Ce este un manual de brand / reBrand!?

♦ sleep evolution ♦

♦ N A N O F I B R A ♦

Rezistența în timp a produselor și îmbinarea proprietăților acestora pentru maximul de confort sunt garanțiile pe care le propunem. Am reușit cu succes să combinăm produsele naturale cu cele sintetice de înaltă tehnologie, obținând rezultate spectaculoase din punct de vedere al durabilității și confortului pe care îl conferă. Nanofibra și polyester-ul împreună cu textilul din bumbac, confortul natural pe care îl oferă lână, bumbacul sau bambusul combinate cu fermitatea poliuretanului nedeformabil sau a memoryfoam-ului…

♦ Puf și pană de gâscă
♦ Lână
♦ Bambus
♦ Bumbac
♦ Vată sintetică
♦ Fibră siliconică
♦ Memory Foam
♦ Polyuretan

Echilibru spre dinamism…

Formă propusă este o sintetizare a unei forme de fulg în linii sensibile și variații de nuanțe asemănătoare, care pot fi extinse diferit pentru sub-branduri. Simbolul în linii mari reprezintă somnul / starea de confort și relaxare dar mai ales trezirea cu energie, având un incadrament inspirat din perfecta îmbinare a două forme, plin-gol, yin-yang. Echilibru spre dinamism, forme unduite, ușor și totodată prestant (greutate bine echilibrată). Se știe că somnul se desfășoară în mai multe cicluri, de unde și formele compuse din simbol, toate însă echilibrate armonios cu vecinele ei. În același timp linia ascendentă a simbolului reprezintă continuitate, dezvoltare, evoluție, accentuând mesajul primordial al elementului vizual.

Vezi mai despre ♦ structura unui manual de brand ♦ analizează manualul de brand GREEN FUTURE:

Manual brand Green Future

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
http://b2b-strategy.ro/b2b/wp-content/uploads/Manualul-de-brand-si-arhitectura-de-brand-de-companie-si-de-produs.jpg
Manualul de brand

360 ° manual brand L I M I T L E S S

În timp real Marketing B2B
4 levels for branding

[ next generation branding ]

Close