Ramai informat(a) » Spam Free
“What is of supreme importance in war is to attack the enemy’s strategy.” The Art of War ~ Sun Tzu
Octombrie, Noiembrie, Decembrie si Ianuarie sunt lunile din an in care trebuie sa iei deciziile pentru anul ce urmeaza, bineinteles, in functie de particularitatile mediului de afaceri din anul ce tocmai este pe cale sa se termine.
Analiza performanta 2014 & Optimizare Plan Marketing 2015? Performanta Echipa Vanzari?
In consecinta vreau sa te ajut sa depasesti aceasta perioada dificila si importanta din afacerea ta:
» Audit proces Marketing 2014, 1 zi
» Audit Strategie Vanzari 2015, 1 zi
» Mentoring / Best Industry Practices (Vanzari & Marketing), 5 zile
» Dezvoltare solutii implementare, 5 zile
» Training customizat 100% Echipa Vanzari » Strategie Vanzari 2014, 2 zile
» Training customizat 100% Top & Middle Management » Pozitionare Plan Marketing vs Competie, 1 zi
» Sustinere in implementare, 65 zile
» Discount comercial pentru luna 4 de implementare, -50%
» Suport digital 24 / 24
» Nu conditionam numarul de persoane / sesiunea de Training
» Medie lunara facturata, 3000 euro / 4, 750 euro lunar
Cum arata vanzarile astazi? Dar daca optimizam procesele impreuna in urmatoarele 4 luni?
Asa arata programul primei luni de colaborare + intreg procesul:
Workshop intensiv?
Transparenta? Iti propun sa ne auzim pentru a definitiva impreuna structura de returnare a investitiei de 750 de euro / luna.
Tweet this: “What is of supreme importance in war is to attack the enemy’s #strategy.” Sun Tzu
4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: 2013, 2014, Anticipare, Argus Constanta, Audit Marketing, Audit Vanzari, Blogging, Blue Ocean Strategy, Brand, Brand Equity, Branding, Echipă vânzări, Florin Paun, Lead Generation, Marketing Mix, Onera, Performanta, Poziţionare, Private Label, Procese Vanzari, Route to Market, Social Media, Strategie Business, Strategie de Brand, Strategie Marketing, Strategie Social Media, Strategie Vanzari 2014, Supermarketuri, Training Middle Management, Training Top Management, Training Vânzări, UE, Uniunea Europeana, Viziune