“The key is not to call the decision maker. The key is to have the decision maker call you.” Gitomer

Sincronizarea proceselor de vânzări şi marketing

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitală » În fiecare joi…

5 repere pentru alinierea proceselor de vânzări şi marketing

Metodologie optimizare procese marketing strategic şi strategie vânzări:

Marketing

1. suspect
2. prospect
3. analiză
4. comunicare
5. intenţie de cumpărare

Vânzări

6. negociere
7. contract
8. retenţie
9. dezvoltare
10. profit

The right stoy wins the deal

Sună cunoscut scenariul?

Există extrem de multe controverse între echipele de marketing şi vânzări…

Marketing: am livrat suficiente lead-uri în primul semestru.
Vânzări: doar 10% dintre acestea au fost utile.
Marketing: vânzătorii neglijează lead-urile, nu le contactează în timp util…
Vânzări: cele mai multe erori sunt la datele de contact precum şi la profilul de client. Fie nu sunt actualizate datele de contact, fie când sunt contactate aceste persoane, echipa noastră constată că nu sunt interesate absolut deloc de categoria noastră de produse.

Deşi obiectivul comun, închiderea vânzării, este cel mai important, aceste controverse lungesc ciclul de vânzare şi creează tensiuni inutile în echipă. Pentru a elimina tensiunea dintre departamentul de marketing şi cel de vânzări am analizat pentru tine predicţiile efectuate de către Gartner pentru evoluţia procesului de marketing din 2016. Deasemenea introducem în discuţie şi articolul lui Molly Soat de pe CMO.com în care este descris punctul de vedere al providerilor de software pentru automatizarea proceselor. Adăugăm expertiza şi experienţele noastre şi rezultă sugestia finală pentru alinierea şi aş spune implicarea ambelor părţi în acelaşi proces numit profitabilitate. Enjoy!

1. Defineşte exact intenţia de cumpărare / Momentul

2. Angajează o persoană creativă cu rol de interfaţă între marketing, vânzări şi agenţie.

3. Setează obiective comune de performanţă şi remuneraţie comună.

4. Trimite oamenii de marketing pe teren împreună cu vânzătorii.

5. Dezvoltă povestea brandului în funcţie de experienţele comune a celor două departamente suprapuse pentru profilul de client identificat împreună.

Despre experienţe comune… !

Predicţii Gartner

• evolve your marketing segmentation to handle many more microsegments.
• cultivate a mind shift among creative team members and agencies toward template-based creativity rather than finished products.
• assistants will be trainable of learning from each customer interaction.

Analizează atelierul nostru de strategie, marketing şi vânzări.

* elimină bariera dintre marketing şi vânzări!

Tweet: “Sincronizarea proceselor de #vânzări & #marketing?
* #aliniere pentru #profitabilitate?”

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Cea mai performanta reclama:
Optimizare buget 2016
Simona Halep vs Nadia Comăneci
Strategie 2016 [marketing & vânzări]
{ origini * rădăcini }
Echipa de vânzări frustrată vs competiţia fericită

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Proces Consultanta Consultant Daniel Rosca
De ce eşuează agenţiile de marketing, freelancerii şi consultanţii?

Cum evaluezi o agenţie de marketing? * Publicitate, Branding, Digitală...

Eveniment organizat de Banatica Events™
Training Social Media » Vânzări Digitale

Experimentează evoluţia tehnologiei... © training social media @ Banatica™.

Close