O frunză & un ROM versus ♦ 7528 de ani de continuitate

Peştele de la cap se împute…

Frunza & ROM-ul

Expresia „peştele de la cap se împute” este un proverb autohton în variantă scurtă… „peştele de la cap se împute, dar de la coadă se curăţă”. În aceași direcție, dacă îl amintim și pe Bolintineanu „capul ce se pleacă, sabia nu-l taie” vs variantă lungă „capul ce se pleacă sabia nu-l taie, dar cu umilinţă lanţu-l încovoaie” ajungem în 2020 când expiră contractul pe fonduri europene al frunzei și este momentul pentru un reBranding… Am început o discuție principială de abordare integrată a dilemei UDREA… împreuna cu Silvian Cenţiu ♦ Transiris, agenția care este responsabilă de imaginea USA, Scoția…

Doamne ajută, trebuie eliminată această rușine națională vorba lui Silvian… !

UDREA

* citește mai departe:

Ce exprimă brandul tău?
Don’t Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
360 ° Blue Ocean Strategy în turism
360 ° atelier strategie blue ocean
2021 🔥 storytelling branding 🔥 vision
Mai multe informații despre NFT...

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Cover Stationary reSTART Energy Manual Brand
♦ stationary design ♦

♰ Stema Raiului ♰

Design de Ambalaj Datina B2B Strategy Branding, ReBranding
D A T I N A

{ reBranding România }

Close