Un brand alimentar al romanilor …
“Concept interesant. Avantaje clare pe nivel operational.” Horea Zaha, CEO – Banat Bun
UK consumers will spend £4.5b.n (33% din PIB-ul Romaniei) using their mobiles this year:
FMCG » B2C » Food? Reprezinti un producator roman?
Am dezvoltat o solutie care iti confera avantaje unice vs Strategia de Marketing a competitiei multinationale in Traditional Trade, Online si Magazine de Proximitate.
Cateva date:
» minim 30.000 de abonati / judet (Forecast Timis)
» B2C / ARPU (average revenue per unit) 500 ron / familie.
» vanzari anuale de minim 41 milioane de euro. Optim, 68 milioane euro / judet.
» Optimizarea Strategiei de Vanzari in Traditional Trade / brandul principal, nu a fost calculata in acest forecast.
» Deasemenea, forecastul nu cuprinde vanzarile magazinelor de proximitate comune.
Romania’s Lost Heritage:
“Daca suprapunem peste notiunea de online, evolutia private label in Romania (2012: 12% vs 53% Elvetia) si expansiunea in Traditional Trade definita de Mega Image, La doi Pasi… pozitionarea producatorului roman devine din ce in ce mai mult o provocare in 2013 » 2016″ … citeste mai departe
Repozitionarea intregului lant valoric, de la fermierul roman pana la consumatorul roman?
Probabil singura alternativa vs strategia competitiei multinationale:
Contacteza-ne, extidem la nivel regional / national lista de parteneri.
Cum am reusit sa pozitionam conceptul?
Multumesc pentru timpul acordat! Asteptam un semn de la tine. Zero obligatii!
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]