Publicitate vs Returnare investitie? “A tiny change today brings a dramatically different tomorrow.” Richard Bach. Vanzari vs Structura procese Advertising?

Sincronizare obiective Echipa Vanzari vs Campanii Advertising vs Strategie Brand:

Returnare investitie in publicitate? Cum controlezi procesul?

Conform stilului de blogging “diferit, simplificat & practic” vad ca reusesc sa scriu mai mult pe blog… ceea ce este o realizare interesanta in acest final de an! 🙂

Ce legatura au obiectivele Echipei de Vanzari cu Strategia de Brand dar mai ales cu returnarea investitiei in Publicitate? Cu alte cuvinte de ce companiile nu investesc in Marketing / Publicitate?

Primul si cel mai important raspuns este controlul procesului de returnare al investitiei!

Am promis sa las strategia noastra de Social Media sa completeze si sa eficientizeze volumul posturilor din blog, :), in consecinta te invit sa analizezi cu atentie exemplele concrete de mai jos.

Din punctul meu de vedere propriul exemplu este principala sursa pentru asimilare a informatiilor, furnizeaza o imagine preliminara despre controlul obiectivelor de profitabilitate in recesiune:

Vanzari?

X 3 ROI vs Departamentul de Marketing al Walmart?

Care este obiectivul principal al reclamei clientului nostru de mai jos?

Marketing: “Just like people, brands come in all shapes and sizes. A brand is not a logo, colors, fancy tag line or even a fancy Super Bowl commercial. A brand is not your Facebook page, Twitter background or set of beautifully designed Pinterest boards. The truth is your brand is all of these things and more.”

Vanzari: “YOY: Profit for week of October 1 » Should we cut products where profits are decreasing? I often tell clients they need courage and guts to drive meaningful change. And you thought visualization was about making better pictures…”

Strategie Brand? Advertising / Publicitate?

Complementar poti analiza implementarea produsului nostru:

Identitate nationala vs Globalizare

Cum ne ajuta acest produs in Strategia de Brand?
* The End of Retail » http://goo.gl/EVOk9p via The Boston Consulting Group

Cum recuperam investitiile noastre in publicitate (content marketing) vs obiectivele de Vanzari?

Push Marketing vs Pull Marketing?

Te pot ajuta sa iti calibrezi procesele interne. 100% free:

Audit Marketing » Audit Vanzari:

De ce fac acest lucru?

Daca reusesti sa controlezi procesul sunt convins ca rolul Marketingului o sa aiba o altfel de conotatie in ecuatia de profitabilitate 2014. Nu ezita, cum am spus, te pot ajuta fara nici o obligatie sa iti definitivezi preliminar procesele interne de control.

Tweet this: “A tiny change today brings a dramatically different tomorrow.” Richard Bach

Audit Gratuit » Programeaza-l!

 

 
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

    Numele (obligatoriu)

    Adresa de email (obligatoriu)

    Telefon

    Subiect

    Mesaj

    Cateva detalii despre viziunea ta:

    Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    Leave a Reply

    More in Blue Ocean Strategy
    Our vision vs Coca Cola
    Invitatie Forum National Inovatie 2013:

    Forum Inovare? “Faceti lucrurile simple dar nu simpliste!” Albert Einstein

    Our vision vs Heineken 2
    Vanzari & stabilitate? B2B vs B2C? Viziunea noastra vs Heineken:

    B2B vs B2C? Marketing vs Vanzari? “We get paid for bringing value to the market place” Jim Rohn vs “What...

    Close