Etape dezvoltare brand: audit brand, brand voice, cromatica brand… branding sau rebranding.

Povestea Brandului vs Experiența Prospectului

Care este diferenta dintre Branding si ReBranding?

Dezvoltarea unui brand necesita in primul rand rabdare si in al doilea viziune. Nu as putea sa definesc decat o singura diferenta categorica. In momentul in care lucrezi de la zero pe un brand ai oarecum mai mare flexibilitate dar in acelasi timp si mult mai multe provocari.

Procesele de ReBranding au alaturate un factor de risc mai mare. Creativitatea nu poate sa fie controlata. Tocmai din acest motiv, cand nu ai flexibilitate sa intervii prea mult in povestea brandului (* prea multe implicatii), procesul devine mai dificil.

Daca ti-am furnizat doar o singura diferenta majora as vrea sa iti sugerez in acelasi timp si cel mai puternic punct dintre cele doua procese, vocea brandului (* brand voice).

De aici trebuie sa pornesti in momentul in care o sa-ti imaginezi povestea brandului companiei pe care o reprezinti. Publicitatea clasica nu mai functioneaza (* ultimul material video) in consecinta la un moment dat tot o sa fie absolut necesar sa dezvolti dupa metodologia urmatoare toate procesele de care este legat brandul… Enjoy!

Branding / Provocari

• gradul de transversalitate al obiectivelor strategice de business

• segmentarea gamelor de produse si de servicii versus competitie

• profilele de clienti si profitabilitatea acestora

• atitudini si obiceiuri de cumparare

• potential de deschidere noi piete

ReBranding / Amenintari

• alinierea resurselor umane la noile valori definite de viziunea noua de dezvoltare

• perioada de instabilitate pana la implementarea schimbarii

• incertitudinea reusitei procesului, indiferent de furnizorul ales

• repozitionarea tuturor materialelor companiei

• ofera competitiei o ocazie prielnica pentru repozitionare in cazul in care apar erori

Optimizare Strategie Brand » Metodologie ReBranding

Dezvoltare brand. Procese ReBranding

Metodologie Dezvoltare Brand » Branding

Dezvoltare Brand. Procese Branding

Care este urmatorul nivel al brandului companiei tale?

Structura Brand Voice: povestea brandului vs experienta prospectului.

Ce facem noi?

* sub fiecare denumire sunt detalii din blog

* nu uita de link-ul povestii brandului tau! 😉

Brand Audit / Consultancy

Brand Storytelling

Brand Positioning

Brand Strategy

The voice of Brand

Brand Portfolio Management

Brand Architecture

Naming and nomenclature system

Visual Identity Design

Packaging Design

Digital Branding

Brand Communication

Brand Experience

Brand Engagement

Anatomia Arhitecturii de Brand:

House of Brands Banatica Events™

Tweet: “#Brand Voice, povestea brandului vs experienta prospectului. #storytelling”

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Am lansat Primarul-Evente™.ro | #voteazăinteligent
Evoluţie în B2B marketing vs B2C marketing
Cedăm Transilvania?
7500 de ani experienţă în copywriting * alpha wolf nobility
The defender of quality ...
IA Românească

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Strategie Comunicare Banatica Events
De la fantezie la realitate… @ Sharon Stone

Fantezie in branding? Unde gresesti?

37 de saptamani in balon
37 de luni in 24 de imagini…

Elements of stories and storytelling » Hyundai & Evian vs Montreal 1976

Close