clientului, finalizare negociere, optimizare incasari, dezvoltare individuala prin performante.
Modul 3
Procesul de Vanzari prin telefon.
Utilitate: Nivel Entry Level/Mediu
• Recomandat echipelor de vanzari care activeaza pe portofolii inconstante de clienti si care au in portofoliul de produse categorii cu tipologie de vanzare nerepetitiva.
• Recomandat in procesele de achizitie al noilor clienti.
• Recomandat companiilor care efectueaza primordial prin telefon intregul proces de vanzare.
• Recomandat pentru optimizarea serviciilor de Customer Service interne.
Beneficii:
• Asigura un randament crescator al generarii de intalniri pentru afaceri.
• Optimizeaza modalitatile de prospectare si intretinere Sales Pipe.
• Creste randamentul telefoanelor de afaceri cu pana la 80% prin structurarea abordarii telefonice (Cold Calling).
Modul 4
Gestionarea conturilor strategice.
Retentie / Dezvoltare prin Up Selling si prin blocajul competitiei.
Utilitate: Niver Superior
• Recomandat echipelor experimentate de vanzari.
• Recomandat vanzatorilor cu mai mult de 5 ani experienta.
• Recomandat Managementului echipelor de vanzari.
• Recomandat Top Management-ului pentru cazul companiilor cu organigrama liniara.
Beneficii:
• Clarifica elementele intermediare trecerii spre Middle Management si rolul acestuia pe harta strategiei companiei.
• Aprofundeaza notiunile de Gandire analitica, Persuasiune si Tactica.
• Creste motivatia si implicarea vanzatorilor seniori.
• Din experiente proprii ale noastre, randamentul in rezultatele de retentie si dezvoltare ale seniorilor este de minim +25% pe o perioada medie de implementare de 6 luni.
Modul 5
Managementul Vanzatorilor Seniori.
Utilitate: Nivel Mediu/Superior
• Recomandat Managerilor de Vanzari, Ownerilor de companii (SO&HO&ME) si Vanzatorilor Seniori.
Beneficii:
• Clarifica cele mai uzuale modalitati de maximizare a rezultatelor echipelor de vanzari prin training si coaching.
• Asigura un plus de performanta proprie in Management Tactic si Operational.
• Ajuta la dezvoltare modalitatilor de motivare a vanzatorilor seniori prin implicarea acestora in Mentoring-ul echipei.
• Ajuta la clarificarea si la intelegerea beneficiilor obtinute prin delegarea responsabilitatilor.
Modul 6
8 unelte pentru un proces de Management in Vanzari optimizat.
Utilitate: Nivel Mediu/Superior
• Recomandat Managerilor de Vanzari, Ownerilor de companii (SO&HO&ME) si Vanzatorilor Seniori.
Beneficii:
• In ultimul proiect de Turnaround Management unde am aplicat aceste 8 unelte am obtinut un trend crescator al afacerii clientului nostru de +39% versus vanzarile din perioadele similare ale anului antecedent suprapuse peste perioada anterioara inceperii colaborarii.
Modul 7
5 unelte pentru o Strategie de Vanzari corelata cu obiectivele strategice ale afacerii.
Utilitate: Nivel Mediu/Superior
• Recomandat pentru imbunatatirea tacticii si pentru intelegerea modalitatii de delimitare a acesteia de Strategie.
• Recomandat Echipelor de Middle Management, Antreprenorilor si Ownerilor de companii ce au subordonate direct echipe de vanzari.
Beneficii:
• Asigura translatia de la nivelul Tactic la nivelul Strategic al afacerii.
• Furnizeaza 5 elemente de dezvoltare a afacerii prin Optimizare Strategie de Vanzari (Tactica) eficienta corelata cu obiectivele strategice ale companiei.
Modul 8
Elemente uzuale de Marketing Strategic si integrarea acestora in afaceri.
Optimizarea afacerii la nivel strategic.
Utilitate: Nivel Superior
• Recomandat la nivel CXO, HR, Owneri de Companii, Antreprenori, Middle Management.
Beneficii:
• Diferentieaza abordarea Tactica de cea Strategica.
• Introduce notiunea de climat organizational.
• Stimuleaza inovativitatea prin studii de caz particulare pe business-ul participantilor.
• Defineste procesul de Marketing Strategic si ofera o imagine de ansamblu asupra dezvoltarii statistice a afacerilor.
• Clarifica rolul sinergiei intre Marketing si Vanzari, intre Top Management si Middle Management precum si intre departamentul de HR si restul companiei, departament pozitionat Strategic ca rol de catalizator in business.
Modulul 9
Dezvoltare organizationala orientata pe Leadership Evolutiv.
Utilitate: Nivel Superior
• Recomandat Ownerilor de companii, CXO, Echipelor de Middle si Top Management, HR.
Beneficii:
• Clarifica diferentele intre Leader si Manager.
• Amplifica dezvoltarea inovativitatii
• Dezvolta modalitatea de dezvoltare prin sinergie comuna a grupurilor.
• Coreleaza microclimatele interne definite de departamente separate
Modul 10
Pozitionarea strategica a HR-ului in business.
Elemente uzuale si complexe de Business Development.
Utilitate: Nivel Superior
• Owneri de companii, CXO, Manageri Vanzari, Antreprenori. Recomandata participarea in echipa completa de management.
Beneficii:
• Definirea climatului de performanta si pozitionarea departamentului de HR pe rol de catalizator in business.
• Definirea si structurarea planurilor de dezvoltarea individuale/de echipa.
• Studii de caz, individualizate pe membrii participanti, cu orientare pe dezvoltarea prin rezultate a microclimatului de lucru in care activeaza.
• Introducerea notiunii de Antrenor in Afaceri si modalitatea de implementare in cadrul echipelor coordonate de catre Managerii Organizatiei.
• Aprofundarea procesului de schimbare atat la nivel individual cat si de grup.
• Detalierea procesului de scalabilitate in afaceri, a delegarii responsabilitatilor si a valoarii adaugate adusa intregii afaceri in momentul exit-urilor din companii ale Ownerilor.
Analizeaza studiul de caz Nedcon, Training Vanzari & Marketing Strategic:
Va stau la dispozitie pentru o discutie orientata exact pe industria companiei.
[ training vanzari B2B ]
* 100% customizat
training 100% gratuit
* impreuna cu [ pachetul de externalizare ]
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]