Vezi mai mult despre branding / reBranding… comunicare.

♦ 7 5 2 8 ♦

Brandul de Țară
vs Țara Romilor

Astăzi nu o să vorbim foarte mult. Te invit însă la o călătorie scurtă prin lumea care te înconjoară începând de la Cultura și Civilizația Cucuteni și până la Piramidele din Egipt & 🔥 Mauretania ♦ Țara Romilor 🔥

John Maridis, profesor la Universitatea din Londra, 1968, constată: Culturile neolitice (5.500 – 2.500 î.Hr.) Cucuteni și Gumelnița sunt poate cele mai bogate din Europa. Marija Gimbutas – Profesor la U.C.L.A. – Civilizaţie şi Cultură: România este vatra a ceea ce am numit Vechea Europă, o entitate culturală cuprinsă între 6.500 – 3.500 î.Hr., axată pe o societate matriarhală, teocrată, paşnică, iubitoare şi creatoare de artă, care a precedat societăţile indo-europenizate, patriarhale, de luptători din epoca bronzului şi epoca fierului. A devenit de asemenea evident, că această străveche civilizaţie europeană, precede cu câteva milenii pe cea sumeriană. A fost o perioadă de reală armonie, în deplin acord cu energiile creatoare ale naturii. Îți doresc o călătorie virtuală plăcută spre noul brand de țară al României!

View this post on Instagram

A post shared by P⊕vestea Locurilor (@povestealocurilor) on

View this post on Instagram

A post shared by P⊕vestea Locurilor (@povestealocurilor) on

View this post on Instagram

A post shared by P⊕vestea Locurilor (@povestealocurilor) on

View this post on Instagram

A post shared by P⊕vestea Locurilor (@povestealocurilor) on

* citește mai departe:

Blue Ocean Strategy în 2 zile ... atelier @ Daniel ROȘCA
* lansarea LIVE a noului Brand de Ţară ROMANIA OLD EUROPE.
Vezi mai mult » » » The Royal Castle of DEVA
[ euroelectric.ro susține campania 100 ]
[ reBranding vs branding ]
[ next generation branding ]

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Propaganda COVID19
PROPAGÁNDĂ

Propaganda COVID19 la 360 °

SWOT ape minerale dezvoltare de produs GHEATA
The Holy Grail

360 ° Digital WARRIOR

Close