O frunză & un ROM versus ♦ 7528 de ani de continuitate

Peştele de la cap se împute…

Frunza & ROM-ul

Expresia „peştele de la cap se împute” este un proverb autohton în variantă scurtă… „peştele de la cap se împute, dar de la coadă se curăţă”. În aceași direcție, dacă îl amintim și pe Bolintineanu „capul ce se pleacă, sabia nu-l taie” vs variantă lungă „capul ce se pleacă sabia nu-l taie, dar cu umilinţă lanţu-l încovoaie” ajungem în 2020 când expiră contractul pe fonduri europene al frunzei și este momentul pentru un reBranding… Am început o discuție principială de abordare integrată a dilemei UDREA… împreuna cu Silvian Cenţiu ♦ Transiris, agenția care este responsabilă de imaginea USA, Scoția…

Doamne ajută, trebuie eliminată această rușine națională vorba lui Silvian… !

UDREA

* citește mai departe:

R⊕mania's Lost Heritage...
Ne propunem să evidenţiem produsele şi serviciile 100% româneşti!
B2B Strategy ™ strategie branding * reBranding B2B
[ euroelectric.ro susține campania 100 ]
[ atelier strategie / route to market ]
the ULTIMATE Storytelling 🇷🇴 R⊕mania Old EUROPE 🇷🇴

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Cover Stationary reSTART Energy Manual Brand
♦ stationary design ♦

♰ Stema Raiului ♰

Design de Ambalaj Datina B2B Strategy Branding, ReBranding
D A T I N A

{ reBranding România }

Close