Strategie Social Media 2012 / 2013?
In Romania? Marketing 3.0 prin New Media?
In 2011 scriam despre importanta pozitionarii in Social Media. In iunie 2012 si parintele Marketingului 3.0, Philip Kotler a confirmat faptul ca in era 3.0 se ajunge mult mai usor prin Tehnologie, New Media, Social Media… Marketing Online:
Te las sa analizezi comparatiile intre cele doua platforme accesand link-urile de pe infografic dar nu uita pentru 2012 / 2013:
- Expertiza = LinkedIn
- Interactivitate = Facebook
- Constanta = Twitter
De asemenea pentru o Strategie Social Media corect alcatuita am considerat oportun sa citez din postul despre Marketing Online / 3.0 urmatorul citat: “Personal, imi place sa asimilez acest termen de Marketing Online cu “o multitudine de porti virtuale” inspre business-ul meu sau al clientului pentru care lucrez.”
Brainstorming Marketing 3.0 in platforma LinkedIn?
Social Media, Online in Romania?
sau
Spre Marketing 3.0 prin New Media
Update: Am fost curios sa vad cum a pozitionat Google acest post pe keyword-ul “Strategie Social Media” si am gasit aceasta prezentare din 2011, 14 pagini utile:
Cum iti construiesti strategia de social media
Update: 30.06.2012
The State of Social Media and Social Media Marketing in 2012
Update: 03.07.2012
from DBA Worldwide
Business Strategy » Plan Marketing Manager » Managementul Riscului?
O zi reusita!
Tags: 2013, Business Strategy, Inbound Marketing, managementul riscului, Marketing 3.0, Marketing Manager, Marketing Mix, Marketing Online, Marketing Strategic, Plan Marketing, Poziţionare, Pull Marketing, Social Media, Strategie Marketing, Strategie Social Media