Management in Vanzari? [ 67% dintre directorii de marketing nu ştiu ce fac … ]

Management Vanzari

[ O călătorie către echilibru? ]

* functia de Management in Vanzari are rolul de “a face lucrurile sa se intample”!

Angrenajul de performanta al companiei?

Cu un background profesional format in cadrul echipei B2B / Corporate, Orange Romania, ultima pozitie de angajat, Regional Corporate Sales Manager, te invit sa analizezi metodologia de optimizare a performantelor in Vanzari dezvoltata sub conceptul B2B Strategy.

Translatia obiectivelor de profitabilitate (KPI – Key Performance Indicators) ale unei afaceri de la nivel Strategic la nivel Operational este rezultatul procesului de Management in Vanzari.

Finalizam propunerea noastra adresata nivelulului Operational printr-un serviciu de consultanta in maximizarea profitului prin excelenta in executie Management Vanzari B2B, B2B2C cu ajutorul urmatoarelor 8 etape interdependente de crestere a performantei, optimizare KPI Departament Vanzari:

Sistemul de optimizare a tipologiei de Management in Vanzari dezvoltat de B2B STRATEGY este compus din 8 componente interdependente orientate pe identificarea unui management viabil al procesului de vanzari.

Odata ce toate elementele sunt finalizate calea spre profit va fi optimizata spre performanta si o sa fie ghidata de o tipologie de Management adecvata.

Marketing vs Vanzari » Roland Berger Politica Preturi vs COGS:

Avand datele generale ale afacerii identificate pe nivelul Strategic si Tactic prin serviciile de consultanta in Marketing Strategic si Strategie Vanzari utilizam aceste informatii pentru translatia la nivel Operational a obiectivelor de profitabilitate (KPI) cu ajutorul urmatoarelor 8 componente:

Etape optimizare proces de Management in Vanzari

Management Vanzari 2013

1. Prognoza de Management Vanzari / Rezultate.

Creste calitatea evolutiei clientilor nostri prin dezvoltarea unui proces de planificare standardizat. Include atat prognoza printr-un proces de anticipare al rezultatelor cat si un instrument de monitorizare periodica a indeplirii acestora.

Permite clientilor nostri sa stie cand ar putea rata obiective de vanzari finalizand printr-o mai buna planificare pentru un proces de Management Vanzari optimizat.

2. Cost de vanzare – Management Lead-uri

Ajuta companiile sa fie mai constante in orientarea lor spre profit. Se folosesc costurile directe bazate pe client si/sau profitabilitatea produsului (Retentie vs Achizitie).

3. Managementul si dezvoltarea sistemelor de raportare

Repozitionam sistemele de raportare astfel incat sa ofere un instrument de analiza a datelor personalizate si un raport de vanzari detaliat corelat cu obiectivele identificate la nivel Strategic.

4. Sistem de stimulare pentru vanzari. Financiar si Non Financiar.

Optimizam modelele de salarizare pentru echipele de vanzari prin evaluarea performantelor de grup in momentul acordarii bonificatiilor.

5. Indicatori de performanta in Management(Key Performance Indicators – KPI).

Indicatorii cheie de performanţa sunt masuratori cuantificabile care ajuta o organizatie sa-si defineasca si sa masoare progresul spre obiectivele strategice de dezvoltare.

Odata ce o companie a analizat misiunea sa, a identificat toate partile interesate, a definit obiectivele sale, are nevoie de o modalitate de a masura progresul spre aceste obiective. Un instrument deasemenea util departamentului de HR in trasarea si monitorizare evolutiei individuale a fiecarui membru din echipele de vanzari.

6. Dezvoltarea Middle Management-ului

Dezvoltarea aptitudinilor de leader la nivelul de Middle Management astfel incat sa poata stapani intregul proces de vanzari precum si sa poata dezvolta echipa coordonata.

7. Comunicare organizationala (Business Review)

HR Strategic?

Definim procesul de comunicare trimestrial si bianual intre Top Managementul companiei si Middle Managementul acesteia cu scopul revizuirii obiectivelor strategice si a masurilor ce se impun pentru indeplinirea anuala a obiectivelor de profit.

Stabilim impreuna cu Departamentul de HR un proces de analiza al climatului organizational ca baza de pornire in pozitionarea strategica a companiei din punct de vedere al resurselor umane si continuam abordarea prin analiza periodica a planurilor de dezvoltare individuale ale intregii echipe parte din procesul de follow-up.

8. Proces de schimbare

In urma experientei din implementarea proiectelor de Turnaround Management ghidam procesul de schimbare al tipologiei de Management Vanzari raportat la intregul microclimat existent in compania client si sugeram Ownerilor de companii pentru maximizarea rezultatelor sa implice departamentul de Resurse Umane in continuitatea pe termen mediu si lung a beneficiilor consultantei.

Pentru ca cea mai importanta resursa a unei companii este omul suntem orientati in abordare pe dezvoltarea abilitatilor de Leadership si implicam colateral toate resursele adiacente in atingerea acestui obiectiv.

Tipologia noastra de Management in Vanzari? Testimoniale:

Training on the Job Orange Romania

Profitul companiei rezulta din individualitati ce lucreaza in grup, din niveluri individuale de motivatie si din performanta comuna care in opinia noastra pot fi unite printr-o sinergie comuna cu ajutorul unei tipologii de Management adecvata, maximizand in acest fel intreaga abordare.

Va invit sa analizati constant opiniile noastre referitoare la modalitatile de optimizare a tipologiei de Management in Vanzari pe Blogul nostru de Strategie in Business:

Cum vinzi un Logan la pret de Audi? Management Vanzari?

Cum sa vinzi un Logan la pret de A4

2015? 4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro