Publicitate? Advertising? Care sunt provocarile agentiilor in recesiune? Cum poti sa evaluezi o Agentie de Marketing » Publicitate » Advertising » PR… ?

Util pentru evaluarea Agentiei de Marketing: Publicitate, PR, Branding, Advertising, Design, Digitala:

Resurse interne vs Agentii de nisa vs Abordare integrata Marketing Mix?

Inca de la inceput vreau sa iti sugerez sa pui un bookmark pe acest link.

Orice resursa vrei sa accesezi in viitor referitoare la optimizarea performantelor companiei tale o sa iti foloseasca pentru o imagine de ansamblu despre ruta finala spre cresterea vanzarilor.

Am efectuat diagrama de mai jos pentru a discuta astazi cateva puncte de interes dar mai ales pentru a pune la dispozitia comunitatii noastre o resursa pentru evaluarea partenerilor / resurselor interne din companii in sfera procesului de Marketing Strategic » stabilitate in recesiune.

Agentie Branding vs Optimizare 4P / abordare integrata Marketing Mix?

Arhitectura Brand Green Future

Vreau sa te las sa analizezi singur informatiile dar vreau sa punctez cateva obiective pe care trebuie sa le atingi in procesul de evaluare al unei Agentii de Marketing sau al resurselor interne.

Publicitate? Cum poate o Agentie de Advertising sa iti optimizeze Strategia de Comunicare daca problema esentiala a companiei tale este in Marketing Mix… latura de care ea nu este responsabila?

Branding? Cum poate Agentia de Branding sa seteze atributele de brand necesare rezultatului final daca procesul intern de Marketing Strategic nu defineste exact notiunea de Noncustomers? Vanzari? Segmente noi de piata?

Diagrama evaluare Agentie Marketing: Diagrama efectuata cu Blue Ocean Strategy Visualizer by Michael Olenick, INSEAD. © Kim & Mauborgne.

 

 

 

 

 

PR? Care este performanta Agentiei de PR daca porneste de la un set de atribute eronat pozitionate de catre Agentia de Branding / inexistenta interna a notiunii de Noncustomers?

Digital? Cum poate Agentia Digitala sa faca management de comunitati daca intern nu ai definit procesul de Pull Marketing?

Agentie Digitala » Optimizare Plan de Afaceri Digital 2014:
 
Training? Trainingul de Vanzari are impact in cresterea Cifrei de Afaceri?

Training Vanzari vs Training Marketing Strategic:

Stiu, pe tine in calitate de client final te intereseaza un singur aspect, cresterea vanzarilor!

Dar oare fara o abordare integrata putem discuta despre acest aspect?

Iti sugerez un set de prioritati care au utilitate atat in evaluarea resurselor interne dar si in evaluarea Agentiei partenere:

» Cum atingem segmentul de consumatori care nu sunt inca pregatiti (Pull Marketing) sa cumpere sau nu cumpara serviciile / produsele noastre?

» Care este costul real (Proces Marketing Strategic) al Departamentului de Marketing sau Agentiei de Marketing / impactul in vanzari?

» Ce se intampla dupa un proces de Branding si cum recuperam investitia? (Brand Equity Route)

» Social Media nu vinde…? Gestionarea retelelor sociale este singurul proces ce se intampla in prezent sau este singurul detaliat in oferta Agentiei Digitale? (Inbound Marketing)

» Furnizorul de Training pentru Echipa de Vanzari ezita cand il intrebi despre returnarea investitiei in proces?

» Cum se poate evita esecul procesului de Rebranding?

Optimizare 4P / 5C » Route to Market » Digital:

Noi am gasit o singura cale, optimizarea integrata a performantelor!

In ultimii 4 ani am anticipat toate aceste aspecte de mai sus si am incercat, spunem noi am reusit, sa ne optimizam capabilitatile interne astfel incat produsul final al nostru sa fie definit de cresterea vanzarilor partenerilor nostri.

Nu imi place sa discut la nivel declarativ in consecinta te invit sa analizezi cu atentie diagrama de mai sus si sa iti raspunzi in primul rand tu la intrebarile care rezulta din ea.

Ulterior, poti sa folosesti diagrama ca si model pentru evaluarea interna a punctelor forte dar mai ales o poti folosi in procesul de achizitie al resurselor externe.

Instrumente pentru evaluarea Agentiilor de Marketing:

8 criterii de evaluare: Evaluate a Marketing Agency » A Marketer’s Guide » HubSpot

Trust and credibility / a Holistic approach to Marketing… restul punctelor te las pe tine sa le analizezi accesand link-ul spre formular de mai sus.

HubSpot: “According to a 2012 study conducted by the Chief Marketing Officer Council, only 9% of surveyed senior marketers “believe traditional ad agencies are doing a good job of evolving and extending their service capabilities in the digital age,” whereas 22% believe their agencies are struggling to transition their business models and service offerings.

51% of the 250+ senior marketers surveyed think their agencies are “playing catch-up” — bolting on different aspects of digital marketing without taking an integrated approach.

72% of CEOs think marketers are always asking for more money, but can rarely explain how much incremental business this money will generate.”

Ad Week: Agencies Make Strategic Play. More shops are eyeing business usually handled by management consultants.

“With the CEO, CFO and COO, agencies in this country just don’t have that access anymore,” underscored Brian Wieser, senior analyst, Pivotal Research. “Back then if your numbers lit up, the CEO would be able to distinguish whether a TV commercial worked or not.

As marketers got larger and more factors could impact sales, business became much more complicated and agencies didn’t evolve accordingly.

Agencies are making up for that now by taking back strategic services from management consultants like McKinsey & Co. and Accenture.

Growth rates for consulting services are projected to be higher than that of advertising.

U.S. management consulting is forecast to grow at an average annual rate of 4.1 percent to $200 billion over the next five years, per IBISWorld.”

Trendul spre pozitionare integrata nu este o noutate la nivelul leaderilor din Advertising, Strategie… insa la nivelul de Medium & Small Enterprise (sub 40 de milioane de euro / anual Cifra de Afaceri) unde raportul cost vs servicii vs recuperare investitie este mult mai important eu personal nu am cunostinta despre o pozitionare similara.

Stabilitate in recesiune? Reusesti doar cu Publicitate / Advertising?

Pozitionarea de tip Blue Ocean Strategy a serviciilor noastre are ca scop optimizarea integrata a performantelor Departamentelor de Marketing si Vanzari si urmareste punctele de mai jos.

Conform Blue Ocean, 4 Actions Framework:

1. Raise:

» Noncustomers
» Generarea nevoii de cumparare
» Optimizare proces intern Marketing Strategic

2. Eliminate:

» Instabilitate in recesiune
» Masurare ROI procese de Training in Vanzari
* necesitate anuala de Training 100% free. 4 zile, 2 module diferite, maxim 15 membrii.

3. Reduce:

» Costuri
» Executie eronata. Suport Middle Management in implementare 3 luni, 100% free

4. Create:

» Eliminare esec Rebranding. Proces 100% free
» Comunitati. Social Media Manager alocat gratuit / proiect
» Abordare integrata. 4P | Route to Market | Digital
» Diferentiere. Stabilitate in recesiune

Abordare integrata: Optimizare Marketing Mix » Segmente noi de piata » Vanzari:

Toti prospectii nostri sunt interesati de cresterea vanzarilor… stiu, insa nu stiu o cale scurta, fara multa informatie analizata / date statistice… spre acest proces.

Tweet this: Care sunt provocarile Agentiilor in recesiune? #Marketing, #Publicitate / #Advertising, #PR… ?

2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l!

 
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Una dintre cele mai avansate civilizaţii ale timpului ...
Cedăm Transilvania?
Despre sex în marketing ...
[ live IMEX USA 2016 ]
Libertate, egalitate, fraternitate ...
[ strategie de marketing vs marketing strategic ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Four Actions Framework
Stabilitate in recesiune?

Performanta? “Without Strategy you have no direction, without Innovation you lose relevance.” Greg Satell. Stabilitate si echilibru in recesiune »...

BOS
Balanced Scorecard vs Blue Ocean Strategy in Romania

CEO? Balanced Scorecard in Romania, implementare sau Blue Ocean Strategy, definire si implementare, segment unic de piata? Strategie Afacere?

Close