Cehia, Slovacia,
Germania … România
* cel mai mare
sabotaj economic
din istoria României
Cehia și Slovacia ATACĂ multinaționalele alimentare!
Acuzații EXPLOZIVE! La noi, MUȚENIE TOTALĂ!
Sticla de 1 litru de Sprite care se vinde în Germania conține zahăr ca unic îndulcitor. Aceeași sticlă vândută în Cehia conține fructoză, sirop de glucoză și îndulcitori artificiali precum aspartan și acesulfan. Sticla de Sprite din Cehia este și mai scumpă.
Pachetele cu ”fish fingers” Iglo vândute în Cehia conțin cu 7% mai puțin pește decât produsul similar vândut în Germania.
Sticlele Nestea lemon, marcă a Nestlé și Coca Cola, conțin în versiunea de pe piața cehă o cantitate mai mare de îndulcitori artificiali și cu 40% mai puțin extract de ceai decât versiunea vândută în Germania …
|
Dacă în 2008 îţi ofeream o marcă de ciocolată “ţigan” cu tricolorul pe ambalaj … care era reacţia ta ? O poveste reală în 2016 ! ROM Autentic / Kandia Dulce / Julius Meinl:
Cel mai mare sabotaj economic din istoria României• 96% din industrie este controlată de companiile străine
• doar 4% din PIB este sub controlul statului român
• 1256 întreprinderi româneşti distruse în 26 de ani
• ultimul loc în Europa * pondere turism în PIB
• diaspora este confundată cu etnia romă
• nu mai exportăm nimic[ script video ]
A. Dacia vs Sandero
@ Anca Nedea Pavel Preşedinte
Autoritatea Națională pentru TurismB. ţigan vs majuscule ROM
C. brandul NIGGER * ciocolată ROM
@ Maria Grapini EuroparlamentarE. Diaspora + statistică economică INS
Donăm conceptul statului R⊕mân !
Distribuie * dacă tu te regăseşti în noul brand … ei o să accepte proiectul nostru NON-PROFIT ! Împreună o să eliminăm cel mai mare sabotaj economic din istoria României. 900.000 euro bonus / +36 mld. USD / an #pentrupatrie:
bit.ly/ROMANIA8500
* video structură brandbit.ly/UKNationBrandStrategy
* ce se întâmplă în UKbit.ly/89042newJOBS
* metodologie construcţie brand de ţară
* studiu comparativ România vs UK{ #povesteanoastră }
{ R⊕mânia * 8500 de ani de #continuitate }
{ concept @ Daniel Roșca }Posted by Brandul de ţară R⊕Mânia on Wednesday, October 26, 2016
|
Tags: Coca Cola, Erori în marketing, Kandia Dulce, Napolact, Nestlé, Rom Autentic