Gelu Duminică, un rom care a ajuns director vs Ciocolata ROM, Kandia Dulce

Bahto Delo, Delo …

De ce refuză ROMII 100 mil. euro
pentru integrarea corectă a lor
în ROMânia @ Gelu Duminică ?

* de ce acceptă discriminarea ?
Gelu Duminică: nu văd nicio legătură … SIGUR ?

Voi vedeţi ?

Bahto Delo, DeloDacă în 2008 îţi ofeream o marcă de ciocolată “ţigan” cu tricolorul pe ambalaj … care era reacţia ta ? O poveste reală în 2016 ! Domnule Cioaba Dorin, suntem alături de dumneavoastră să identificăm împreună dacă ROM Autentic sunt rasişti sau nu.

Deja am discutat cu Domnul Gelu Duminica şi i-am comunicat că suntem de acord cu suma de 100.000.000 euro daune morale pentru rasism datorate de Kandia / Julius Meinl comunităţilor de ROMI pentru integrarea corectă a lor în România !

Dumneavoastră ne susţineţi ?
* 100 milioane … Daniel Roșca

———————————

fb.com/ROManiaFaraROM/videos/801617873274091
* analizează tot contextul
cc Autoritatea Națională pentru Turism, Maria Grapini Europarlamentar

Posted by Brandul de ţară R⊕Mânia on Friday, October 28, 2016

Click to tweet:

De ce refuză ROMII 100 mil. de euro pentru
integrarea corectă a lor în #ROMânia ?
@ Gelu #Duminică

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

Brandul de Ţară NU este IA, NU este Dacia … Daci, NU este Cucuteni ... !
Copilul tău trebuie să viseze * IMEX USA AD
Mai mult despre ortodoxie » » » De la Mănăstirea Caraiman la SFINX
* evidenţiem produsele şi serviciile 100% româneşti!
Ce lecţie poate să înţeleagă un marketer B2B din B2C?
Transferul de la 🔥 industria grea 🔥 minerit 🔥 la industria uşoară 😉 turism 😉

Tags: , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Napolact si iredentismul
Despre Napolact şi sloganul lor de comunicare iredentist …

Cum dispare satul r⊕mânesc ... ?

UltraVoyage Romania Las Vegas
[ live IMEX USA 2016 ]

ROMANIA * OLD EUROPE * 8500 years of continuity

Close