“The key is not to call the decision maker. The key is to have the decision maker call you.” Gitomer

Unde gresesti?

Cum controlezi Cifra de Afaceri?

In planul de afaceri latura de Marketing Strategic reprezinta in jur de 70% din total. Restul de 30% este impartit intre Financiar, Logistica, Vanzari, HR, IT… B2B & B2C.

Este prima oara cand public postul initial pe platforma LinkedIn si apoi il ofer si audientei de aici. Pana acum am folosit LinkedIn ca o sinteza a acestui blog.

Te invit astazi sa-ti raspunzi la o singura intrebare: cum controlezi cifra de afaceri atat timp cat 70% este in stransa legatura cu Marketingul? Iar prin Marketing nu intelegem tipografie, carti de vizita… materiale promotionale.

Daca reusesti sa-ti raspunzi la intrebare si nu este nevoie sa analizezi si postul de mai jos mai exista doua intrebari complementare, COGS si RTM.

Pana la profit te mai lovesti de COGS (* cost of goods sold) notiune influentata de calea spre piata (* Route to Market) pe care o alegi.

Deci, cum controlezi Cifra de Afaceri » Unde gresesti? * LinkedIn

Unde gresesti in afaceri. LinkedIn Daniel Rosca

Tweet:Unde gresesti? #afaceri @B2BStrategy2″

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

Pile, rude & amante experte în comunicare ?
Vrei să înţelegi cum cumpără clientul şi mai ales de ce ?
externalizare [ social media, video & blogging ] [ proces marketing strategic ]
Buget Marketing 2017 ? ” Vinde valoarea, nu vinde preţul. ” Kotler
Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
Video prezentare companie, unităţi de producţie, servicii … video storytelling ?

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Digital business
Cum ajungi la vanzari digitale?

Studiu de caz, optimizare strategie » pozitionare MBT Romania.

Rachie din Banat
Banatul istoric » Living Heritage

Living Heritage... mai mult decat un brand! Consultanta Marketing in Turism?

Close