[ black friday 2018: reBranding, branding, comunicaresocial media ]

[ black friday ]

Black Friday 2018

Atunci când beneficiezi de bugete de publicitate de ordinul sutelor de milioane de euro poți să întorci în favoarea ta procesul controlat de alții… Cum? Doar câteva aspecte logistice. Cetatea de scaun a lui Vlad Țepeș a fost Târgoviște NU Bran. Automat povestea vampirului se transformă natural în povestea adevărată a Domnitorului. La Bran Vlad Țepeș în toată viața lui a stat 1 oră… Târgoviște este la 1 oră de Bucureșți… deci d.p.d.v logistic ai posibilitatea să duci autobuzele cu turișți mult mai ușor decât la Bran… și faci transferul de la turism de nișă la turism de masă / de volum.

Cel mai interesant pachet turistic din lume!

Dacă acest turism de nișă transformat în turism de masă îl împingem mai departe și spre pachete premium ce se întâmplă? De ce premium? Păi dacă ai UNICA poveste din lume care NU poate să fie copiată… cred că poți… NU? Însă, primul aspect că să ai ce să duci este ca ei să vină! Imaginează-ți, acum vine doar nișa interesată de povestea vampirului și România aproape nu are turism de incoming… Dacă întorci acest flux și spui pe toate canalele media adevărata poveste a vampirului oare nu extinzi nișa? Experimentează adevărata poveste a lui DRACULA este probabil cel mai interesant pachet turist din lume! Originea Europei – Lumea pierdută a Europei vechi – Studiul ADN-ului antic.

Black Friday DRACULA B2B Strategy

Click to tweet:

#Dracula #fuckoff @B2BStrategy1 #reBranding #ROMANIA #OLDEUROPE @Romaniabrand Click To Tweet

* citește mai departe:

* plăteşti dezvoltarea conţinutului » » primeşti gratuit serviciile competiţiei
Suntem împotriva lipsei de reactie a autorităţilor din ROMânia * Costin Borc & Dacian Cioloş v...
Romania OLD Europe: + 36 bn. USD / year!
Hunedoara, locul de naştere al poporului român… !
Poziționare premium?
360 ° Marketing Strategic în Turism

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
logo-facturone-gri
[ facturone ]

[ advertorial ]

Luka Modrić VISIT CROATIA
Visit CROATIA

[ blue ocean strategy ]

Close