O frunză & un ROM versus ♦ 7528 de ani de continuitate

Peştele de la cap se împute…

Frunza & ROM-ul

Expresia „peştele de la cap se împute” este un proverb autohton în variantă scurtă… „peştele de la cap se împute, dar de la coadă se curăţă”. În aceași direcție, dacă îl amintim și pe Bolintineanu „capul ce se pleacă, sabia nu-l taie” vs variantă lungă „capul ce se pleacă sabia nu-l taie, dar cu umilinţă lanţu-l încovoaie” ajungem în 2020 când expiră contractul pe fonduri europene al frunzei și este momentul pentru un reBranding… Am început o discuție principială de abordare integrată a dilemei UDREA… împreuna cu Silvian Cenţiu ♦ Transiris, agenția care este responsabilă de imaginea USA, Scoția…

Doamne ajută, trebuie eliminată această rușine națională vorba lui Silvian… !

UDREA

* citește mai departe:

Brand ReFresh, the defender of quality … !
Romania OLD Europe * 8500 years of continuity
[ procesul de consultanţă B2B * Business to Business @ Daniel ROŞCA ]
Calea spre piaţă BGS @ SPECTIVE
Vezi mai mult despre branding / reBranding... comunicare.
{ reBranding România }

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Cover Stationary reSTART Energy Manual Brand
♦ stationary design ♦

♰ Stema Raiului ♰

Design de Ambalaj Datina B2B Strategy Branding, ReBranding
D A T I N A

{ reBranding România }

Close