Fantezie in branding? Unde gresesti?

De la fantezie la realitate… @ Sharon Stone

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Cum arata inceputul unui proiect de branding?

Despre diagnoza afacerii si etapele schimbarii, momentul adevarului, am mai discutat…

Banatica Events Logo… realitatea difera de la caz la caz… de la o tipologie de antreprenor la alta.

Acum imagineaza-ti, ce se intampla daca in 1992 Sharon Stone se certa cu regizorul si nu mai introduceau scena in Basic Instict…?

Cum am spus, realitatea difera de la caz la caz! 😉

Daca revenim la procesul de branding depinde de tine ca si consultant sa o convingi pe Sharon Stone de consecintele pozitionarii… 🙂 🙂

De la fantezie la realitate?

Metodologia face diferenta… nu trebuie sa convingi pe nimeni!

Care este fantezia ta? * in branding 😉

Tweet:Despre #fantezie @sharonstone… “

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

Ce se întâmplă când clientul tău devine competiţie şi statul doarme ? * cazul Afloarei
next 100 [ Bugatti Chiron, RIMAC, Rolls Royce, BMW, Mercedes & Mini ]
Externalizare proces Social Media * Inbound Marketing ?
Să vorbeşti despre ţigani înseamnă să vorbeşti despre români şi România ... !
ROMANIA * OLD EUROPE * 8500 years of continuity
Storytelling branding ... brand awareness, brand preference ... brand loyalty.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
37 de saptamani in balon
37 de luni in 24 de imagini…

Elements of stories and storytelling » Hyundai & Evian vs Montreal 1976

Brand Equity Management Moldova
Strategie ReBranding Moldova | The Routes of Life

ReBranding Moldova: ceed, usaid @ Publicis. Octavian Racu: "Șapte logo-uri pe an, dar fără sens."

Close