Cum evaluezi o agenţie de marketing? * Publicitate, Branding, Digitală…

De ce eşuează agenţiile de marketing, freelancerii şi consultanţii?

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitală » În fiecare joi…

… până la urmă eşecul este al tău, al antreprenorului… ?

Cum arată proiectul, fundaţia şi finisajele casei tale (* companiei)?

Cum deja am constatat, procesele din marketingul B2B devin din ce în ce mai asemănătoare cu cele din B2C iar procesul de diferenţiere într-o piaţă din ce în ce mai aglomerată este din ce în ce mai dificil de definit. Despre idioți și despre consultanți mediocri am mai scris… trendurile în vânzări din 2016 le-am analizat împreună în aceasi direcţie în care am definit utilitatea unei abordări simple pe nivelul de comunicare * entertain before you sell / strategie de brand pentru 2016.

Astăzi doar un reminder despre cele 3 etape absolut necesare pentru performanţă

• proiectul / structura de rezistenţă
• fundaţia / implementarea
• şi neapărat finisajele

Dacă extrapolăm o să înţelegem de ce marea majoritate a agenţiilor de marketing, a freelancerilor şi a consultanţilor eşuează. Nu este un secret şi noi avem la rândul nostru proiecte care nu sunt implementate cum ne-am fi dorit… în consecinţă te invit să mai treci odată prin cele trei etape. Până la urmă eşecul este eşecul tău / al companiei pe care o reprezinţi iar păcatul tău de antreprenor român rămâne… freelancer-ul vine şi pleacă, agenţia de marketing la fel iar consultantul lucrează deja în paralel la mai multe proiecte…

6 direcţii principale pentru a evita eşecul

A. Agenţii de marketing, freelanceri şi consultanţi

verifică expertiza celor pe care îi angajezi să dezvolte structura de rezistenţă
• discută cu ei principalele 3 eşecuri ale lor în implementarea proiectelor
• analizează atent propunerile lor, detaliile mici / finisajele care fac diferenţa…

B. Aspectele interne

Dupa cum cred ca ai inteles deja sunt 3 parti distincte, 3 bugete separate!

• proiectul / structura de rezistenţă
* bugetul pentru plata agenţiei de marketing, freelancerului sau a consultantului
• fundaţia / implementarea
* campania de promovare aferentă lansării conceptului
• şi neapărat finisajele
* viziunea pe termen mediu şi lung / optimizare şi investiţii constante în promovare

Unde greşeşti?

Este din ce în ce mai clar unde greşeşti? Îţi doreşti că furnizorul tău de marketing să fie acţionar în afacerea ta * plata la rezultat 😉 pentru că produsele / serviciile companiei tale nu sunt optimizate şi cresc costurile de promovare, promisiunea brandului este eronată și nu înţelegi rolul mediului digital în optimizarea investiţiilor din publicitate?

Până la urmă eşecul este al tău… !
* lasă agenţia de marketing, consultantul sau freelancer-ul în pace!

* dacă analizezi toate link-urile de mai sus aferente acestui update săptămânal garantat o să ai o altă imagine despre performanţă!

Departament de Marketing la costul unui angajat?

Audit Departament Marketing şi Vânzări Gratuit?

Audit Brand Gratuit?

Click to Tweet:De ce eşuează agenţiile de #marketing, freelancerii şi consultanţii?”

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

#InSpateleScenei: de la fantezie la realitate...
22 de indicatori din statistică, planul A şi B.
Pile, rude & amante experte în comunicare?
Cum dispare satul r⊕mânesc … ?
Marketingul ca război
Costul de achiziție al clientului

Tags: , , ,

2 Responses

  1. Raluca says:

    Bun articolul, ca informatie.

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Eveniment organizat de Banatica Events™
Training Social Media » Vânzări Digitale

Experimentează evoluţia tehnologiei... © training social media @ Banatica™.

Experimenteaza
No money, no time, no need, no urgency & no trust

Structura Training Social Media, Digital » Pull Marketing @ Banatica Events™

Close