Ce exprimă brandul tău?

Ce este strategia?

Totul incepe de la un .pdf
* pozitionare

Cum sincronizezi in strategia de comunicare atributele de brand vs obiectivele de dezvoltare?

Sunt convins ca ai observat in ultima perioada transformarea prin care trece blogul. Am migrat spre video blogging de la inceputul anului. Este mult mai usor sa-ti expunem exemple pe care sa poti sa le compari cu experienta leaderilor in domeniu si ulterior sa le aplici in afacerea ta.

In consecinta, ce este strategia? Astazi te invit sa analizezi opinia lui Porter, metodologia de lucru Wieden Kennedy iar la final 3 exemple de companii care de la un .pdf au avut cresteri semnificative (“Sleep Evolution” = de la 400.000 de euro la 4 milioane in trei ani) ale cifrelor de afaceri.

Dincolo de Limite” vs “Sleep Evolution
Felie cu felie te umpli de energie!

.pdf-ul tau de strategie cum arata?

Tweet: “#Strategie? Dincolo de #Limite vs Sleep #Evolution #Pozitionare #ReBranding #Consultanta”

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Analiza swot b2b
Etapele schimbarii | Momentul adevarului

Program intensiv de optimizare a performantei in vanzari » Fara competitie

national flag
Ce interese are Ungaria in ROMania?

2% in plus la PIB cu un nou brand de tara?

Close