Prima reclama TV din lume, Bulova vs…

Cea mai performanta reclama:

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

The winner is… NO ONE * in pitch-ul de comunicare
* pitch-ul pentru to(n)ti

Unde gresesti / de ce nu ajungi la performanta?

• iti doresti ca furnizorul tau de marketing sa fie actionar in afacerea ta * plata la rezultat 😉
• nu risti suficient * in marketing riscul se poate controla dar intodeauna exista o marja de risc!
• produsele / serviciile companiei tale nu sunt optimizate si cresc costurile de promovare
promisiunea brandului este eronata
• nu intelegi rolul mediului digital in optimizarea investiilor din publicitate

Ai incercat toate metodele si performanta reclamelor tale este medie?

Stim, la un moment dat exista o singura concluzie, “cost saving” / stop buget marketing. Oare este concluzia corecta? In acest update saptamanal ai toate elementele pentru verificarea corecta a randamentului costurilor tale de promovare.

Poate trebuie sa incepi cu cateva aspecte simple si clare… ?

• opreste presiunea pe partenerii tai, asuma-ti tu riscurile investitiei nu le care lor sa devina actionari.
• analizeaza performanta lor si evita pitch-ul, este singura solutie pentru compania ta!
• delimiteaza clar canalele de promovare clasice vs oportunitatile pe care le ofera mediul digital.
ce exprima brandul tau? * de cand nu te-ai intrebat asta?

Crezi ca agentia care lucreaza pentru LG are actiuni cumparate la ei? 😉

Optimizeaza-ti investiile in publicitate » Audit gratuit

Tweet:Opreste presiunea… asuma-ti riscuri, nu le care lor sa devina #actionari!”

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

De la fantezie la realitate... @ Sharon Stone
Alternativă la emigrare?
Cât trebuie să investeşti în marketing?
Comunicare B2B vs Comunicare B2C
Despre sex în marketing ...
Oamenii vor mai mult cu mai puţin ...

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
HemoTreat Daniel Rosca
Ce este strategia?

Ce exprimă brandul tău?

Analiza swot b2b
Etapele schimbarii | Momentul adevarului

Program intensiv de optimizare a performantei in vanzari » Fara competitie

Close