Brandul de ţară, NU este IA, NU este Dacia … Daci, NU este Cucuteni !

Analiza SWOT Brand de Tara » Tartaria, Sarmizegetusa Regia, Henri Coanda…

reBranding ROMANIA OLD EUROPE vs reBranding Bitdefender Brandient Aneta Bogdan

Anatomia arhitecturii de brand?

* totul despre reBranding

ROMANIA OLD EUROPE
* povestea

Cum este pozitionat
brandul ROMânia ?


Pozitionare Agentie Branding THR International Tourism Consultants / TNS:

• Definirea grupului țintă pentru turismul în România.
• Selectarea cadrului de referință, a obiectivului principal urmărit de grupul țintă.
Identificarea principalelor elemente de diferențiere a destinației România.
Definirea argumentelor care susțin elementele de diferențiere.

Manual Brand Romania. Explorati Gradina Carpatilor.png


Promisiunea brandului:

• Satisfacție profundă şi nivel ridicat de recunoaştere ca explorator al unei destinații intacte și noi, care nu se regăsește pe traseele clasice din Europa.

… etc


Identitate vizuala si slogan:

Elementele de identitate vizuală şi sloganul nu descriu brand-ul. Acestea sunt doar o ‘’ancoră’’ pentru a aminti un set de percepții care compun brandul.

… etc

Ce majuscule vezi in brandul de tara?

* cuvantul tigan a fost inlocuit in DEX cu ROM!

tigan vs ROM

Te doare-n fund ? Udrea ?#Udrea … eşti #olteancă ?

{ acest material NU este un #pamflet … }
{ reprezintă durerea în #fund la superlativ }

{ reprezentare artistică a tatuajului în #cultura neolitică #Cucuteni-Tripolie } { by Eduard Olaru Pithecanthropus Mioriticus }

{ parteneri de #suferinţă }
{ Cucuteni, Anonymous Romania,
* Uniti Salvam Toata Romania …
* Civilizația și Cultura Neamului R⊕mânesc }

{ #origini } { #povesteanoastră } { #sufletromânesc }

Posted by Brandul de ţară R⊕Mânia on Friday, April 15, 2016

Primul mesaj scris din istoria omenirii!

Tweet: “Civilizatia si istoria au inceput unde locuieste azi neamul romanesc…

insa Romania este un #brand fara ADN… “

Steag Dacic

Identitate Nationala » Tablitele de la Tartaria

Sarmizegetusa Regia: “Asemenea oraşului interzis Machu Picchu, aşezarea cunoscută sub numele de Sarmizegetusa este încă învăluită în legendă. Cea mai recentă ipoteză este că acest loc, despre care am învăţat la şcoală că a fost capitala statului dac, este doar o mică parte dintr-un oraş uriaş, de aproape 200 de kilometri pătraţi. O aşezare cât Bucureştiul de astăzi… “

Tablitele de la Tartaria: “Celelalte candidate la cea mai veche scriere din lume și anume, scrierile egipteană, Harappa și cea sumeriană, datează toate din jurul datei de c. 3200-3500 î.Hr.

Evident, distanța în timp între 3500 î.Hr. și 5500 î.Hr. este mare. Tăblițele de la Tărtăria au fost descoperite în anul 1961 de către arheologul Nicolae Vlassa… ”

Misterioasa Milady Tartaria: Osemintele scoase la lumină în acelaşi sit arheologic, despre care s-a crezut iniţial că aparţin unui bărbat cu vârsta cuprinsă între 35 şi 40 de ani, s-au dovedit a fi ale unei femei de aproximativ 55 de ani, o vârstă care se atingea rar în urmă cu 7000 de ani…”

Lupul Dacic » Dracon: “Draco (sau Dracon) a fost stindardul armatei dacilor. Avea forma unui cap de lup cu gura deschisă, care se continua cu un corp de balaur, confecționat din material textil care se umfla în bătaia vântului și alcătuia o flamură serpentiformă orizontală… stindardul de luptă al dacilor – lupul cu trup de șarpe – unul dintre cele mai de temut însemne militare ale lumii antice.

Printr-un ingenios sistem interior, sub acțiunea curenților de aer, stindardul dac producea un șuierat puternic, ce avea ca efect îmbărbătarea luptătorilor proprii și panicarea celor inamici. De asemenea, inducea o stare de nervozitate cailor inamicului, care nu mai auziseră un asemenea sunet… “

Despre identitate nationala » Henri Coanda, Romanul Top Secret “Farfuria zburătoare… eu am construit-o!” Coanda

Henri Coanda, românul „Top secret”: “Oricât ar părea de ciudat, aceste vorbe stranii n-au fost rostite, cu accentul specific vreunui misterios dialect galactic, de către un extraterestru ciudat, venit pe Terra tocmai din străfundurile Universului. Dar nici de un om obişnuit, pe care l-am putea vedea, zilnic, aici lângă noi și printre noi.

Aceste câteva cuvinte care, dincolo de simplitatea lor, constituie, de fapt, declaraţia de asumare a unei neştiute „paternităţi”, au fost rostite de Henri Coandă, una dintre cele mai sclipitoare personalităţi ştiinţifice ale ultimului secol, mintea fără de care lumea de azi ar fi fost cu mult mai săracă şi ar fi arătat cu totul altfel.

Iar ceea ce, într-un interviu dat cândva, prin 1969, Coandă însuşi numea, „farfuria zburătoare”, a fost un proiect aeronautic deosebit de sofisticat, motiv pentru care s-a derulat sub pecetea celui mai bine păzit secret.”

La multi ani Romania! 2014 » Rebranding?

Ce este un brand?

“Nume, simbol sau o combinatie a lor care identifica producatorul unui produs / serviciu.” Philip Kotler

Repozitionarea Brandului Romania? Arhitectura de Brand:

Henri Coanda, avion cu reactie. 1910

Henri Coanda » Primul avion cu reactie 1910…

Vreau sa lasam un pic povestile cu fete frumoase, Dracula & confuziile care pot sa rezulte din aceste asocieri intamplatoare…

Brand Turistic vs Brand de Tara

Nu poti sa dezvolti un brand pentru o gama de produse (Turism) in detrimentul intregii companii (Romania) ! Ca sa intelegi mai usor, gandeste-te la alte doua game de produse ale Romaniei:

» Agricultura, scandalurile aflatoxina & carne de cal…
» Forta de munca, emigrare… UK

Prima eroare a Agentiei de Branding: Branded House vs House of Brands » Romania “este un singur brand” / Branded House » “A branded house is where the company brand (or a main overarching brand) becomes the dominant source of identification and meaning.”

… similar erorilor din Produs Romanesc vs Fabricat in Romania » Dracula

* nu putem sa asociem personajul inventat Dracula brandului Romania (marketing fals) dar putem sa folosim notorietatea acestuia pentru a translata diferentiatorii reali in Strategia de Comunicare / Pozitionare.

Turism?
* ultimul loc in Europa:

Dracula, intre mit si realitate

Romania este un Brand fara ADN…
* pozitionare

Natura separata de istorie nu poate sa intre in competitie cu Elvetia, Croatia… de aici a doua eroare a companiei de branding THR International Tourism Consultants si a partenerilor TNS (cea mai mare companie de cercetare de piata din lume)…

Cultura si Civilizatia Cucuteni
* materiale complementare:

Ying Yang, 1000 years before the great civillisation of China…

Decoding DACIA, who were the Dacians?

Cetatea Alba Iulia, Muzeul Principia

The Lost World of Old Europe…

SWOT Brand de Tara, Cucuteni, The Goddess Council & The Thinker

Romania este un brand fara atribute emotionale…
* strategie de comunicare

Nu cred ca iti poti imagina domnisoara draguta de mai sus influentand decizia de cumparare a unui cuplu de pensionari din Germania!

Acelasi cuplu nu o sa ia decizia sa viziteze Castelul Bran din prisma factorilor de siguranta si comoditate… autostrazi. Tot manualul de brand al Romaniei este alcatuit la nivel strict declarativ fara legatura cu realitatea…

Care este povestea brandului Romania?
* storytelling

Acelasi cuplu de pensionari ar putea sa fie interesati sa vada concret cum “Dracula a ingropat acum 5500 de ani placutele de la Tartaria si a creat prima forma de comunicare din istoria omenirii?”

* riscant… este doar un exemplu.

Clipul de mai sus este parte din campania comunicare de 5 milioane de euro din 2011. Lipsa ADN-ului national ridica excesiv costurile de Advertising prin procesul lent de asimilare a diferentiatorilor… biserica veche din spot vs notorietatea existenta a Tablitelor de la Tartaria?

Romania’s Lost Heritage ?

Ma opresc aici cu analiza… nu mi-am propus sa ofer solutia finala pentru rebrandingul Romaniei intr-un post in blog versus costurile de sute de mii de euro care au dus la rezultatul de mai sus al brandingului initial. Cea mai mare eroare pentru mine este incercarea de a genera crestere in turism versus imaginea din prezent a Romaniei in exterior / reputatie negativa … !

Cum poti sa inviti niste oameni sa te viziteze atunci cand toata media externa este impotriva ta de 24 de ani… carne de cal, aflatoxina, emigrare, rromi… si le dezvolta o imagine diferita despre realitatea turismului pe care incerci sa il promovezi… ?

Rezumand, Romania este un brand fara ADN pe o cale eronata spre Brand Equity… !

Cum este de fapt Romania?

8 materiale video fara cuvinte…

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply