Care este diferenta dintre Branding si ReBranding?
Dezvoltarea unui brand necesita in primul rand rabdare si in al doilea viziune. Nu as putea sa definesc decat o singura diferenta categorica. In momentul in care lucrezi de la zero pe un brand ai oarecum mai mare flexibilitate dar in acelasi timp si mult mai multe provocari.
Procesele de ReBranding au alaturate un factor de risc mai mare. Creativitatea nu poate sa fie controlata. Tocmai din acest motiv, cand nu ai flexibilitate sa intervii prea mult in povestea brandului (* prea multe implicatii), procesul devine mai dificil.
Daca ti-am furnizat doar o singura diferenta majora as vrea sa iti sugerez in acelasi timp si cel mai puternic punct dintre cele doua procese, vocea brandului (* brand voice).
De aici trebuie sa pornesti in momentul in care o sa-ti imaginezi povestea brandului companiei pe care o reprezinti. Publicitatea clasica nu mai functioneaza (* ultimul material video) in consecinta la un moment dat tot o sa fie absolut necesar sa dezvolti dupa metodologia urmatoare toate procesele de care este legat brandul… Enjoy!
Branding / Provocari • gradul de transversalitate al obiectivelor strategice de business • segmentarea gamelor de produse si de servicii versus competitie • profilele de clienti si profitabilitatea acestora • atitudini si obiceiuri de cumparare • potential de deschidere noi piete |
ReBranding / Amenintari • alinierea resurselor umane la noile valori definite de viziunea noua de dezvoltare • perioada de instabilitate pana la implementarea schimbarii • incertitudinea reusitei procesului, indiferent de furnizorul ales • repozitionarea tuturor materialelor companiei • ofera competitiei o ocazie prielnica pentru repozitionare in cazul in care apar erori |
Optimizare Strategie Brand » Metodologie ReBranding
Metodologie Dezvoltare Brand » Branding
Care este urmatorul nivel al brandului companiei tale?
Structura Brand Voice: povestea brandului vs experienta prospectului.
Ce facem noi?
* sub fiecare denumire sunt detalii din blog
* nu uita de link-ul povestii brandului tau! 😉
• Brand Audit / Consultancy |
Naming and nomenclature system • |
Anatomia Arhitecturii de Brand:
Tweet: “#Brand Voice, povestea brandului vs experienta prospectului. #storytelling”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agenţie Branding, Agentie Branding Cluj, Agenţie ReBranding Timişoara, Arhitectură Brand, Audit Brand, B2B, Brand, Brand Voice, Branding, Comunicare, reBranding, Storytelling, Strategie Brand, Strategie Comunicare