O frunză & un ROM versus ♦ 7528 de ani de continuitate

Peştele de la cap se împute…

Frunza & ROM-ul

Expresia „peştele de la cap se împute” este un proverb autohton în variantă scurtă… „peştele de la cap se împute, dar de la coadă se curăţă”. În aceași direcție, dacă îl amintim și pe Bolintineanu „capul ce se pleacă, sabia nu-l taie” vs variantă lungă „capul ce se pleacă sabia nu-l taie, dar cu umilinţă lanţu-l încovoaie” ajungem în 2020 când expiră contractul pe fonduri europene al frunzei și este momentul pentru un reBranding… Am început o discuție principială de abordare integrată a dilemei UDREA… împreuna cu Silvian Cenţiu ♦ Transiris, agenția care este responsabilă de imaginea USA, Scoția…

Doamne ajută, trebuie eliminată această rușine națională vorba lui Silvian… !

UDREA

* citește mai departe:

Cultura & Civilizaţia Monteoru, Buzău ... a story never told * ΛRC⊕DΛBΛRΛ.
"Am reușit să promovez sportul în ciuda condițiilor vitrege." Ioan Cordea
3 linii de finanţare pentru afaceri în 2016 + INNOSUP * finanţare inovaţie
De ce să emigrezi când poți să stai acasă ... ?
Vezi mai mult: strategie lead generation B2B.
🔥 storytelling branding 🔥

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Cover Stationary reSTART Energy Manual Brand
♦ stationary design ♦

♰ Stema Raiului ♰

Design de Ambalaj Datina B2B Strategy Branding, ReBranding
D A T I N A

{ reBranding România }

Close