“… i design dreams.” Ralph Lauren

Audit PERENNA Premier

“Prea multe fonturi pentru o sigla.
O transforma intr-o eticheta.” C. Neaga, Designer

“And the winner is… NO ONE”

Acum trei ani am participat prima si ultima oara la un pitch iar rezultatul spunem noi a fost extrem de concludent pentru pozitionarea produsului prospectului nostru. Atunci cand produsul este evaluat pe locul 2 (puritate), 96% din proprietati fiind similare leaderului mondial din industrie » Evian, ai neaparata nevoie de un proces integrat.

Marketing Strategic: Route to Market » Arhitectura Brand / Branding de Produs » Design de Ambalaj

Agentie Branding? Este o provocare extrem de mare pentru un brand si poate chiar o presiune prea mare… atat timp cat la raft este la acelasi pret cu… sa zicem Biborteni.

Comparatia de mai sus este singurul impediment? Competitie?

Analizeaza extrem de atent informatiile urmatoare. Iti garantez ca o sa obtii o imagine de ansamblu referitoare la cum sa iesi din razboiul numit pret pe care nu ai cum sa il castigi!

Evian vs Biborteni vs Perenna » Pozitionare vs Branding?

Agentie Branding vs Brand Equity Route / Management:

Nu pot sa intuiesc prima ta impresie dar pot sa incerc. Am sa te rog sa iti imaginezi o seara in oras, in restaurantul tau preferat la un eveniment special… Ce culoare din cele trei sticle fosforescente de mai sus ai comanda pentru invitatul tau?

Cred ca ai inteles analogia. Apreciez feedback-ul tau! Adica discutam despre segmente de clienti, tipologie de cumparare, competitie si strategia ei (Coca Cola si Pepsi vs monopol HORECA premium…), atribute brand, strategie brand… pozitionare… adica cum sa nu vinzi “Evian la pret de Biborteni”!

Branding de Produs? Route to Market vs Agentie Branding?

December 3, 2012 » Carla Hendra, Global Chairman, OgilvyRed, Ogilvy & Mather Group, AdWeek:

“More agencies are eyeing business usually handled by management consultants. Branding Agencies are making up for that now by taking back strategic services from management consultants like McKinsey & Co. and Accenture…”

Doua aspecte: Capabilitati Agentii & Proces de selectie (pitch)

Am anticipat perfect acum trei ani!

Noi am luat decizia sa nu mai participam la pitch-uri. Sunt o pierdere de timp atat pentru noi dar mai ales pentru prospectul nostru. Nu este corect procesul de selectie daca se bazeaza pe resurse limitate. Si cand spun ca nu este corect in primul rand ma refer la client.

Pitch vs Proces Selectie Agentii?

Nu stiu date statistice dar Ruxandra Vasilescu, McCann PR, ne spune ca la un pitch in Romania sunt undeva mai mult de 8 agentii / proces. De cat timp are nevoie clientul pentru analiza celor 8 agentii? Ce resurse trebuie sa aloce o agentie pentru un produs corect?

Abordarea integrata nu mai este un trend…

In decembrie 2012 in articolul de mai sus, CEO-ul OgilvyRed detalieaza alianta strategica intre companii de consultanta in strategie si branding. Cu alte cuvinte analizeaza capabilitatile agentiei inainte de pitch! Si daca ulterior te decizi asupra acestui proces, ai alta modalitate de a controla tu de data asta procesul!

Este singura cale!

Agentie Strategie » abordare integrata vs Agentie Branding?

Viziunea noastra vs Heineken & Coca Cola?

Te invitam cu aceasta ocazie la Forumul National de Inovatie 2013 pentru a analiza suplimentar cum sa iesi din razboiul numit pret pe care nu ai cum sa il castigi!

“In Romania se manifesta un fenomen interesant care la prima vedere poate sa fie stupefiant.

Producatorii autohtoni nu mai au unde sa vanda, in consecinta calitatea serviciilor si produselor devine nesemnificativa iar esenta afacerii lor B2C se transforma in provocare B2B, Route to Market”:

Route to Market 2014

Exact acest fenomen se manifesta si in cazul Perenna.
Extrapoland, este valabil pentru fiecare producator autohton!

Competitia in segmentul FMCG (apa minerala / B2C) domina calea spre piata (Route to Market) / Traditional Trade & Modern Trade, producatorul fiind supus sub presiunea pretului.

Reuseste? Care este pretul platit?

Daca in urmatorii 5 ani as avea posibilitatea sa ofer Audi A4 la pret de Logan generatia urmatoare cum o sa perceapa brandul Audi? Brand Equity Route? Cu alte cuvinte, in complexitatea mediului de business actual, ai nevoie de mai mult decat Branding…

Tweet: “Avoid the #pitch because it takes more than a pitch to really understand a client’s problem… ”

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Vanzari vs Campanii Advertising vs Strategie Brand
Sincronizare obiective Echipa Vanzari vs Campanii Advertising vs Strategie Brand:

Publicitate vs Returnare investitie? “A tiny change today brings a dramatically different tomorrow.” Richard Bach. Vanzari vs Structura procese Advertising?

Optimizare Plan Marketing 2014
Analiza Performanta 2014 & Plan Marketing 2015

Plan Marketing 2015? “Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant”

Close