Totul pornește
de la poziționare !
“ Natura separată de istorie nu poate să intre
în competiţie cu Elveţia, Croaţia … ” Daniel Roşca
Strategia de Marketing a devenit un fel de umbrelă pentru orice subiect legat în vreun fel sau altul de marketing. Utilizarea termenului de “ strategie ”, cu referire la procesul de marketing, a devenit o obișnuință, deturnând conceptul de marketing strategic.
Scopul procesului de marketing strategic este să identifice oportunități de abordare a pieței într-un anumit context și să ofere poziționarea strategică, care o să stea la baza viziunii strategice de dezvoltare a companiei.
Identificarea opțiunilor și stabilirea strategiei se bazează pe analiza detaliată a mediului extern în care activează compania și a factorilor interni ce pot influența evoluția sa. Sunt multe instrumente de analiză … analiza celor cinci forțe ale lui Porter * desi este demodat, SWOT, PEST, poziționare Blue Ocean Strategy etc.
Că să simplificăm semantica poţi să consideri Strategia de Marketing rezultatul procesului de Marketing Strategic cu implementarea practică a viziunii strategice în procesele de arhitectură brand * definire, reBranding * branding, comunicare, social media …
România, ultimul loc în Europa
* pondere turism în PIB
|
|
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: ANT, Brandul de ţară R⊕Mânia, Cascada Bigăr, Consultanţă Marketing în Turism, Daniel ROŞCA, Erori în marketing, Marketing Strategic, reBranding, Sarmizegetusa Regia, Strategie Turism, Strategie Turism Caraş Severin, Training Marketing Strategic