R⊕mânia * 8500 de ani de continuitate

[ strategie de marketing vs marketing strategic ]

Totul pornește
de la poziționare !

“ Natura separată de istorie nu poate să intre
în competiţie cu Elveţia, Croaţia … ” Daniel Roşca

Strategia de Marketing a devenit un fel de umbrelă pentru orice subiect legat în vreun fel sau altul de marketing. Utilizarea termenului de “ strategie ”, cu referire la procesul de marketing, a devenit o obișnuință, deturnând conceptul de marketing strategic.

Scopul procesului de marketing strategic este să identifice oportunități de abordare a pieței într-un anumit context și să ofere poziționarea strategică, care o să stea la baza viziunii strategice de dezvoltare a companiei.

Identificarea opțiunilor și stabilirea strategiei se bazează pe analiza detaliată a mediului extern în care activează compania și a factorilor interni ce pot influența evoluția sa. Sunt multe instrumente de analiză … analiza celor cinci forțe ale lui Porter * desi este demodat, SWOT, PEST, poziționare Blue Ocean Strategy etc.

Că să simplificăm semantica poţi să consideri Strategia de Marketing rezultatul procesului de Marketing Strategic cu implementarea practică a viziunii strategice în procesele de arhitectură brand * definire, reBranding * branding, comunicare, social media

România, ultimul loc în Europa
* pondere turism în PIB

Turism Resita Cascada BIGAR

Strategie de Marketing
vs Marketing Strategic ???

Hai să facem un test !

Are România o problemă de poziţionare ( * Marketing Strategic ) sau are o problemă în Strategia de Marketing ( * la comunicare de ex. = reclamele nu sunt alcătuite bine * Prostituţia, adevăratul brand de ţară @ Nadia Comăneci … etc ) ??? ???

Click to tweet:

Are #România o problemă de #poziţionare ?
Strategie #Marketing vs #MarketingStrategic
#turism @RomaniaTourism

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Legiunea XIII Gemina ... a more rewarding journey!
Black Friday #zerostres
De ce eşuează agenţiile de marketing, freelancerii şi consultanţii?
Pile, rude & amante experte în comunicare?
Gârla Mare 1600 – 1150 î.Hr.
Clip promovare ROMÂNIA

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
port traditional romi
Bahto Delo, Delo …

Gelu Duminică, un rom care a ajuns director vs Ciocolata ROM, Kandia Dulce

Napolact si iredentismul
Despre Napolact şi sloganul lor de comunicare iredentist …

Cum dispare satul r⊕mânesc ... ?

Close