Totul incepe de la un .pdf…
* pozitionare
Cum sincronizezi in strategia de comunicare atributele de brand vs obiectivele de dezvoltare?
Sunt convins ca ai observat in ultima perioada transformarea prin care trece blogul. Am migrat spre video blogging de la inceputul anului. Este mult mai usor sa-ti expunem exemple pe care sa poti sa le compari cu experienta leaderilor in domeniu si ulterior sa le aplici in afacerea ta.
In consecinta, ce este strategia? Astazi te invit sa analizezi opinia lui Porter, metodologia de lucru Wieden Kennedy iar la final 3 exemple de companii care de la un .pdf au avut cresteri semnificative (“Sleep Evolution” = de la 400.000 de euro la 4 milioane in trei ani) ale cifrelor de afaceri.
“Dincolo de Limite” vs “Sleep Evolution”
“Felie cu felie te umpli de energie!“
.pdf-ul tau de strategie cum arata?
Tweet: “#Strategie? Dincolo de #Limite vs Sleep #Evolution #Pozitionare #ReBranding #Consultanta”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* citește mai departe:
Tags: #fărăbariere, Agenţie Branding, Agenţie ReBranding Timişoara, Agentie Strategie, Branding, Consultanta, Daniel ROŞCA, Diferentiere, HemoTreat™, John C Jay, Michael Porter, Poziţionare, reBranding, Sleep Evolution, Strategie Brand, Strategie Marketing, SWOT, Wieden Kennedy